hahahahahahaha, die nieuwe BMW was even schrikken, maar zojuist zag ik de Renault...
_0/
\o/
ik snap meteen waarom Honda snel is gevlucht want met deze LEGO autotjes kan je toch geen Grand Prix fans erbij krijgen, glamour in snelle maar lelijke autos?
waarom dan eigenlijk niet gewoon stoer doen en hup weg met die vleugels.
En wat ik zo leuk vind aan F1 zijn de wheelbangende acties waar het liefst de voorwielen (met de wang van de band natuurlijk) elkaar raken met een pluimje rook erbij
maar ja hoor zit daar dit jaar die %^*&$%&*voorvleugel zo in de weg dat ie breder is dan de voorwielen zelf?
nou ik verheug me nu in ieder geval al op de eerste kapotgesneden banden en afgebroken voorvleugels, lekker veilig ook.
zo'n brede vleugel blijf eerder en langer onder de voorbandjes hangen, leuk als je daardoor rechtdoor schiet ergens en niet meer kan sturen en bijna alle remkracht erdoor verliest.
Soms snap ik die 'nieuwe' regels echt niet, waarom gevaarlijke onderdelen terug zetten op een auto terwijl het er al ooit is afgehaald om diezelfde veiligheid te verhogen.
En nu ben ik echt benieuwd aan t worden op de nieuwe Red Bull/Adrian Newey creatie, wie weet wordt het toch weer iets aparts.
edit:
lees zojuist dat
Bourdais wel gewoon mag blijven bij STR, op zich niet erg, hij verdiend het wel, alleen ook wel jammer aangezien Sato en Barrichello toch ook best een goeie opties waren.
En dat ze Button niet meteen naar McLaren hebben gehaald snap ik eigenlijk ook niet, twee engelsen in dat team zou best leuk zijn en Kovalainen heeft het niet helemaal 100% gedaan vorig seizoen.
Klik om te vergroten...