FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nice maar wat houd dat semi assisted in?
     
  2. Eldar Paul

    Eldar Paul Student

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    1
    Nice idd.

    Ferron heb je zin in een potje? Ik kan namelijk weer online:D
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    GODVERDOMME, hoe je van een rank 78 weer dik daalt door het grootste kut potje tegen grootste klote n00b ooit!!!!!!!!!!:mad::mad::mad:

    IK SPEEL GVD tegen een mogool, ik zie vanaf de aftrap zijn spelers niet, hij scoort met een onzichtbare speler in de 6de minuut, ik stuur hem een message, wtf ur players are invicible, make it even again please.
    hij luisterd niet, ik zie zijn spelers: 6 verdedigers, de vieze vuile mogool zet al zijn man achterin, toch ben ik veel beter, ik raak 3 keer het houtwerk en hij heeft geen focking kans in de eerste helft.
    met rust stuur ik: come on, you don't wanna win like this, please.
    hij reageerd niet, de 2de helft begint: 8!!! 8 verdedigers, hij heeft 2 man achter zijn verdediging gezet, de vieze n00b.
    Zoals normaal krijgt hij 0 kansen, ik speel 90 minuten op zijn helft.
    tref ik nog 2x de lat!!!!!
    ik heb godverdomme 5x het houtwerk geraakt en die vieze mogool heeft 1 lelijke goal gemaakt waardoor de focking n00b dan wint.
    tering sorry van dat taalgebruik en shit maar damn wat een vieze klote brit.

    En @ Maikiboy, normaal staat alles op assisted, als je de voorzet op semi assisted instelt bij controllerinstellingen dan gaat de voorzet richting hetzelfde als bij assisted, maar je kan zelf de kracht bepalen, hoe langer je de knop houdt ingedrukt, hoe verder hij gaat
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat toch weg als je zijn spelers niet ziet bij de aftrap?
     
  5. Eldar Paul

    Eldar Paul Student

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel echt fcking lekker vandaag. Heb al mn wedstrijden nog gewonnen met minstens 2doelpunten verschil. Echt heerlijk. Net ook een potje gewonnen met 8-1 : 3 keer gescoord via de onderkant van de lat, en 1 supermooi lobje over de keeper van buiten de 16. echt super:D

    Heb nu ondertussen ook ongeveer 750 skillpoints vergaard:b:

    Oja ik was Valencia en hij Barcelona...:p
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het al eens eerder gehad en dan gaat het na 2 minuutjes weg, hij ontving de bal in de 4de minuut, toen hij rond 4:30 oprukte van rechts wou ik hem uitdoen maar ik durfde het risico niet te nemen dat ik over de 5:00 heen lagde ofzo ik dacht tevens dat de hoek te moeilijk was maar er bleek een speler vrij te staan voor de keeper..
     
  7. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    @Viktortje

    oke thnx, foktop situatie trouwens..
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    ARGH, ZO ONGELOOFLIJK TRIEST VERLOREN.. Ben volgens mij echt dik gezakt, naar 9900, zoiets. 3 keer op rij van 5 sterren teams terwijl ik West Ham was verloren...
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  9. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Martins is echt niet normaal snel..

    Ik wil niet arrogant zijn, maar als ik als een poot speel zoals al die Man U en Barca-sukkeltjes dan kan ik ook zo in top-10 staan. Ik kan er niet van genieten als ik een typische LB-schot in de hoek plaats met Rooney of Eto'o.
    Helaas heb ik een sociaal leven, een school en verantwoordelijkheden en kan ik niet 24/7 spelen.

    Jullie moeten niet zo op je punten letten, je kunt toch nooit 1e worden. Die nerdjes spelen de hele dag door, met Y geven ze steekpasses op Ronaldo en Rooney, rennen tot de achterlijn en tikken terug en dan erin.

    Ik ben trouwens rigosong, meesten van jullie zullen me wel kennen van dat online teampje hier:D
    Voeg me maar toe wie dat wil.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Martins kan een 100 meter sprint sneller rennen dan 10,5 sec logisch dat hij dan zou snel is ;)
     
  11. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Gvd net een pot gehad waarbij hij verdedigde met 10 man incl. keeper, en als spits ronaldo had. (ManU) Hij scoorde de 1e helft door met snelheid er langs te gaan, maar ik kwam gewoon niet door die verdediging heen. Toen ging ik 2 4 4 spelen, maar had geen nut meer. Kwam er gewoon niet doorheen :confused:
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Klopt, dat gevoel heb ik ook, als ik met Manchester United speel kan ik ook wel in de top 10 komen denk ik, en de nummer 1 is waarschijnlijk een glitcher, niemand kan die kerel niet inhalen en hij kwam uit het niets.

    Maar dat semi-assisted voorgeven is echt een aanrader, ik scoor nu heel vaak kopballetje met Kuyt en Babel.

    Zojuist speelde ik tegen AC Milan, ik kwam na 10 minuten voor door een diving header van Babel, hij komt op 1-1.
    In de 56ste minuut komt hij op 2-1.
    In de 70ste minuut heb ik een corner, hij liet steeds ze keeper uitkomen waardoor ik er niet uit kon scoren, hij kwam uit maar hij was te ver richting de 16 meter lijn, een Milanees kopt de bal weg en Torres maakt direct een omhaal met een boog over iedereen en de keeper heen:)
    In de 89ste minuut een diepe bal op Babel waarna ik met een lobje de 3-2 maakte.


    En dit was die kerel waar ik een paar post terug boos over was:

    Ik speel alleen maar tegen eigen lvl's:D

    hier wordt ik blij van:) ik stond na 30 minuten 2-0 voor, leavde hij;)
    Tot zover mijn gepats:+
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt plezier heb ik niet meer met dit spel online,het is altijd wel iets ze verdedigen met 6 man en als ze voorstaan gaan ze tikken.Vandaag 1 keer verloren maar hoe weer,heel de tijd baas en dan krijg je een stront doelpunt tegen dan maak ik verdiend gelijk en dan verlies ik met penaltys.Nu terug 5 keer achter elkaar gewonnen nu sta ik 497 in de ranking,maar zoals ik al zei de fun aan dit spel online begint te minderen
     
  14. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Tja dan moet jezelf ook maar Defensief spelen he en niet als een blinde gelijk aanvallen ;)
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijt gerust dat doe ik,anders sta je niet hoog in de ranking
    Ik speel met 5 maar niet met 6 en als ze voorstaan gaan ze met 8 spelen.Leuk is iets anders
     
  16. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Tja speel ook met 5 man achterin ;) en 2 man voor en bij omschakeling 3/4 mn voor
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel 4-4-2. Ik kan bij mijn verdedigers en DMC wel instellen dat ze teruggaan of blijven staan bij balverlies (verdediging). Maar bij de LB en RB kan ik niet instellen dat ze op hun eigen plaats blijven staan bij het aanvallen. Ik wil niet dat men backs totaal mee opkomen, want ik krijg best vaak een vleugelspeler die opkomt.

    Ik kan bij aanval balbezit alleen een kant kiezen en niet dat ze blijven staan. Klopt dit of doe ik iets fout?

    Trouwens Viktor en Pro Evo, toch doet het me enigszins wel goed dat het bij jullie ook niet altijd lukt :). Ik dacht echt dat ik de enige was die van die klote-matches speelt af en toe.
     
  18. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Speel ook 4-4-2 maar dan (Ultra) Defensief dat vind ik echt chill.
    Je tegenstander komt er met moeite door omdat je dan je man voor je houd inplaas van de zijkant.En ik gebruik de 2 vleugel middenvelders met balbezit als vleugelaanvallers
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus helemaal naar links? Dat ultra-defensief bedoel je neem ik aan? En speel je dan met de DMC die terugvalt in de verdediging bij "balverlies"?

    Verder met de vleugelmiddenvelders + AMC die ook terugvallen neem ik aan? Of speel je niet in een ruit op het middenveld?
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Het lijkt wel of Nederlanders en Belgen als enige de term ''fair play'' kennen.
    Ik heb vaak potjes waarin men op de counter speelt en bij één goal gaat hangen.
    Ook zie ik maar zelden Beneluxers die Manchester United pakken behalve Dutch Rogue, wat een beun is dat, die pakt zelfs Man Utd als ik Volendam pak:lol:
    Maar ik kan gewoon niet tijdrekken wanneer ik voorsta, dat kan je gewoon niet je tegenstander aandoen.
    Andere mensen (Engelsen maar vooral Fransen) hebben daar kennelijk geen problemen mee, arrogante sukkels.
    Zojuist nipt maar terecht met 2-1 van Lyon gewonnen, gewoon de wedstrijd blijven spelen bij een voorsprong terwijl ik vrijwel zeker weet dat die kerel zou tijdrekken als ik voorstond.
    Maarja...

    Leuk te zien dat jij van mijn anger verhalen kan genieten:b::+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina