GODVERDOMME, hoe je van een rank 78 weer dik daalt door het grootste kut potje tegen grootste klote n00b ooit!!!!!!!!!!
IK SPEEL GVD tegen een mogool, ik zie vanaf de aftrap zijn spelers niet, hij scoort met een onzichtbare speler in de 6de minuut, ik stuur hem een message, wtf ur players are invicible, make it even again please.
hij luisterd niet, ik zie zijn spelers: 6 verdedigers, de vieze vuile mogool zet al zijn man achterin, toch ben ik veel beter, ik raak 3 keer het houtwerk en hij heeft geen focking kans in de eerste helft.
met rust stuur ik: come on, you don't wanna win like this, please.
hij reageerd niet, de 2de helft begint: 8!!! 8 verdedigers, hij heeft 2 man achter zijn verdediging gezet, de vieze n00b.
Zoals normaal krijgt hij 0 kansen, ik speel 90 minuten op zijn helft.
tref ik nog 2x de lat!!!!!
ik heb godverdomme 5x het houtwerk geraakt en die vieze mogool heeft 1 lelijke goal gemaakt waardoor de focking n00b dan wint.
tering sorry van dat taalgebruik en shit maar damn wat een vieze klote brit.
En @ Maikiboy, normaal staat alles op assisted, als je de voorzet op semi assisted instelt bij controllerinstellingen dan gaat de voorzet richting hetzelfde als bij assisted, maar je kan zelf de kracht bepalen, hoe langer je de knop houdt ingedrukt, hoe verder hij gaat
Laatst bewerkt: 23 jan 2009