Pfff... Hoe beter je tegenstanders worden, deste triester worden de wedstrijden . Ik Bayern, hij Bordeaux.
Ik 2x de paal geraakt, hij speelt met 6 verdedigers. Daarna 1 counter met zo'n mongool, natuurlijk doelpunt. Daarna een vrije trap van hem, onderkant lat eruit. Mijn verdedigers blijven staan te kijken alsof ze een clown zien waterdansen en een aanvaller die zeker nog 3 meter achter ze stond, komt voorbij rennen en schiet de bal erin.
Daarna nog 1x de bal aangeraakt geloof ik . Nee, de lol gaat er echt snel af zo. Speel gewoon VOETBAL, en niet het trieste spel wat ik nu elke keer tegenkom.
Edit1: Net: Vrije trap -> Ik druk DUIDELIJK op driehoekje, serieus, heel erg overdreven. Ze springen gewoon niet eens, like WTF? Ronaldo scoort natuurlijk daaruit. Net over de kop van het muurtje
Edit2:
HEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!!!!! Ben meteen die nederlaag tegen Bordeaux vergeten! Hij komt met Man Utd rond de 20e minuut op 1-0, via die vrije trap dus. Ik drukte echt duidelijk op 3hoekje maargoed, so be it. Daarna, bijna de helft van de keren dat hij de bal had, ging hij hooghouden. Heel irritant, elke keer met verdedigers teruglopen naar de achterlijn en fucking acties maken. Oftewel, heeel erg irritant. In de 76e minuut ben ik doorgebroken met Klose, hij haalt me neer in de 16. Gele kaart en penalty. Ribery scoort, 1-1. Daarna verlenging. Opnieuw gaat hij heel erg irritant lopen doen en elke keer steekballen geven op Ronaldo (die, triest genoeg, in de spits is gezet). Ronaldo is gewoon een hele goede speler in het weglopen bij de verdediging. Enfin, hij nog wat schoten gelost maar niet echt uitgespeelde kansen. Ik geef in de 105e minuut ook maar eens een steekbal op Podolski. Meteen zie ik Edje uitkomen, maar mijn lobje wordt net van de doellijn afgehaald. Jammer, maar steekballen waren dus the-way-to-go. 2e helft VL, ik geef een steekbal op Klose, ik zie weer Edje uitkomen, ik sta even stil en draai de bal in de kruising . Meteen "ssssst" gedaan (per toeval achter gekomen) en de robot erop gegooid (na wat willekeurig knoppen rammen ). Daarna rustig uitgespeeld en nog 1 kans gehad. Niks meer geworden maar wel heerlijk met 2-1 gewonnen . Wat een beunhaas weer!
Laatst bewerkt: 23 jan 2009