1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een kneusje ziekmaakt met tikken en afschermen, zo'n type die de hele tijd sst-gebaren maakt bij een goal, dan is het wel lekker. Zo niet, moet je gewoon sportief blijven.

    All attack ftw.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Geweldig hoe ik sinds gisteren elke keer verlies met 1 - 0 _O_
    Bleh nu heb ik volgens mij nog maar 7 meer winst dan verlies.
    Misschien maar een nieuwe team uitzoeken behalve Brazilie? Spanje dan maar :9
    Als iemand ssst bij mij doe en ik scoor dan doe ik de robot 8)
    Hoe doe je btw ssst :9
    En loonens zou ik ook mijn klote wedstrijden opschrijven zijn er namelijk heel wat :D
    En zoals je misschien gelezen heb scheld ik heel wat daarin XD
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  3. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe meestal radslag. Vanmiddag lekker potje gespeeld trouwens 3-1 gewonnen in verlenging.:+
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Toenstraks met Bayern tegen Milan. Hij komt op 3-0 voorsprong, ik had de verkeerde opstellingen geladen en ik bakte er gewoon niks van. Hij was een stuk beter. 2e helft begin ik met de goede opstelling en instellingen. Al snel de 3-1 gemaakt, ik doe altijd maar wat met de knoppen maar ik doe een salto/radslag zo de goal in, het net in :lol:.

    Daarna staat hij op het punt om de 4-1 te scoren -> beeld blijft hangen en hij disconnect. Ik win dus gewoon met 3-0 :lol:. Dit met 2 schoten op goal (stats), best knap al zeg ik het zelf _O_. Toch wel een keer leuk om veel geluk te hebben!!
     
  5. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie komt één potje nu?

    Geen landen.
     
  6. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Pff net tog een rot (105 minuten) wedstrijd gespeeld.Bijna elke pass in mijn verdediging kwam bij hem aan zelfs als ik een bal afpakte kwam zelfs met veel geluk bij hem aan.
    Kwam al snel 2-0 achter en daarna achterelkaar 3-2 gemaakt. Dan laat Puyol opees de pass gaan waarop Aguero 3-3 maakt en we in de verlenging duiken.
    1e helft verloopt tevens ook bagger maar dan de 2e Helft VL waar alles normaal ging zoals het moet strafde ik hem keihard af met 5 goals in 15 minuten :D.

    Eindstand 8-3
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ook altijd een antwoord :)
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe altijd radslag of vliegtuig icm. een acrobatische afsluiting. Of een dansje, die is ook nog wel leuk. Soms ook de koprol. Áls ik een radslag doe, dan laat ik hem ook meestal vallen, ziet er wel grappig uit
     
  9. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand dus:p

    Ik ga maar eens spelen.
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Jezus wat is pond nu goedkoop zeg :D
    Maar ff snel een controller erbij bestellen :9
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat wil je ook met Barca tegen Atletico :9. Raar dat je zelfs nog op 2-0 achterstand kwam :):

    Verder wel netjes, toch 5 doelpunten nog scoren in de 2e helft VL. Ik heb het ook 1x gehad. Niks lukte, 0-0. Toen viel de 1-0 net aan het einde van de 1e VL, maak ik er 5-0 van in totaal. Hij gaat vol op de aanval natuurlijk maar bakte er niet veel van 8)
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil wel, geen Man Utd, geen Barcelona;)
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Sorry maar ik moet het toch nog een keer laten zien :9

    ferronn [niveau 5] tegen DELLACORTE 10 [niveau 29]

    4 - 3 (einduitslag)

    Vaardigheidsniveau-punten = 56
     
  14. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 1 van de 2 gewonnen. Lyon-Man Utd 1-0 gewonnen, Valencia 0-2 Sevilla helaas. Zigic is duidelijk een speler die later erin moet, als je hem 90 min laat spelen kan hij echt niets.

    Ik heb een nieuwe formatie gemaakt, 4-1-2-1-1-1 ST CF voorin. Opkomende backs die volop aanvallen.
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... Hoe beter je tegenstanders worden, deste triester worden de wedstrijden =(. Ik Bayern, hij Bordeaux.

    Ik 2x de paal geraakt, hij speelt met 6 verdedigers. Daarna 1 counter met zo'n mongool, natuurlijk doelpunt. Daarna een vrije trap van hem, onderkant lat eruit. Mijn verdedigers blijven staan te kijken alsof ze een clown zien waterdansen en een aanvaller die zeker nog 3 meter achter ze stond, komt voorbij rennen en schiet de bal erin.

    Daarna nog 1x de bal aangeraakt geloof ik :lol:. Nee, de lol gaat er echt snel af zo. Speel gewoon VOETBAL, en niet het trieste spel wat ik nu elke keer tegenkom.

    Edit1: Net: Vrije trap -> Ik druk DUIDELIJK op driehoekje, serieus, heel erg overdreven. Ze springen gewoon niet eens, like WTF? Ronaldo scoort natuurlijk daaruit. Net over de kop van het muurtje :lol:

    Edit2:
    HEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!!!!! Ben meteen die nederlaag tegen Bordeaux vergeten! Hij komt met Man Utd rond de 20e minuut op 1-0, via die vrije trap dus. Ik drukte echt duidelijk op 3hoekje maargoed, so be it. Daarna, bijna de helft van de keren dat hij de bal had, ging hij hooghouden. Heel irritant, elke keer met verdedigers teruglopen naar de achterlijn en fucking acties maken. Oftewel, heeel erg irritant. In de 76e minuut ben ik doorgebroken met Klose, hij haalt me neer in de 16. Gele kaart en penalty. Ribery scoort, 1-1. Daarna verlenging. Opnieuw gaat hij heel erg irritant lopen doen en elke keer steekballen geven op Ronaldo (die, triest genoeg, in de spits is gezet). Ronaldo is gewoon een hele goede speler in het weglopen bij de verdediging. Enfin, hij nog wat schoten gelost maar niet echt uitgespeelde kansen. Ik geef in de 105e minuut ook maar eens een steekbal op Podolski. Meteen zie ik Edje uitkomen, maar mijn lobje wordt net van de doellijn afgehaald. Jammer, maar steekballen waren dus the-way-to-go. 2e helft VL, ik geef een steekbal op Klose, ik zie weer Edje uitkomen, ik sta even stil en draai de bal in de kruising _O_. Meteen "ssssst" gedaan (per toeval achter gekomen) en de robot erop gegooid (na wat willekeurig knoppen rammen :lol:). Daarna rustig uitgespeeld en nog 1 kans gehad. Niks meer geworden maar wel heerlijk met 2-1 gewonnen _O_. Wat een beunhaas weer!
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit is echt zo genaaid, kut EA
    sta ik 70ste op de ranglijst, sta ik een potje 1-0 voor.
    lag ik eruit door de ea server terwijl ik wel gewoon in me xbox live party zit.
    0-3 verloren, 96ste van de ranglijst.
    zo lullig, hoe wordt je zo ooit eerste?
     
  17. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet :x

    Maken jullie eigenlijk je eigen tactiek, of laten jullie het zoals het is?
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik gisteren ook ik stond 2-1 voor tegen een fransman de ea server valt uit maar ik bleef op xbox live,ik dacht oke kan gebeuren niemand wint,maar toch wel hij wint met 3-0.En dan juist tegen een fransman dat zijn 9 van de 10 de rondtikkers bij mij.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    :thumbs:
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Knap, maar jij blijft zo lang niveau 5 en je speelt toch al lang
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina