Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, had ik gelezen. Echt belachelijk! Dat weerhield mij er ook van het te doen.
    Maar het blijkt dus dat er wel proffesionele bedrijven bestaan die dit 'soort' werk aanbieden en daadwerkelijk medewerkers in dienst nemen en lucht laten verkopen! :x

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    krijg deze week te horen hoeveel ik bij de Score ga verdienen. Ik werk op de donderdagavond (koopavond) en de hele zaterdag. 1x in de maand ook op zondag (koopzondag). iemand enig idee hoeveel je in een kledingwinkel verdient als 18 jarige?

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    AH hier behandeld je echt niets als vuil hoorz :+ stelletje onflexiebele *(&^%&^*(!*& %&#^%&. Wil z.s.m. weer weg, maar moet ik eerst wat anders vinden. even kijken of TNF nog belt.

4. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je tussen de 4,- en de 4,50 kan rekenen.
    Je moet het daar vooral hebben van je werknemerskorting die je krijgt op alle kleren.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En vriend van me krijgt rond de 4 euro bij de J&J in Amsterdam. 18 jaar.

Lijkt weinig, maar hij krijgt bijna elke maand een broek en 1 of 2 shirts gratis. Wat toch ook al gauw 100 euro is.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    een meisje die ik daar sprak in de score zei dat ze 6.75 verdiende met haar 17 jaar :eek: ze had wel 1 keer opslag gehad omdat ze er een jaar werkte maar dat kan toch moeilijk 2 euro meer zijn :{

7. DiggyDoag

DiggyDoag Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De zorg verdient ook prima!

M'n broertje van 17 werkt in een verpleegtehuis en krijgt 5 euro nogwat. Ja, dan moet je kontenwassen, maar dat valt alleszins mee als je 't eens gedaan hebt!

Ikzelf (21) werk een jaartje bij de ZorgAanHuis (bij de mensen langs gaan, wassen, aankleden, ontbijtje maken, medicatie geven..) en verdien 10 euro netto. Dat is exclusief onregelmatigheidstoeslag, waar het weekend bol van staat. Op zaterdag vanaf 12:00 verdien je 129%, vanaf 18:00 gaat dit omhoog naar 140%. Zondag zelfs 160%.

Dan begint 't wel aan te tikken!

Ik moet trouwens ook wel vaak zat op ''sociale visite'' - kopje koffie drinken dus, een babbeltje, en dan weer door naar de volgende. Ik zeg: prima! :thumbs:

8. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    @Dyonko: Lijkt me ook niet, in omgeving Den Bosch is het in ieder geval normaal om 4 tot 4,50 te verdienen in een kledingwinkel, heb zelf in de Chasin' gewerkt en daar verdiende ik 4,50, was toen ook gewoon 18

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kijk eens op de vorige pagina. Wel ander bedrijf maar zelfde verhaal lijkt mij

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik werk bij Santander Comfort Card, bank die vooral consumenten leningen verstrekt. Wanneer de mensen niet betalen mag ik ze gaan opbellen om te zorgen dat ze wel gaan betalen ^^. Klinkt als een kutklusje, maar is erg leuk werk en verdient ook lekker (rond 10 euro per uur volgens mij). Dussehh, mocht je nog een lening hebben lopen bij comfort card, netjes betalen anders krijg je mij op je dak ;-) . Mocht iemand in omgeving Houten nog baantje zoeken, pm me, want we zoeken nog wel mensen!

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    In dat geval vraag ik even een comfort card aan.....jij kan mij toch nooit overhalen om te betalen :+

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Was jij die eikel die mij twee van die k*t shirts had aangesmeerd.. :mad:

Nah :p

Ik ben nu 19 en werk (nogsteeds) in de supermarkt voor ongeveer 6,50 inclusief vakantietoeslag en al die shit. Dus geld delen door de uren.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Huh? Dan ben jij geen B of wel?

B wordt je automatisch na 1 jaar.

Ik zit nu op 6,75 bruto, dus dat komt op iets van 8,30 p.u
    Zit in groep C :)

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Bring it :cool:

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    "Jah?"
    "Goedendag Comfort Car..."
    "RIGEST?!?!?!?"
    "Ehh...hoe weet u dat?"
    "BWahaahhaa he weet jij wat het geluid van een Ambulance is?"
    "Nou?"
    Tuut-Tuut-tuut-tuut-tuut

:+

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Weet iemand een leuk idee voor een vakantie baan, ben zelf 16 en heb al in kwekerijen en restaurant gewerkt. Kwekerij was nou niet echt zo'n succes als werk, wel als geld. Dus zoek leuk werk :D

18. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik weet dat je een scooter hebt, dus misschien pizza koerier?
    Of Callcenter, verdient 9-11 euro per uur. Het kan alleen soms erg frustrerend zijn

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hoe weet je dat :cool:!

Lijkt me opzich wel tof beetje rond rijden enzo. Callcenter lijkt me niet echt wat. Thanks!

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    9-11 euro. Inclusief bonussen? Hier is het bij Tele Performance en The Talent Factory allebei 6 euro voor iemand van 17 8).

Loon gaat omhoog bij Albert Heijn btw, en ik ga er ook maar een dagje bij nemen.

Deel Deze Pagina