Mensen die nog uitgebreid gaan staan juichen en de robot doen als ze net de 2-5 hebben gemaakt terwijl ik met 3 goals voorsta in de 80ste minuut.
Was echt wel een geniale wedstrijd. Hij Liverpool ik Arsenal, ik kreeg echt kans na kans maar die bal wou er niet ingaan. 2x voor open goal gemist, 1x paal, 1x alleen met de keeper maar schiet ik de bal de hele andere kant op. Daarna kwam hij met een counter en maakte de 1-0, was wel zuur want ik was echt dik beter. Dit was rond de 30ste minuut. Daarna aanvallend gespeeld maar die stomme bal ging er maar niet in. Uiteindelijk ontstond er een hele drama in zijn keepers gebied en kwam de bal toevallig bij Van Persie die hem eindelijk erin knalde. Daarna door gegaan met aanvallend spelen, gaf een hoog lobje richting Adebayor die hem aannam en alleen voor goal stond, knal ik hem erover. Schreeuwde helemaal door de kamer en kreeg opeens een penalty, Gerrard had me nog neer getackeld na het schot. Penalty ging er wel in, 1-2. Tweede helft was het over voor hem, ik begon en knalde meteen de 1-3 en de 1-4 erin. Uiteindelijk werd het nog 1-5, toen was het al zo goed als afgelopen. Vervolgens maakte hij toch de 2-5, hierna wou ik nog expres een goaltje maken en dat lukte, 2-6 was de eindstand.
Gisteren was ik Level 5 geworden, nu 3 matches gespeeld en ben al Level 6. Speel eigenlijk bijna nooit online maar het is toch op zich wel heel erg tof.
Laatst bewerkt: 30 jan 2009