1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  2. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    ZOOO fucking stom! Tegenstander staat buitenspel, mijn speler tikt de bal terug naar de keeper mbv een sliding *voordeelregel toepassen* tegenstander pakt bal en scoort! GVD in de verlenging nog wel 3-4. Spel kan weer terug de kast in na vandaag...

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Woot! Daarnet Ajax - Wigan Athletic gespeeld, ik speelde met Ajax natuurlijk. 7-2 gewonnen! :D

4. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh! Ik scoor de winnende goal in de 120' minuut xD ( 2-1 )

5. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Zolang als ik dit spel speel, heb ik nog nooit een vrije trap erin geschoten. Echt geen idee hoe dit in zijn werk gaat. Iemand?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Met LB ingedrukt trap je de bal als een streep op z'n aller hardst.
    Met RB geef je hem een boog geloof ik, of effect.
    Verder is het oefenen in de arena..

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Viktor had een paar pagina's terug verteld over dat hij zelf een match maakt tegen spelers met een gelijkwaardige level. Nu heb ik dat vandaag ook gedaan en ik moet zeggen dat het erg goed bevalt. Speel nu tegen mensen van +- Lvl. 19 en heb er 7 gespeeld. Allemaal gewonnen

8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Na een avondje werken weer eens wat bekoeld natuurlijk en wat zitten dubben over hoe te spelen. Ik ben eens uitgegaan van de standaard Bayern opstelling. Soort van 4-2-2-2 opstelling. Ik heb alleen een MC iets naar achter gezet en er een DMC van gemaakt (Van Bommel). Ik heb wat aanpassingen gedaan in de custom tactics en eigenlijk de standaard opstelling laten staan. (Borowski, Podolski, Altintop op de bank dus).

Eerste wedstrijd met 2-0 gewonnen van Atletico. Jammer dat het een 4,5 ster was, maar naar mijn mening zijn deze teams niet makkelijker dan veel 5 sterren teams. Het liep erg lekker, veel rondgespeeld en niet altijd meteen de aanvallers gezocht. Hierdoor kwamen er meer mensen mee op en werd het spel al snel breder.

Daarna tegen Marseille. Ik kom 1-0 voor en heb 3 kansen op de 2-0. Deze gaan er niet in en hij scoort 2x snel achter elkaar. Zo staat het ineens 1-2! Daarna in de 80e minuut de 2-2 gemaakt en in de verlenging 4-2 van gemaakt. Hier Podolski ingebracht voor Toni. Toni is een goede speler maar tegen trage verdedigers heb ik liever een hele snelle spits. Klose en Podolski zijn snelle en behendige spelers. Ribery met Schweinsteiger via de flanken en lekker wat voorzetten gegeven. Het brede spel en op laten komen van spelers (terugspelen en niet altijd naar voren) zorgt voor veel meer aanspeelmogelijkheden en dit miste ik heel vaak.

Het voetbalt een stuk leuker met meer mensen die opkomen en dat je zodoende meer aanspeelmogelijkheden hebt. Er is veel meer variatie in het spel en hierdoor is het veel moeilijker om te verdedigen. Ik denk dat ik toch maar weer een paar potjes blijf spelen :+.

Ik heb een paar gameplay filmpjes bekeken van PES en dat is toch weer TE arcade naar mijn mening. Bedankt voor de tips allemaal :thumbs:. Tot volgende week, dan heb ik vast wel weer iets anders te klagen! :lol:

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Net voordat ik naar mn werk ging en tijdens mn ontbijt :p nog even een wedstrijdje opgepakt:

Tegenstander was Internazionale en ik was Chelsea (met live update dat wel). }:]

Maar alles lukte ook gewoon! Dieptepasses kwamen aan, verdediging was één massief blok waar niks doorheen kwam. Aanval was ook magistraal en Ballack speelde samen met Lampard een monsterwedstrijd. Scoorde ook één keer echt heel mooi met een kopbal vanuit een corner. Afdraaiende bal, Ballack worstelt zichzelf vrij rond het stafsschopgebied. Bal komt net iets achter hem, maar hij knikt em echt heel mooi binnen in de verre hoek. Keeper dook er nog wel op af, maar was echt niks tegen te doen.

Was denk ik één van de mooiste goals die ik tot nu toe heb gemaakt. Vooral door de manier waarop ik de bal binnenkopte. _O_

10. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep Its Steve [Level 1] vs Cerberi [Level 3]

1 - 10 (final score)

Skill Level Points = 31

Brugge - De koninklijke FCU! Toch 31 puntjes tegen een beginner...

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mensen die nog uitgebreid gaan staan juichen en de robot doen als ze net de 2-5 hebben gemaakt terwijl ik met 3 goals voorsta in de 80ste minuut. :emo:

Was echt wel een geniale wedstrijd. Hij Liverpool ik Arsenal, ik kreeg echt kans na kans maar die bal wou er niet ingaan. 2x voor open goal gemist, 1x paal, 1x alleen met de keeper maar schiet ik de bal de hele andere kant op. Daarna kwam hij met een counter en maakte de 1-0, was wel zuur want ik was echt dik beter. Dit was rond de 30ste minuut. Daarna aanvallend gespeeld maar die stomme bal ging er maar niet in. Uiteindelijk ontstond er een hele drama in zijn keepers gebied en kwam de bal toevallig bij Van Persie die hem eindelijk erin knalde. Daarna door gegaan met aanvallend spelen, gaf een hoog lobje richting Adebayor die hem aannam en alleen voor goal stond, knal ik hem erover. :lol: Schreeuwde helemaal door de kamer en kreeg opeens een penalty, Gerrard had me nog neer getackeld na het schot. Penalty ging er wel in, 1-2. Tweede helft was het over voor hem, ik begon en knalde meteen de 1-3 en de 1-4 erin. Uiteindelijk werd het nog 1-5, toen was het al zo goed als afgelopen. Vervolgens maakte hij toch de 2-5, hierna wou ik nog expres een goaltje maken en dat lukte, 2-6 was de eindstand. :+

Gisteren was ik Level 5 geworden, nu 3 matches gespeeld en ben al Level 6. Speel eigenlijk bijna nooit online maar het is toch op zich wel heel erg tof.

Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Fifa is online idd altijd erg leuk. Was ook de eerste game waarbij ik vrij intensief online ging gamen. Fifa 2002 of 2003 dacht ik.

Zelfs nog even eerste gestaan van de wereld met Championsleague 04/05. :cool:

Heb dus ook best wel zin in Fifa 09, is me alleen nog te duur. ik ben Gamehubs prijzen gewend. :+

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En nu moet ik godver leren om een 6-0 voorsprong niet uit handen te geven.

1ste helft stond ik dus al met 6-0 voor, geen wijzigingen. Hij wint met 6-7. Toen had ik wel even een momentje van "WTF"! =(

Gisteren tegen iemand gespeeld, volgens mij van XBW want z'n naam kwam me bekend voor, die met 2-0 voorstond en in de 2e helft had gequit omdat hij met 5-2 achterstond.

Zal straks is kijken wie het was :)

Ik heb gisteren voor het EERST sinds hele lange tijd gequit. Hij staat binnen 5 minuten voor en gaat vanaf de 5e minuut overtikken. Liverpool is niet snel meer dus kon de bal niet meer afpakken :mad: Erg jammer. Ga niet 85 minuten kijken hoe hij gaat overspelen, erg flauw. Dusss, ik moet nu wat anders verzinnen om die bal te veroveren.

14. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, dat is schandalig:eek:

15. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    met LB moet je gewoon ietsjes naast de paal richten dan gaat hij erin.

met RB moet je ongeveer een meter naast de baal richten(hangt eraf hoeveel effect je geeft)
    en je kan ook zonder rb alleen schiete en effect.
    maja het verschilt ook weer met speler ;)
    gewoon veel oefenen in de arena op een end schiet je ze er allemaal in :thumbs:

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben zelf ooit een keer teruggekomen van een 3-0 achterstand. In de tijd dat ik nog met Inter speelde. Won de wedstrijd uiteindelijk met 3-4. \o/

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Mega schandalig:eek:
    2 - 0 en 3 - 0 ok dat kan nog wel maar 6 - 0? :9

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook een keer, stond 3-0 achter. Maakte in de 80e, 83e en 89e minuut de 303 _O_

19. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    En toen schoot hij in de 120e minuut vanaf 50 meter een bal met Ronaldo die je keeper corner tikte. Vervolgens belandde de corner het hoofd van Berbatov, die tegen de paal kopt. De bal ging via de paal tegen het achterhoofd van de verdediger waarna hij via de binnenkant van de paal richting keeper rolde. Deze reageerde echter niet en liet de bal tussen zijn benen in de goal in rollen. 4-3, en de scheids floot gelijk af.

Zit ik er ver naast?

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel, hij won met penalties :lol:. Maar dat scenario had inderdaad ook kunnen gebeuren volgens mij _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina