De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Ik vind van wel.
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat valt alleen maar te prijzen, ikzelf heb er en hekel aan dat ze dan expres gaan liggen omdat ze voelen dat ze geraakt worden in de 16. Daarnaast rond hij het mooi af, en ook nog eens met rechts.
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    :):

    Je hoeft jezelf niet constant te verdedigen hoor. Je mag best een beetje toegeven, is helemaal niet erg. Niemand vindt je een mietje als je terug komt op je mening :+
     
  4. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat denk jij ;):+.
     
  5. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Waar slaat dat nou weer op? Geloof maar dat er veel mensen zijn die mijn mening delen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2009
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Wel raar dat jij dan de enige bent hier...:confused:
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel zo dat het vaker voorkomt dat je voor een club in de buurt bent dan voor een club verder weg maar ik denk wel dat het gewoon mogelijk is om fan te zijn van een club die verder weg is.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    We zijn een klein land dus dan gaat het makelijker.
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor GalataraySK in voor en tegenspoed maar heb (helaas) nog nooit een wedstrijd in het stadion mogen meemaken. Ben ik nu geen echte supporter? Je theorie klopt niet echt.
     
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    En voor wat niet mijn beste,wat is Uw band met real ,omdat ze de grootste en beste waren....
    Of ligt het dieper...

    Zoals met mij die al jaren supporter voor een ploeg die destijds tegen ajax de europacup won,om vervolgens af te glijden na het faillisement tot derde klasse ...

    En zich vervolgens terugvechten naar eerste klasse...

    Inderdaad mijn beste, ons KV Mechelen,of zoals wij hier zeggen Malinwa..

    En die band zegt U ,kijk eens naar het volgende filmpje hoe wij onze spelers eren ....

    http://www.youtube.com/watch?v=ZWTKZo2X4Zo&NR=1

    Onze ouwe kapitein.....
    mooi toch....
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zie niet in waarom je geen supporter/fan kan zijn van een club in het buitenland. Ja, je zit lijkt mij bijna nooit in het stadion tijdens een wedstrijd maar voor de rest is het gewoon hetzelfde. Ik woon mijn hele leven lang al in Amsterdam, de meeste mensen uit mijn familie zijn voor Ajax maar ik niet. Ik volg de Eredivisie wel maar ik heb geen club waarvan ik fan ben.

    Enigste waar ik fan/supporter van ben is Arsenal en Barcelona. Dit is al een paar jaar gewoon zo, door steeds naar hun te kijken ben ik gewoon geïnteresseerd geworden in die clubs en nu zijn het gewoon de clubs die mij boeien en waar ik vind dat ik er fan van ben.
     
  12. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp nog steeds niet wat je nou probeert te zeggen 8).
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Onzindiscussie weer. Is weer zo om de tijd raak.

    Maar goed, ik ben zelf supporter van maar één club. Ik ben geen fan/supporter van een enkele andere club dam Ajax (Hoewel ACV uit Assen mijn sympathie nog heeft). Zo heb ik wel mijn sympathieën voor enkele buitenlandse clubs, maar er is maar één club die zoveel in mij losmaakt.

    Maar goed, weer een kloteweekend en het kampioenschap is verloren in mijn oogpunt. Alleen nog even naar 15 februari toeleven en dan is het weer klaar:mad:
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik weet het, het klinkt misschien niet al te geloofwaardig om te zeggen dat het mij er niet om gaat dat Real de grootste club is van de wereld kwa geschiedenis, maar het is er bij mij als klein jongetje langzaam in komen sluipen. Mijn oom nam me mee naar wedstrijden van Real Madrid als ik op vakantie was en we gingen naar de trainingen kijken. Als klein jochie van 5 in 91 stond ik daar al te schreeuwen en aan te moedigen. Ik wist op dat moment totaal niet wat de eerder behaalde succesen waren van Real Madrid.

    De liefde voor de club is er bij mij langzaam ingegroeid, daarnaast sta ik altijd achter de club ookal zitten ze in zware tijden. In 98 toen ze de CL finale in de ArenA speelden was ik er aanwezig als mannetje van 12 dat is nog altijd een van de hoogtepunten die ik heb meegemaakt. Vooral omdat we van het smerige Juventus wonnen. Hoe slecht het ook zal gaan met Real Madrid, ik zal altijd achter mijn club blijven staan hoe ver ze ook af kunnen zakken.
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dát is wat telt mijn beste, clubliefde in goede én zware tijden,daaraan herken je de échte supporter.....:b::b::b:
     
  17. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Zucht, hopelijk leest iedereen dit. Dit maakt je een supporter van een club.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2009
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben al jaren fan van Ajax. Ik weet ook geeneens meer vanaf wanneer.
    Ik zit iedere Zondag achter de tv te schreeuwen ( laatste tijd vloeken) Maar ik blijf altijd fn van Ajax, er dan zal ik nooit vanaf komen.
     
  19. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Random persoon op MSN.

    [​IMG]

    Eigenlijk vind ik je meer een liefhebber van die twee clubs. Je vindt het leuk om naar Arsenal en FC Barcelona te kijken, maar ben je ook echt een supporter?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2009
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Na wat relativering denk ik toch dat er nog het een en ander mogelijk is. Ik zie zo ongelofelijk veel paralellen met vorig jaar, toen stonden we op ditzelfde moment(volgensmij zelfs exact hetzelfde moment) ook 9 punten achter op PSV en wonnen zij alles met 1-0 en 2-0 en stond hun verdediging als een huis. Uiteindelijk deden we tot de laatste dag mee. Bij AZ heb ik zelfs het gevoel dat ze ver boven hun niveau spelen en dat het elk moment fout kan gaan. Er hoeft maar een verliespartij te komen en de kans is er dat ze mentaal knakken. Er is dus zeker wat mogelijk nog.

    Bovendien vind ik dat Van Basten het toch wat beter doet(ja het is moeilijk te zeggen nu na een verliespartij) dan de trainer van vorig jaar. Ik vind dat er sowieso al wedstrijden zijn geweest waar er goed positiespel is laten zien; de verdediging staat veel beter en ook Europees tellen we meer mee dan vorig jaar. Als je dat allemaal bekijkt denk ik dat we een betere kans hebben op een titel dan vorig jaar en is er nog het een en ander mogelijk.

    Ook komt er een ontbrekende schakel over een maandje weer terug: Ismail Aissati, maar dat is nog even afwachten of hij het wel echt gaat waarmaken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina