De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik wou dat ze NAC is met die andere geel-zwarte club zouden verwarren. Roda heeft altijd de meest simpele loting van iedereen en NAC altijd een hele zware tegenstander.

    En van iedereen kunnen winnen om de beker te winnen? Kan me nog een seizoen herinneren dat NAC uit won van Ajax en PSV en toen strandden in de halve finale tegen FC Twente. Twente won die ronde daarvoor van, toen nog, een sterk Feyenoord. Uiteindelijk won Utrecht de beker, terwijl die de grootste moeite hadden met Heracles en Sparta, wat toen nog eerste divisie ploegen waren :x
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het valt inderdaad wel op dat het NAC zelden meezit in de beker. Zou het wel erg leuk vinden als ze teams tegen elkaar laten loten en automatisch de ploeg die het laagst staat op de ranglijst thuis laten spelen.
     
  3. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jong Feyenoord 2 - 0 gewonnen :D
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    'Ajax en Twente onderhandelen nu over Goossens'
    29/01/2009 23:37

    Ajax en FC Twente zitten wederom aan de onderhandelingstafel. Dit keer zijn de Tukkers de vragende partij. Zij willen John Goossens graag overnemen van de Amsterdamse club, zo meldt het Algemeen Dagblad.

    Goossens zou het persoonlijk al eens zijn met FC Twente over een contract voor drieënhalf jaar. De clubs moeten het nog eens worden over een transfersom. De twintigjarige aanvaller is bij Ajax nog niet verder gekomen dan het beloftenteam. Eerder toonden Haarlem en NEC belangstelling voor hem.

    Eerder deze maand deden Ajax en Twente al zaken. Robbie Wielaert verhuisde van Enschede naar Amsterdam. Daarnaast toonde Ajax interesse in Eljero Elia, maar Twente wenste de aanvaller, die inmiddels zijn contract heeft verlengd, niet te laten gaan.


    Vergeet de terugkoopclausule niet! Zie de bui al weer hangen.......
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    John Goossens was toch het supertalent van een paar jaar geleden (samen met Sarpong) of verwar ik hem met iemand anders?
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonde. =(

    Edit: @ Tim, ja hij kon zelfs naar Chelsea. Maar Ajax vindt hem nu te traag voor de linksbuiten-positie, ze hebben hem wel geprobeerd op de linksback-positie maar dat is blijkbaar niet bevallen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Klopt, maar is in de tussentijd ook flink geblesseerd geweest.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zeg geef hem nog een kans.. Zal je zien dat hij over 3 - 4 jaar weer wordt overgenomen van FC Twente zoals het geval Lindgren bij FC Groningen..
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waar heeft Twente hem eigenlijk voor gekocht? Op de linksbuiten staat Elia en op de linksback Braafheid(die in de selectie van Oranje zit). Denk niet dat-ie daar veel speelminuten gaat maken.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien ter vervanging voor Elia als die eind v/h seizoen weg gaat. Zo kan Goossens eerst wat ervaring op doen bij Twente?
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als Ajax slim is laten ze Goossens alleen naar Twente gaan als ze een optie op Elia voor volgend seizoen krijgen
     
  12. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd..
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha Kobe Bryant. :D
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Steve Nash kan ook goed voetballen :)

    [yt]rcFM5Rj-XMg[/yt]

    Kobe de nieuwe Jan Koller? :+
    Geen luchtduel wat hij verliest 8)
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    NEC troeft FC Twente af in strijd om Goossens
    John Goossens verruilt Ajax voor NEC. De aanvaller bereikte zaterdag overeenstemming over een contract dat hem tot de zomer van 2013 aan de club uit Nijmegen bindt, meldt de Telegraaf.

    NEC wist in de strijd om de diensten van de vleugelaanvaller af te rekenen met FC Twente. Goossens bereikte donderdag al een persoonlijk akkoord met de club uit Enschede maar maakt nu toch de overstap naar Nijmegen.

    De 20-jarige aanvaller is de tweede speler van Ajax die in de huidige transferperiode de overstap maakt naar Nijmegen. Eerder werd Dennis Rommedahl op huurbasis vastgelegd door NEC.

    De in Heemstede geboren vleugelaanvaller speelde dit seizoen zijn wedstrijden voor Jong Ajax.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De tweede plek blijft iig behouden. Twente-Utrecht 0-0.
     
  18. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Op verzoek van Cookie ga ik hier maar verder.

    Dus jij vind trouwen ongeveer hetzelfde als supporter zijn? Volgens mij heb jij het over die die-hard mongolen die mensen in elkaar gaan slaan omdat hun clubbie waar ze zo'n speciale band mee hebben heeft verloren.

    Volgens jouw tellingen zijn er anders niet zo heel veel supporters bij elkaar, met FC Mexico Stad die de grootste aanhang heeft, en die betalen echt niet de bedragen die tegenwoordig in het voetbal zitten.
     
  19. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Check het andere topic nog maar eens. Ik ben er klaar mee en volgens mij is mijn standpunt nu wel duidelijk. ;)
     
  20. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja je standpunt is wel duidelijk, het slaat gewoon totaal nergens op. Zo kan ik het ook wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina