De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Dat ben ik met je eens, maar daarover zijn we niet aan het discussiëren. Het gaat hier over "supporters" van een buitenlandse club die verder geen wedstrijden bezoeken of iets dergelijks.

    Tuurlijk moet dat. Je trouwt toch ook niet met een vrouw zonder een band met haar te hebben? Een supporter zijn is meer dan alleen de samenvattingen op zondagavond kijken.

    Einde discussie.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2009
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Tsja heb dat ook.. Vind het leuk als bijv. Arsenal wint in de Premier League maar dat komt meer omdat ze leuk voetbal spelenn.. Net zoals ik het leuk vind als Liverpool wint omdat daar weer veel Nederlanders zitten en de Liverpool fans die al 3 jaar op rij in Eindhoven komen, fantastisch zijn. Een Engelsman zou mij voor gek verklaren als ik zou zeggen dat ik voor Arsenal en Liverpool ben. Ik vind beide clubs leuk voetbal spelen maar ik denk dat je alleen maar een echte supporter kunt zijn als je echt iets voelt bij die club en misschien dat dat kan zijn doordat je ouders er supporter van zijn geweest. Maar het is sowieso voor 80% wel zeker dat je voor de club bent waarvoor de meeste mensen in jou omgeving ook zijn. Het is niet zo dat je al vanaf je geboorte met een psv hart rondloopt maar je support voor een club wordt opgebouwd dmv de cultuur waarin je leeft en de mensen om je heen..


    EDIT: we zijn alweer ontopic gegaan zie ik:9 (ook al is dit toch ook een discussie forum??!)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijken er nog meer mensen Studio Voetbal?
    Ze gingen even de rode kaarten bekijke van Ajax.
    Zij vonden ook dat er maar 1 van de 5 terecht was.
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    oh..

    Waarom wordt daar uberhaupt over gediscussieerd..
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom niet het gaat toch zo vaak over foute beslissingen.
     
  6. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Omdat Ajax dit seizoen al heel wat kaarten heeft tegen gekregen, en vooral nu er 2 rode kaarten in 2 wedstrijden vallen.
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Tsja maar een discussie over het neerhalen van iemand die is doorgebroken vind ik een beetje nutteloos..
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Reetkevers reactie.
     
  9. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar werd ook niet over gediscussieerd, die was juist terecht.
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    zoals ik het zag waren alle rode kaarten gewoon terecht.. Maar wat denken jullie dan? Dat het een complot is ofzo?
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat Ajax gewoon dom bezig is met zoveel rode kaarten die niet allemaal nodig waren. ;)
    Ook conclusie daar in de studio.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sno is kwijtgescholden, Civitanich is ook toegegeven dat het geen rood was..
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Allemaal terecht? Ik ben dan wel voor Ajax maar het was duidelijk dat 2 kaarten sowieso nergens op sloegen. Het gaat niet over een complot maar het geeft wel weer het dramatische niveau van de Nederlandse arbitrage aan en daarom is het goed dat programma's er steeds aandacht aan besteedt. Niet dat het veel nut heeft want de KNVB is toch te arrogant om er waarde aan te hechten. Ook is Ajax zelf niet slim bezig op bepaalde momenten, zoals ook werd aangegeven.
     
  14. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou ik vond er toch wel twijfelgevallen tussen zitten, niet dat ik daar wakker van lig ofzo :+.
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Oké dan vat ik het verkeerd op;).. Dacht dat ze gingen discussieren dat het nou net weer Ajax was die die rode kaarten krijgen voor iets en niet andere eredivisie clubs (dus dat ze zich weer nadelig voelen door de beslissingen van de scheidsrechter).
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja daar was ik ook bang voor toen ze het filmpje starten met alle rode kaarten achter elkaar. Gelukkig niet.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En ik ben voor Inter omdat ik vanaf dat ik na kan denken alles aan die club fantastisch vind. Wat is dan eerder 'clubliefde'? Van een club houden is niet plaatsgebonden, net zo min als verliefd worden op een meisje plaatsgebonden is. Ben benieuwd of je deze mening ook had gehad als je in Groningen had gewoond en voor PSV was geweest.
     
  18. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Dan was FC Groningen mijn club geweest, denk ik.

    By the way, mij maak het niet uit dat je voor Inter bent, dat respecteer ik gewoon. Hopelijk respecteer jij mijn mening ook, ook al zijn ze totaal verschillend.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2009
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vaag, dus je mag niet voor een club uit 'et buitenland zijn?

    Ik ben voor NAC Breda en voor Liverpool. Ben voor NAC omdat deze club mijn geboorte stad vertegenwoordigd ( ook al was het dramatisch tegen Volendam :lol: ) en ben voor Liverpool omdat ik hun af en toe met vlagen heerlijk vind voetballen.

    Is niet zo vreemd hoor Mr. Dekker. Toen ik deze discussie terug las kreeg ik het "Hey Marco, bedankt he!? PANNEKOEK!" moment weer over me heen. \o/

    Kan zeggen wat je wil van die vent, maar hij's wel een supporter. Iemand die de boel NIET gaat slopen. :):
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is juist krom, vind ik, dat je vanuit jou standpunt automatisch voor de club moet zijn waar je woont, of in de buurt woont.

    Als je dus in Groningen geboren wordt maar je wilt liever voor NAC zijn, moet je maar naar Breda verhuizen?

    Je bent gewoon voor de club die je aanspreekt, waar je jezelf mee kan identificeren en de club waar je trots op bent. Maar volgens jou moet je minimaal 1x per maand in het stadion zijn geweest? Sureeee :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina