Patrick is echt zo'n mooiboy
Wauw ik heb me hier gewoon nog nooit voorgesteld:
Hallo allemaal,
Ik ben Remco en ik woon in Woudenberg, oorspronkelijk Rotterdam. Momenteel zit ik in vwo6 en wat ik daarna ga doen is me een raadsel. Qua muziek luister ik vooral naar Hardrock/Punkrock/Metal en zo nu en dan wat BlipBlop.
Mijn hobby's zijn skateboarden en XBW-en natuurlijk en verder werk ik in de lokale Albert Heijn. Ook ben ik gek op kleding en gaat daar vaak het grootste gedeelte van mijn geld naar toe.
Daarnaast ben ik een fervent skiƫr en heb ik ook nog eens 5 jaar op wedstrijdskiƫn gezeten, dat was toch niet helemaal mijn ding en ben ik overgestapt naar het freestyle. Als ik dan nog naast mijn bezigheden tijd over heb, hang ik gezellig bij mijn vrienden voor een filmpje of een game-avondje.
Mijn lievelingskleur is geel of groen, daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik hou ook van zang, dans en toneel, dus misschien dat ik daar nog iets mee ga doen. Wat ik verschrikkelijk vind is van die beukmuziek als techno en weet ik veel hoe het allemaal heet. Sorry voor degenen die dat wel leuk vinden, moeten ze vooral ook vinden, want ik respecteer het wel, maar ik vind het verschrikkelijk en inhoudsloos (dat is al snel als er niet gezongen wordt).
Volgens mij heb ik het dan zo allemaal wel gehad.
Fijne vakantie xbw_0/
Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2009