De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En waarom kan dat niet als je 2000 km daar vandaan woont?
    Je gaat misschien niet naar de trainingen en naar een enkele wedstrijd, maar verder? Beetje aparte discussie hier :eek: Waarom zou je twijfelen of iemand een supporter is? Ik denk dat het juist echte clubliefde is als je zo intensief je club steunt als conqui (die nu dan wel in spanje woont maar toch) of Nera.....
    Tja, ik maak mij zelf meer druk over het waagplein als az kampioen wordt. Stelletje no-no's die het complete waagplein aftuigen en zich vervolgens supporter noemen.

Dan heb ik liever "supporters" die in Oost-Europa, Azie of weet ik veel waar wonen en een club steunen ;)

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    maar daar begin je vervolgens geen relatie mee (tenminste ik niet) :+

3. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Lees het andere voetbal-topic maar eens door. Daar kun je zien hoe ik erover denk. Ik gaf trouwens ook al aan dat het met Conquistador een heel ander verhaal is.

Edit: Hoe de fock kun je als Nederlander een Italiaanse club "supporten"? Jezus, je zit duizenden kilometers van die club vandaan, man. Het wordt tijd dat jullie eens met echte supporters over voetbal gaan praten.

Edit: Einde discussie en nu meen ik het.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2009
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Er zijn zat mensen die clubs uit het buitenland supporten. Barca, Real, Liverpool, Arsenal etc etc.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nu weet ik het zeker. Jij bent die "MARCO-PANNEKOEK" supporter die samen in het Heerenveen vak gaat zitten samen met andere Ajax supporters?

Je kan voor een andere club zijn ook al zit die hier 2000KM vandaan. Achterlijke discussie dit. Ik DENK, nee, weet wel ZEKER dat Nebaruzzi ( of hoe je die naam spelt ) MEER van Italiaans voetbal weet dan jij met Google kan vinden. Laat ons ( ja ons ) lekker een andere club supporten of migreer naar het buitenland?

Ik ben geboren in Breda, ben voor NAC Breda en voor Liverpool. Hoe kan dat? :):p

6. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Er staat "einde discussie", is dat zo moeilijk? Heb nu al een aantal keer gezegd dat ik met deze discussie wil kappen, omdat we er toch niet uitkomen.

Inderdaad, er zijn mensen die clubs als FC Barcelona, Real Madrid en Arsenal prachtig vinden. Ik bedoel, heel Nederland zou willen dat onze clubs zo voetbalden! Maar het is toch te gek voor woorden om daar dan zogenaamd "supporter" van te zijn?

Zucht, "ik ben voor NAC Breda en Liverpool". In mijn omgeving is er niemand die supporter is van twee clubs en hier op het forum heeft iedereen ineens een "warm gevoel" bij FC Barcelona, Real Madrid of Liverpool.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja leuk dat je dat ge-edit hebt toen ik met mijn post bezig was. ;)
    Mja voor verdere discussie gaan we maar naar het andere voetbaltopic. Ik vind het zeker niet gek voor worden om supporter te zijn van een club uit het buitenland.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee hoor, dat is helemaal niet gek. Je kan een club supporten door je mening te uiten. Daarvoor hoef je je gezicht niet te laten zien in het stadion hoor. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar NAC en dat zal ook zo blijven. Ik vind het spel van Liverpool heel erg aantrekkelijk en kijk altijd naar de LiveStreams als ze moeten spelen.

Mensen hebben het geld niet om VOOR hun 1ste club en HUN 2e club wedstrijden te kijken. Supporter is een groot woord, ik volg het. Dan ben ik een supporter maar niet zoals iemand die daar in het stadion zit.

Voortaan niet je post bewerken als ik post, want nu probeer je ons een oor aan te naaien.:b:

@Dikke tekst;
    Niet? Waar zit jij dan ergens? Want als ik op iemand afstap en vraag voor welke club ze zijn krijg ik hier in Eersel toch PSV te horen en zeggen ze dat ze Barcelona of Arsenal of Chelsea ook nadrukkelijk volgen. Vaag :p

Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  9. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Vaag? Helemaal niet. Je kan FC Barcelona, Arsenal of Chelsea nadrukkelijk volgen, maar dat maakt je nog geen echte supporter.

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als jij al jaren naar Liverpool of een ander Engels/Spaans/Turks/Russisch team kijkt en ze volgt en mij precies kan vertellen wie wat doet in de club dan ben jij een supporter. Ik vind iemand geen supporter die voor PSV is en maar 1 keer in het stadion is geweest. Ik vind een supporter iemand die mij alles in geuren en kleuren kan vertellen, meeleeft met wat er met de club gebeurd ... dat is een supporter.

80% NAC
    20% Liverpool
    Simpel, heb overigens van beide teams al de shirtjes sinds 2000 ofzo. EEEEEEEEEEEEEN een gesigneerd shirt van Liverpool met wat namen erop. Die is echter wel vrij recent, leuk als je Engelse buddies hebt die voor L'pool zijn. Jammer dat ik nog steeds geen vrij kan regelen om daar ooit eens heen te gaan.

11. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Zeg ik dat je een PSV-supporter bent als je één keer in het stadion bent geweest? Ik zie het nergens staan, hoor.

't Is ook zo saai om voor een buitenlandse club te zijn. Wat is er nou leuk aan om thuis in je eentje voor de televisie te zitten en te juichen als Liverpool een goal maakt? Daar zit je dan met je Liverpool shirtje. Niemand die je hoort.

Edit: Hoe vaak moet ik trouwens nog aangeven dat ik wil stoppen met deze discussie?

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    whahah :lol: jij bent echt raar 8)

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    :)

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Maar jij hebt de waarheid niet in pacht. Dat jij een andere definitie hebt van 'een supporter' (niet heel toevallig dat je zelf uit Eindhoven komt, want nogmaals, ik had je wel willen horen als je zelf tussen twee clubs in had gewoond) is niets meer dan jouw mening, en zoals wel duidelijk is nog een die zwaar in de minderheid is ook.

En als je wil stoppen met de discussie is dat heel simpel: niet meer reageren ;)

Edit: Zag de reactie van Cookie te laat...

15. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Mij lijkt het net zo saai om psv supporter te zijn, zelfs als je in het stadion zit :+.

Maar ik snap een deel van je standpunt wel, voor mij is er ook maar 1 club.

Laatst bewerkt: 3 feb 2009
  16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand straks met een stream komen ? (justin tv ? )

17. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    3 kansen al.. hadden al dik voor kunnen staan

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    2 kansen en zo sta je achter. Onvoorstelbaar..

dit is echt om pislink van te worden

20. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een volley van Heracles, net tegen de paal

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina