De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar MR. Dekkers, hoe noem je die gasten die meereizen naar een uitduel om daar lekker te gaan rellen? En dan ook wel even 90minuten een match te kijken in het stadion?

    Zijn dat echte supporters? Dacht het niet. Als je nauw betrokken bent bij een club en er "liefde" voor voelt, dan ben je gewoon een supporter. Het gaat erom dat je van binnen meeleeft met het lot van de club, ongeacht waar je ter wereld woont.
     
  2. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Hoe vaak heb ik al aangegeven dat ik wilde kappen met deze discussie?

    Nee.

    Klopt, maar wat ik niet begrijp is die "liefde" voor een buitenlandse club. Je leeft in een land ver van die club vandaan, wat is er nou leuk aan om daar supporter van te zijn?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2009
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    STOP dan ook...

    Hele tijd als zei weer er over doorgaan hap jij weer toe..
    hehe, zou wat zijn zeg..
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het klinkt nogal of jij niet snapt dat er mensen zijn die anders kunnen zijn/doen.
    niet iedereen loopt met de groep mee hoor :):
     
  5. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Inderdaad, Feyenoord in de Jupiler League. 8)
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat moeten die mensen zelf bepalen. Ik kan er mee leven als 1 of 2 mensen je dan geen supporter vinden.

    Ik weet wel beter :)

    Als je met de discussie wil kappen, wapper hem dan ook niet telkens aan. Laat het gewoon gaan en lets get back to the order of the day.

    ON-TOPIC

    Feyenoord in de Jupiler League? Zou zo maar kunnen hahaha! Grandioos zeg, krijgen we FC Klootklappers ervoor terug in de Eredivisie. Ik vond het wel erg sneu voor al die supporters in Nijmegen dat Feyenoord in de 93ste minuut de 1-0 tegen krijgt. Erg jammer. Komt vanzelf goed!

    Mario Been trainer van Feyenoord in de Jupiler League, damn :p
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  7. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Doen we.

    Nepsupporters. :+

    Nah, ik denk wel dat Mario Been gelijk heeft. Feyenoord in de Jupiler League? Dat kan gewoon niet. :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2009
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat is m'n hele punt ook... Je bent voor PSV omdat je in Eindhoven woont, maar je zei eerder al dat als je in A'dam had gewoond je waarschijnlijk voor Ajax was geweest. Dat duidt nou niet echt op clubliefde. Je bent gewoon voor PSV omdat het lekker dichtbij is.

    Sinds kort wel ja. En volgens mij gaat ie niet erg vaak naar 't Bernabeu hoor (correct me if I'm wrong).

    Dus als we jouw redenatie volgen heeft Ajax maar 50.000 echte supporters, net als Feyenoord. PSV maar 35.000 (ofzo) en Heerenveen 25.000?

    Immers, de meeste fans zitten nooit of zelden in het stadion van hun favoriete club. Hoe zit dat dan?
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wil je nou gewoon altijd het laatste woord hebben of kan je gewoon niet lezen??
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb nooit gezegd te willen stoppen met de discussie :confused:
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Boertje PSV, maak het dan niet erger dan dat het is?

    Gewoon klaar nu.

    Mario Been + Feyenoord... misschien dat het nu een echte eenheid word, want wat ik afgelopen weekend heb gezien was echt dramatisch. Van NAC trouwens ook.

    Best balen voor die jongen. Ga je naar een grote club mag je geen Champions League spelen.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Huntelaar had nooit naar die k*tclub moeten gaan (sorry Alberto ;)). Het was al zo voorspelbaar met een peloton Nederlanders, een wankele vorm (je weet dat de Nederlanders dan de grootste shit over zich heen krijgen), een trainer die op de schopstoel zit en een niet al te aantrekkelijk soort voetbal (hij heeft als spits te veel taken, naast het afmaken van kansen).

    Bovendien is hij technisch en qua snelheid gewoon niet goed genoeg, daar blijf ik bij. Had lekker naar Engeland moeten gaan, en dan Arsenal of Manchester. Een ploeg waar die alleen maar de aanvallen af hoeft te ronden.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt. Maar zo'n jongen als Huntelaar is maar een broekie. Hij komt net pas kijken en een stap naar Real Madrid is best gunstig. Hij leert daar genoeg en moet opboksen tegen grotere spitsen zoals ( de nu geblesseerde ) van Nistelrooij, Raul en die andere 2. Hij moet zichzelf nu wel bewijzen. En als je je best doet, word je alleen maar beter.

    Allemaal beter voor het WK2010 ;)
     
  14. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Hij had gewoon nog lekker een jaartje in Nederland moeten blijven. :cool:
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Huntelaar is echt geen broekie meer hoor;).. Hij is nu 25 (net zo oud als v. Persie). En van Persie speelt elke week weer een topwedstrijd bij Arsenal. Huntelaar heeft er zichzelf echt niet goed aan gedaan om naar Real Madrid te gaan, veelste veel concurrentie in de voorhoede.
     
  16. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Klopt, maar ik vind dat je Van Persie niet echt met Huntelaar kan vergelijken. Het niveauverschil tussen die twee is huge.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2009
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Daarom had Huntelaar óf bij Ajax moeten blijven óf naar een subtopper in Engeland moeten gaan.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah! Ik vind het gunstig.

    Robben-Schneijder-Van der Vaart-Van Nistelrooij-Huntelaar-Drenthe...

    Leuke combi ALS ze goed zouden spelen samen :)
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    En laat Real dan maar voor het gemak Raul, Higuain, Lass en vele andere vaste waarde op de bank zetten?
     
  20. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Ongelooflijk eigenlijk dat een Spaanse club bijna volledig uit Hollandse voetballers bestaat. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina