Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd valt me laatste tijd vaker op dat ze consoles die buiten de garantie zijn toch maken.

2. Stannol

Stannol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, heb die ervaring ook, mijn Xbox was ook buiten de garantie. Kreeg een gehele nieuwe terug met de volledige garantie er op! Dus ik ben weer opnieuw begonnen, hele nette service van MS!

3. D Lentjes 360

D Lentjes 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg afgelopen vrijdag, op 30 januari voor de 2e keer het mailtje waarin stond ''Goed nieuws, je console is ontvangen in ons reparatiecentrum''

Ik dacht WTF!, ik dus op die link kijken in dat mailtje om te zien wat de status van mijn xbox op xbox.com was, staat daar ''console gerepareed of vervangen, we sturen hem terug naar de klant''

Ik helemaal blij. Maar ik dacht laat ik eens op UPS.com kijken of het wel echt zo is. Ik dus de 2e trackingcode gebruiken die ik had gekregen via die 2e mail, maar die werkte niet. Vrijdag, zaterdag en zelfs zondag heeft die code niet gewerkt... tot vandaag! Vandaag werkt hij wel, nu staat er dat hij verzonden word naar mijn woonplaats.

Ff alles op een rijtje:

26-01-2009 - UPS kwam mijn xbox ophalen
    27-01-2009 - Herneboernig aangekomen en in Frankfurt
    28-01-2009 - 1e mailte van microsoft ''goed nieuws, we hebben je console ontvangen''
    30-01-2009 - 2e mailtje van microsoft ''goed nieuws, we hebben je console ontvangen'' en 2e trackingnummer gekregen maar werkt niet..
    30-01-2009 - Op xbox.com staat dat hij terug verzonden word naar mij toe.
    2-2-2009 - 2e trackingnummer werkt nu pas, en UPS.com staat dat hij onderweg naar mij is...

Dus ik denk dat ik hem morgen krijg.

Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    W00t!! Heb een nieuwe console teruggekregen. MFR Date: 19-10-08!! :D

Ik blij, want heb een nieuwe console met nieuwe DVD Drive, moederbord en energiezuinig :+

Laatst bewerkt: 3 feb 2009
  5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik had precies hetzelfde, hoop hem ook morgen te ontvangen :D

Nieuwe console, maar ook met HDMI dus? Of had je dat eerst ook al?

6. MarcelG

MarcelG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde als D_Lentjens en Maarten.

Op de Xbox-site staat nog steeds m'n oude serienummer, dus krijg denk ik gewoon m'n releasekassie weer.

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Of in ieder geval het plastic omhulsel ervan.

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Juist naar microsoft gebeld en ik heb geen garantie niet meer,hij is 2 jaar oud en de garantie is verlopen in november,kunnen ze dat niet een beetje verlengen dan ?
    Nu moet ik 89e betalen,maar ik denk dat ik dan gewoon een nieuwe koop mijn controller gaat toch niet meer goed.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je had zeker geen rrod?

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik had maar 1 rood licht.
    code e74 ,problemen met av cable maar zelf met een andere cable gaat die niet.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm spijtig.

Maar ik kan het wel een beetje begrijpen van MS. No offence. ;)

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk als de garantie verlopen is dan is het zo.Jammer maar het is nu zo,wel dom die code e-74 ik probeer andere av kabels maar die blijft hetzelfde error geven.Ik zag juist iemand op internet die consoles terug maakt,is vragen als die er iets kan aan doen.

13. D Lentjes 360

D Lentjes 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend mijn XBOX teruggekregen.
    Ik de doos openmaken, briefje lezen:
    ''Motherboard vervangen''
    ''DVD Drive vervangen''
    Geen nieuwe console, gewoon mn oude terug :)

Ik mijn xbox aansluiten, en jaa hoor wat een prachtig geluidje. Hij is echt uber stil. Echt heerlijk gewoon. Voordat mn XBOX gerepareerd werd had hij altijd zo'n blazend, zoefend geluid. Nu is dat helemaal weg!!
    Enja de DVD Drive werkt nu weer toppie! (zat altijd een beetje onstabiel)

Helemaal tevreden! 6 werkdagen weggeweest. 8dagen.

14. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon een splinternieuwe console gekregen, MFR Date: 19-10-08 :D

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Iemand hier al problemen met de laatste (HMDI) update? Iemand op MSN kreeg al een RROD na het opnieuw inloggen, anderen kunnen niet meer op live na het installeren van de update. Het hoort een hele simpele update te zijn maar ik vond het allemaal wel erg toevallig.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb zelf in een uurtje 2 vastlopers gehad met Fallout 3 na de update, F3 staat gewoon op HDD.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Clean je cache eens.
    Ik heb heel toevallig pas een filmpje gemaakt over hoe dat moet. :+

18. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na zon lange tyd heb ik ook een RROD gekregen.ik heb mijn xbox sinds sept. 2006 weet iemand meschien of ik nog garantie op heb want ik heb gehoord dat het alleen 2 jaar is.
    tussen hakjes denk ik dat het door die update komt want ik had nooit problemen mee tot die update.eerst liep hij een paar keer vast bij gow2 en bij cod4 en ee dag daarna RROD.iemand ook die probleem gehad ?

Ik heb ook een elite gekocht 2 maanden geleden voor mijn broertje en daar heb ik een ander probleem.na 10 of 20 min. spelen krijg ik allemaal blokjes op het scherm het spel gaat gewoon door alleen je ziet helemaal niks.wordt het ook opsturen naar ms ?

19. shakira

shakira Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige zaterdag 31-01-2009 RROD..
    Meteen naar garantie gekeken op site, loopt nog maar tot 5-3-2009..
    Naar het op site vermelde nummer gebeld, na allerlei vragen zou ik mail met stickers enzo ontvangen..
    Zondag 1-1-2009 emails met verdere instructies ontvangen..
    Maandag 2-2-2009 ups gebeld rond 10u..13.30u was ie al opgehaald..
    Via tracking gevolgd..s'nachts 3-2-2009 status afgeleverd..
    Die dag 3-2-2009 21.30u eveneens mail gekregen van xbox support dat ze console ontvangen hebben..
    Vandaag 5-2-2009 2de mail met eveneens vermelding van goede ontvangst van console, kijk via link naar de status op hun website en heeft nu status gerepareerd of vervangen en verzonden naar klant met nieuw traceernummer..
    Als ze hem daar vandaag nog ophalen is er kans dat ie morgen terug in men bezit is..maandag vertrokken en op vrijdag terug????

Wat een service..prima service (als alles goed gaat)
    maar ik vind het allemaal wel een beetje té snel gaan..
    Ga ik een vernieuwde garantie krijgen?? De normale verloopt binnen enkele weken..
    Wat als hij nie normaal hersteld is??
    Moeten die dingen daar geen bepaalde tijd proefdraaien??

Hoop dat alles in orde is :confused:

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ze repareren niet daadwerkelijk jouw console, ze repareren onderdelen uit een andere console, testen het, flashen de keyvault met jouw serienummer etc, doen jouw plastic behuizing eromheen, en sturen hem terug. Lopende band werk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina