Ik kreeg afgelopen vrijdag, op 30 januari voor de 2e keer het mailtje waarin stond ''Goed nieuws, je console is ontvangen in ons reparatiecentrum''
Ik dacht WTF!, ik dus op die link kijken in dat mailtje om te zien wat de status van mijn xbox op xbox.com was, staat daar ''console gerepareed of vervangen, we sturen hem terug naar de klant''
Ik helemaal blij. Maar ik dacht laat ik eens op UPS.com kijken of het wel echt zo is. Ik dus de 2e trackingcode gebruiken die ik had gekregen via die 2e mail, maar die werkte niet. Vrijdag, zaterdag en zelfs zondag heeft die code niet gewerkt... tot vandaag! Vandaag werkt hij wel, nu staat er dat hij verzonden word naar mijn woonplaats.
Ff alles op een rijtje:
26-01-2009 - UPS kwam mijn xbox ophalen
27-01-2009 - Herneboernig aangekomen en in Frankfurt
28-01-2009 - 1e mailte van microsoft ''goed nieuws, we hebben je console ontvangen''
30-01-2009 - 2e mailtje van microsoft ''goed nieuws, we hebben je console ontvangen'' en 2e trackingnummer gekregen maar werkt niet..
30-01-2009 - Op xbox.com staat dat hij terug verzonden word naar mij toe.
2-2-2009 - 2e trackingnummer werkt nu pas, en UPS.com staat dat hij onderweg naar mij is...
Dus ik denk dat ik hem morgen krijg.
Laatst bewerkt: 2 feb 2009