Misschien krijg je in ME2 de kans de Reapers te overmeesteren door een virus, ze gebruiken om het universum kapot te schieten etc
Maar inderdaad setting is erg belangrijk. Daarom dat ik aanvankelijk niet dacht dat ik deze game toch zo leuk zou vinden (heb weinig met futuristische shooters).
De leegte van de planeten enzo viel me in het begin ook al op, doch toen werd ik meer meegesleept met het grote verhaal. Nu vind ik het gewoon geinig om m'n biotic talenten ten toon te stellen en de laatste paar achievements te halen.
ivm financiële krapte heb ik momenteel weinig opties om te spelen en daarvan (geen nieuwe games sinds begin 200
vind ik Mass Effect het leukst.
Het spel is kort genoeg om niet langdradig te worden (wat ik wel enorm heb bij Assassin's Creed, Oblivion, Saints Row etc).
Ik ben erg benieuwd naar Dragon Age, maar ik moet erkennen dat ik Baldur's Gate ook erg langdradig begon te worden en er op een gegeven moment mee gekapt ben, tot ik er later achterkwam dat ik nog maar 3 uur spelen van het einde was. Dus ik hoop niet dat Dragon Age ook langdradig wordt.
Klik om te vergroten...