De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Smoel dicht.
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jij dan OOK een bril moet kopen of is moet gaan kijken naar de wedstrijd.

    Hopen morgen op wat moois maar vrees het ergste..
     
  3. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    3 keer valt toch best mee? Maar kan me voorstellen dat de samenvatting uit niet zo heel veel dingen bestond, het niveau was echt dramatisch.
     
  4. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ietsjes meer vertrouwen in Roda jc;)
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Raar, vond vitesse best goed voetballen in de samenvatting:+

    En ja, natuurlijk balen van Ajax! Heb alleen de samenvatting kunnen zien omdat ik aan het werk was maar het is gewoon kut natuurlijk om zo 2 punten door je neus geboord te krijgen!
     
  6. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier word ik zo scheit ziek van!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

    ************************knvb!:mad::mad::mad::mad::mad:

    Hier bericht van knvb site:

    http://knvb.nl/archief/clubs/knvb.nl_clubs__competities/ajax_loopt_opnieuw_averij_op

    Vet negatief over Ajax! En het allerbelangrijkste: er staat natuurlijk niks over de AAAAAAAAAAAA BBBBBBBBBB IIIII TTTTT RRRR AAAAA LLLLL EEEEEE BBBBB LLLL UUUUU NNNNNNN DDD EEEEEEEEEEEE RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!:mad:

    De knvb lijkt wel een anti Ajax zootje:mad:

    Echt alles doen ze tegen Ajax!!!!! Maar dan ook alles!!!!!

    Daar gaat het 3de kampioenshap op rij niet naar Ajax door abitraal gesukkel:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(=(
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    :):
    Gelukkig is het seizoen nog niet voorbij.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    We kunnen wel boos zijn op de grensrechter en terecht ook. Maar het mag geeneens zover komen. Heracles moet gewoon onderuit gaan met 3-0.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Goed, je reactie is misschien lichtjes overtrokken maar ik vind het toch ook wel hilarisch dat ze bij de KNVB de zelfspot missen om die arbitrale dwaling er op te zetten :+
     
  10. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Goed idee. Maar als het commentaar gezien had weet je dat MvB ook zoiets over camera's had voorgesteld:+

    Maar zoiest gebeurt jammergenoeg toch niet. De knvb is zoals ik al zei gewoon een raar zooitje:mad:

    Zul je net zien dat als de knvb zoiets toepast dat Ajax er heel veel nadeel van heeft:mad:
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar het was ook niet echt netjes geweest als die gast nu op z'n schermpje had gekeken en Ajax voordeel had gehaald uit het terugkijken van beelden, zoals Van Basten voorstelde.
     
  12. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    why?
    Je hebt zo dan toch de terechte winnaar?

    niet alleen deze scheidsrechter, allemaal:+ als ze toch bezig zijn kunnen ze ook nog eens naar emergis of iets dergelijks:+
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Volgens de regels mag het niet. Of ze doen het elke keer, of nooit. Er is afgesproken het nooit te doen. Dus ook niet de ke(e)r(en) dat ajax er voordeel aan heeft.
     
  14. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Gaal pleit er al jaren voor. Ik snap niet dat ze het niet gewoon veranderen.
    Dan is iedereen blij toch?

    edit: @ marty als enige andere club zo wordt genaaid, dan zou er ook moord en brand worden geschreeuwd
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  15. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, je hebt gelijk:+ maar ik bedoelde eigenlijk dat ze dat dan altijd moeten doen:+

    dat dacht ik ook, maar het kan niet:'-(

    zou natuurlijk ook weer genaaid zijn voor Heracles:D

    Dat dat niet wordt gezegd zegt niet dat er niet zo gedacht word:+
    MvB dacht dat mischien ook wel net als ik:+
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vreselijk jongens en ik leef erg mee met de Ajacieden hier.
    Waarom doen ze die camera-controle bij tennis wel en bij het voetbal niet?
     
  17. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat ze bij de knvb niet goed in hun hoofd zijn! Moordenaars! Al die oude mensen door de 80 die nu vanavond een hartaanval hebben gehad!(mijn opa heeft dat van die hartaanvallen bedacht) hij kan net als ik ook nooit tegen abitrage gekloot:+
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Nja ik denk niet dat dit enkel aan de knvb is om te beslissen maar eerder wereldwijd of op ze minst europees.

    Mja wel weer ongelofelijk jammer dit... Ajax wordt dit jaar gewoon hard genaaid door de arbitrage dat is duidelijk, ik bedoel 2/3 onterechte rode kaarten en dan nu dit weer. Ongelofelijk...
     
  19. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Het ligt volgens mij meer aan meneertje Blatter en meneertje Platini die stoer lopen te doen en er tegen zijn, snap het ook niet helemaal.
     
  20. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ligt idd aan de FIFA.. niet aan de KNVB dat er geen hulpmiddelen zijn. Maar deze arbitrale dwaling ligt wel aan de KNVB, blinde lul dat het is die grens..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina