1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Denk dat je gelijk hebt, hoop het eerlijk gezegd niet. Zou weer cliché achtig zijn, maarja het was wel een vette character :)
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik vind Ando zn power ook best kick eigenlijk. Kan tactisch goed van pas komen :+ Ik ben nu die tussenaflevering 'Heroes Unmasked' aan het downloaden. Wanneer precies is het nieuwe jaar gaat V4 verder? Volgens mij gaat V4 trouwens wel gewoon verder onder de noemer van Seizoen 3
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    vind alleen sommige aspecten beetje flauw, dat die ene chick super snel is dat kan. maar ze is toch niet heel sterk dus dan kan je toch niet 2 personen mee nemen met je hoge snelheid.
     
  4. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo nieuwe aflevering gekeken, de weg die ze zijn ingeslagen kan erg goed uitpakken als ze het goed uitwerken. Vond namelijk de afleveringen van seizoen 3 tot nu toe vrij matig uitgewerkt. Hopen dat het nu stukken beter wordt.
     
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Is het weer begonnen dan?:eek:
    Meteen ff downloaden:+
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel van season 4 zijn er al?

    idd maar eens gaan downloaden \o/
     
  7. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    is nog steeds seizoen 3, en er is er pas 1tje van;)
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
  9. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja volume 4 is deel van seizoen 3;) Het is aflevering 14 van seizoen 3 maar het is wel volume 4. Het is inderdaad beetje vaag.
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Geweldige aflevering weer. Echt spannend en het lijkt me wel een leuke verhaallijn die zich nu aan het ontwikkelen is.

    Wie zouden de "heroes" zijn in het vliegtuig die hun masker nog op hadden? En wie zijn nou Sylar zijn ouders? Ik wil meer!!8)
     
  11. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat dacht je dan van de power van peter die eventueel verandert is. Maar dat zullen we nog wel zien;)
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Geen spoilers posten he:+ Hele vette aflevering idd, deze serie wordt steeds leuker=)
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Volgens mij is de power van Peter niet echt verandert maar word die vooral anders in beeld gebracht. En ook denk ik dat hij zijn kracht om een of andere reden niet helemaal onder controle heeft. Ik ben wel benieuwd hoe ze Ando's kracht verwerken in het verhaal. Op zich heeft hij wel een toffe kracht als die niet alleen zou werken op de krachten van andere "heroes".
     
  14. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry ben vergeten hoe ik spoilers moet plaatsen. zal er de volgende keer opletten.
     
  15. mitch afca

    mitch afca New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen je kan aflevering s03e14(nieuwste) dowloaden:) echt super aflevering!

    heroes is back
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hij had zijn kracht ook niet onder controle met zijn nuke krachten :+, maar wat een vette aflevering gelukkig heb ik hem vandaag gezien hoef ik minder lang te wachten 8)
     
  17. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, op die manier kan je alle plotholes goedpraten. :+
     
  18. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk zelf dat peter nog maar 1 power per keer kan hebben. En dat de power alleen nog maar met aanraking is. Als je kijkt nadat hij mohinders power krijgt slaat hij die guard helemaal neer. Daarna krijgt hij tracy's power en dan kan hij ineens niks meer tegen die guard beginnen. Misschien komt het doordat hij nog beetje verdoofd was maar denk wel dat het nu alleen nog maar met aanraking is.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vergeet niet dat Peter eerst ook maar krachten kon imiteren bij mensen waar hij dicht bij was. Misschien moet ie het eerst weer leren gebruiken ofzo?
     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat denk ik dus ook. Dinsdag weten we misschien meer.8)
     

Deel Deze Pagina