1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is het probleem van Ajax. Ze blijven steken in het systeem dat voorheen succes had. 't Is nu al jaren pijnlijk duidelijk dat het niet meer werkt. Toch blijft Ajax maar aanvallen en aanvallen omdat het "des Ajax" is. Iedereen verlangt zo erg naar een kampioenschap, doe er dan ook alles aan om het te worden. AZ wordt kampioen op een manier waarop PSV het ook al 4(!) jaar is gelukt. En toch blijft Ajax inderdaad...Ajax.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Waarom nou weer zo'n lage sneer naar iets wat hier totaal los van staat? In Italië kijk ik trouwens net zo min naar ploegen die me niet boeien hoor...

    Ik kan ze geen ongelijk geven. Ik hoop al jaren dat Ajax ook een zakelijke 4-4-2 gaat toepassen... Maar we hebben altijd van die naïeve cultuurbewakers.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten maar eens inzien dat het oude Ajax-systeem allang weg is.. geen echte nr 4, geen backs met aanvallende kwaliteiten(nou VdWiel misschien), geen "Spielmacher", geen balvaste spits, geen buitenspelers.. Dus dan kunnen we nu net zo goed ook 4-4-2 gaan spelen.
     
  4. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Frank Rijkaard zou het snappen. :emo:
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Je zag vooral halverwege de eerste helft van de competitie dat je ondanks een iets behoudenere tactiek ook goed/mooi aanvalsspel kan spelen. Helaas is AZ op het moment slecht in vorm, mede omdat er 2 slakken met weinig techniek achterin centraal staan, maar het zal wel weer beter worden als Moreno en Moisander terug komen. Hoop ik iig anders wordt het wel erg zwaar om kampioen te worden.:x
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ondanks dat AZ de moeilijkste tegenstanders nog uit krijgt (de meeste althans) zie ik ze zelfs in deze vorm de voorsprong niet meer weggeven.

    Juve-Napoli penalty's. Everton-Liverpool zojuist de verlenging ingegaan.
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik keek net even naar het programma + zag ze vandaag spelen = Angstig, maar hoopvol dat ik over een paar maanden op het Waagplein een feestje heb:+

    Vooraf aan dit seizoen had ik getekend als we de doelstelling (eerste 5) zouden halen, na het rampseizoen vorig jaar. Nu hoop ik gewoon dat we betere vorm krijgen en de eerste plek vasthouden.|:-
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Als je maar niets sloopt.....Die lantaarnpalen zijn 2 jaar oud......
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Twijfel je werkelijk serieus of AZ de 1e plek vasthoudt?
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Napoli beeld uit hoe de jostiband penalty's neemt =(

    Juve zwaar onterecht door, maargoed.
     
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een aanfluiting zeg...

    maar wat wil je als je zoveel kansen laat liggen..
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Everton scoort de winnende in de laatste minuut van de verlenging, op aangeven van Andy Vd Meyde :+
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    zonde dat AZ zo speelt. Ik weet niet of ze niet beter kunnen, willen of mogen.

    Op zich heeft Van Gaal wel een belangrijke regel toegepast:
    Als je succes wilt hebben, zorg dan dat je degenen die succes hebben nadoet.
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Maar vinden ze het spel in jou omgeving dan ook niet geweldig de bengel?

    Al mijn vrienden (toevallig bijna allemaal voor az....:emo:) zeggen "Az speelt goed" of "Az speelt mooi voetbal"
    Zo hypocriet omdat ze de afgelopen jaren zo pissig waren over het anti-voetbal van psv, iets wat ik ze maar al te graag duidelijk maak :)
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    veel van mijn vrienden (en ik ook) zijn blij met de overwinning maar over het spel zijn ze niet tevreden.
    Maar dan heb ik het wel over de laatste paar wedstrijden.
    Zoals AZ speelde in de eerste helft van de competitie dat vond ik prachtig om te zien :)
     
  16. Remco

    Remco Guest

    Ja inderdaad, ook een mooie goal van Biseswar:)
     
  17. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heeft Biseswar een abbonnement op mooie goals.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dan was dat abbonnement een tijd lang verlopen dan? :p
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik ben het met je eens.
    Wat ze de eerste helft van de competitie lieten zien lijkt niet op het anti-voetbal van PSV van de laatste jaren (gelukkig).
    Op het moment is de vorm en het voetballend vermogen van achteruit er gewoon niet en is het gewoon echt slecht.

    Jammer om te zien, maar ik zie liever slecht voetbal waarbij 3 punten worden gepakt dan slecht voetbal waarbij word verloren, zoals vorig jaar.:)
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, op dit moment vind ik punten pakken belangrijker.
    Ik denk trouwens dat als Moisander en Moreno weer in de basis staan het stukken beter zal gaan wat betreft voetbal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina