FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. thuuske

thuuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er ook een manier om naar beneden te koppen?

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    ^^
    Sinds wanner doen spelers handschoenen aan in fifa?

3. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds het te koud is om zonder handschoenen te spelen :p

4. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mexicaanse commentator pwnt!

Nu lekker rijkeluiskinderen gek maken, nieuwe mic aangekomen:D

5. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
  6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha, zo één had ik er ook gemaakt, op EAsportsworld bij de best rated foto's zie je alleen maar dat soort foto's :+

7. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk een beetje door hoe te schieten en dan vooral van randje 16

Schiet nu ook omhoog met de levels love it....

Hierbij ff mijn stats, deel is in beschonken toestand gespeelt maar ook dan gaat het me redelijk af hehe, check ook mijn gele kaarten:+
    GAMES PLAYED: 256 AVERAGE GOALS AGAINST: 1.46 PASSING %: 75
    AVERAGE OPPONENT RANK: 451 HOME WINS: 71 FOULS PER GAME: 2.46
    WINS: 141 AWAY WINS: 70 YELLOW CARDS: 264
    LOSSES: 115 HOME LOSSES: 55 RED CARDS: 53
    DID NOT FINISH %: 10 AWAY LOSSES: 60 TIME OF POSSESSION %: 51
    WINNING PERCENTAGE: 55 SHOTS FOR PER GAME: 7.96 CORNERS: 1.77
    WIN/LOSS STREAK: 2 SHOTS AGAINST PER GAME: 7.00 OFFSIDES: 1.41
    NUMBER OF SKILL POINTS: 1202 CLEAN SHEETS: 48
    AVERAGE GOALS FOR: 1.80 TACKLING %: 57

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Pfff, ik had net een kut potje man...

Hij pakt feyenoord, ik ajax.

Ik was veel beter, maar hij scoort in de 29'ste minuut.
    Daarna, ging hij de HELE tijd de bal rondspelen.. tering ik werd er echt moe van..
    In de 79'ste minuut was het de 1ste keer dat ik de bal veroverde, en ik profiteerde er gelijk van door de 1-1 te maken. Druk was erg groot, aangezien als ik de bal zou verliezen, hij weer ging rondspelen.

1-1 dus, en toen begon hij dus wel weer te aanvallen.
    Hij kwam er helemaal niet meer aan te pas, en speelde hem helemaal weg.

Ook in de verlenging ging dit weer zo door.
    Ik scoor in de 109de minuut, en toen ben ik ook maar fijn de hele tijd de bal gaan rondspelen achterin.

Was overigens een amerikaan (sinds wanneer spelen die met feyenoord?) en kreeg daarna een message, dat ik een beter team had.. wat een idioot, serieus.

Ik was wel even hartstikke blij dat ik nog had gewonnen, en hem daarna ook eens even flink de waarheid gezegt via een message. Wat een sukkel was dat, echt waar.

9. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sta nu 2500e :) Weet iemand hoe je 1 team kan resetten? Of kan dit niet? En als je reset squads doet, verlies je dan al je opgeslagen tactieken etc?

Zitten trouwens echt veel cheater in de ranglijst, al sowieso een paar in de top 10. Zat de playerhub van nummer 2 eens te kijken, dan zie je de laatste 10 partijen die hij heeft gespeeld.
    Allemaal tegen dezelfde, en die vent stond iets van 12e ofzo, hij won 10 keer op rij met 3-0, met carlisle united tegen man utd, zonder schoten op doel te hebben :+

Laatst bewerkt: 7 feb 2009
  10. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je had met 10-0 moeten verliezeng:thumbs:

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    10-0 maar?:+

12. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja het is dat hij feyenoord koos ;)

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
  14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net een lekkere pot! Ik heb het in een spoiler gezet, voor de mensen die ik hier niet meer mee mag lastigvallen :+

Net een geweldige pot met Chelsea tegen Milan. Ik zag meteen dat hij niet van het combineren was maar van de diepe ballen op Kaka en Ronaldinho. Hij had op die manier zelfs een schot op de paal en nog een doelpoging. Elke keer een hoge steekpass op die 2 mannen, de bal stuitert en mijn verdedigers hebben er dan alle moeite mee.

Net voor de 1e helft komt hij op 1-0. Men verdedigers koppen de bal, maar de bal gaat maar een meter vooruit. Kaka rent verder en schiet de bal erin.

Daarna kom ik in de 70e minuut op 1-1. Best lekkere combinatie met Drogba-Anelka en Drogba schiet onderkant lat. Anelka rent erheen en kopt de bal in de goal.

Daarna heb ik in de 88e minuut ongeveer een vrije trap op randje 16. Ik knal met Drogba bovenkant lat en de bal gaat achter. De tegenstander stond heel de wedstrijd bij mij op de 16 te wachten om de bal op te pikken. Dus doe ik het ook. Hij speelt mooi in de voeten van Cole en zo maak ik de 2-1. Niks aan de hand zou je denken! Daarna vanaf de aftrap met Kaka een actie waar men spelers niks tegen deden. Hij kaats met Kaka en Ronaldinho en hij is doorgebroken. Ik haal hem uiteraard neer en hij krijgt een vrije trap. Hij schiet de bal er geweldig hard in, vanaf een meter of 10 buiten de 16. Een streep langs de muur en aan de kant waar de keeper stond. Nou goed, ik kwaad natuurlijk maar toch nog verlenging.

Hij kopt in de verlenging nog een keer bovenkant lat en daarna in de 119 minuut krijg ik een vrije trap en hij een 2e rode kaart. Ongeveer een meter of 5 buiten de 16. Ik zie Essien naast de muur staan en de verdediger dekt achter hem. Ik speel de bal hard in en zet men lichaam erin met L2. Heerlijk kan ik wegdraaien en schiet de bal in de verre hoek. Flinke ronde gerend in het huis hier, was echt blij dat ik geen penalties moest nemen en de winst had binnen gehaald!

Toen zag ik dat het een lvl 13 was en ik lvl 2 _O_

Chelsea is in de standaard opstelling van Bayern erg goed op dreef bij mij, 4 - 2 (±DMC) - 2(±wingers) - 2 (±FC), lekker veel creativiteit met Drogba, Lampard, Cole en Ballack in het veld. En met Anelka nog een snelle spits ook _O_

15. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Loonens

level 2 nog maar? Ik dacht dat jij al veel hoger had, aangezien je hier toch al lang en veel matchverslagen geeft?

16. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sta nu 2500e :) Weet iemand hoe je 1 team kan resetten? Of kan dit niet? En als je reset squads doet, verlies je dan al je opgeslagen tactieken etc?

Zitten trouwens echt veel cheater in de ranglijst, al sowieso een paar in de top 10. Zat de playerhub van nummer 2 eens te kijken, dan zie je de laatste 10 partijen die hij heeft gespeeld.
    Allemaal tegen dezelfde, en die vent stond iets van 12e ofzo, hij won 10 keer op rij met 3-0, met carlisle united tegen man utd, zonder schoten op doel te hebben :+

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Die wedstrijdverslagen gaan vrijwel altijd over verloren wedstrijden:+

En @ vorige pagina, als je ''reset all squads'' doet ben je niet je Custom Tactics en formations kwijt.

Ik deed het eergister, heb alles nog.
    Alleen zijn de spelers terug;)

18. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt... ff doen dadelijk dan :)

19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat inderdaad op ongeveer 700 wedstrijden en al op level 11! :lol:. In het begin heel erg lopen kloten op die account, hierdoor heb ik in het begin heel erg veel skillpoints misgelopen.

Toen had ik ongeveer 1500 skillpoints, gaat ineens alles de verkeerde kant op. Kwam zelfs op het punt dat ik 800 skillpoints had. Toen maar besloten om een nieuwe account te maken om te gaan oefenen tegen teams als Barca en Man Utd zonder dat het van mijn eigen skillpoints afging. Maar ondertussen al weer wat gewonnen en ik zit met die account op ongeveer 750 punten. Dusja, ik ga nu volledig verder met men nieuwe account en die oude staat nog wel ingeschreven bij een competitie, dus die moet ik nog ff gebruiken.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Echt grappig, ik speel tegen me vrienden altijd met FC Volendam tegen een goed team van hun zodat ik ze dan op school kan uitlachen.

Echt grappig, Volendam is niet eens slecht:+
    Verhoeven kan goed keepen (net als in het echt) en Cecilio Lopes kan aardig schieten.
    Tuyp is er altijd als goudhaantje;)
    Ik heb met Verhoeven ook eens de gelijkmaker gescoort uit een corner in blessuretijd_O_

Deel Deze Pagina