Net een geweldige pot met Chelsea tegen Milan. Ik zag meteen dat hij niet van het combineren was maar van de diepe ballen op Kaka en Ronaldinho. Hij had op die manier zelfs een schot op de paal en nog een doelpoging. Elke keer een hoge steekpass op die 2 mannen, de bal stuitert en mijn verdedigers hebben er dan alle moeite mee.
Net voor de 1e helft komt hij op 1-0. Men verdedigers koppen de bal, maar de bal gaat maar een meter vooruit. Kaka rent verder en schiet de bal erin.
Daarna kom ik in de 70e minuut op 1-1. Best lekkere combinatie met Drogba-Anelka en Drogba schiet onderkant lat. Anelka rent erheen en kopt de bal in de goal.
Daarna heb ik in de 88e minuut ongeveer een vrije trap op randje 16. Ik knal met Drogba bovenkant lat en de bal gaat achter. De tegenstander stond heel de wedstrijd bij mij op de 16 te wachten om de bal op te pikken. Dus doe ik het ook. Hij speelt mooi in de voeten van Cole en zo maak ik de 2-1. Niks aan de hand zou je denken! Daarna vanaf de aftrap met Kaka een actie waar men spelers niks tegen deden. Hij kaats met Kaka en Ronaldinho en hij is doorgebroken. Ik haal hem uiteraard neer en hij krijgt een vrije trap. Hij schiet de bal er geweldig hard in, vanaf een meter of 10 buiten de 16. Een streep langs de muur en aan de kant waar de keeper stond. Nou goed, ik kwaad natuurlijk maar toch nog verlenging.
Hij kopt in de verlenging nog een keer bovenkant lat en daarna in de 119 minuut krijg ik een vrije trap en hij een 2e rode kaart. Ongeveer een meter of 5 buiten de 16. Ik zie Essien naast de muur staan en de verdediger dekt achter hem. Ik speel de bal hard in en zet men lichaam erin met L2. Heerlijk kan ik wegdraaien en schiet de bal in de verre hoek. Flinke ronde gerend in het huis hier, was echt blij dat ik geen penalties moest nemen en de winst had binnen gehaald!
Toen zag ik dat het een lvl 13 was en ik lvl 2