De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De batterijen van de Philips Genie en Nokia 6210 hadden een hele lange levensduur.
    Het korste levensduur heeft de accu van de N95 , met de navigatie (TomTom) is de accu binnen 4 uur helemaal op :mad:

    Merk van dat de Bluetooth functie van de iPhone de accu ook zo leeg trekt.
    De Bluetooth functie gebruik ik toch bijna niet omdat de TomTom GO 930 en iPhone een verschrikkelijk combinatie is.
    Kan geen data versturen/ontvangen van de TomTom server en de carkit functie werkt ook niet optimaal.
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Telefoon naar de kl*te gegaan en kom er achter dat ik binnenkort mijn abbo kan verlengen.
    Heb sterk de neiging om voor de Blackberry Bold (9000) te gaan.

    Mensen ervaring met dit toestel?
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn telefoon heeft in het water gelegen, en nu is mijn simkaartje een beetje 'roestig' :+ Kan ik bij KPN een nieuwe aanvragen? :9
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wilde 2 weken geleden ook de Storm kopen maar heb er op het laatste moment van af gezien.
    Reden de Storm heeft geen Wifi.

    Heb nu de Apple iPhone.

    Voor mij was Wifi heel belangrijk.
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    hoef pas over half jaar weer een nieuwe telefoon te halen. Had augustus 2007 de K810i voor 1 jaar met abbo van 20 euro. Nu een sim-only abbo voor 6 euro (150 BM en 100 SMS), ideaal!:) Hopelijk dat de abbo's van de Iphone in augustus een stuk naar beneden zijn gegaan (ca. 20 euro p/maand). Loop nu altijd met ipod touch+telefoon op zak. Zou chill zijn als ik dit straks in 1 toestel heb: de Iphone:)!
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het over de Blackberry Bold ;)

    Waarschijnlijk komt er in Juni/Juli weer een nieuwe iPhone, omdat apple zijn producten om het jaar vernieuwt. Dus misschien wordt een maand voordat de nieuwe iPhone komt wel de oude voor een goedkopere prijs verkocht, maar ik denk niet dat je de oude dan nog in Augustus kan kopen.
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Abbo kun je sowieso toch 1 of 2 maanden van te voren toch al verlengen en dat die pas in augustus in gaat? Naja hoop dan dat dat zo is;).. Alhoewel ik dan weer het nieuwste van het nieuwste wil hebben en dus ook die nieuwe Iphone 8)..
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Beter lezen |:-:)
     
  9. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    T-mobile? heb namelijk precies hetzelfde :)
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    zeker;).. Hoor veel klachten van mensen over T-mobile maar ben nu al zo'n 1.5 jaar lid en vind het echt uitstekend werken:). En ook nog zwaar goedkoop! 1,7 cent per sms of BM (net even uitgerekend:9)
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Iemand ervaring met de LG Renoir? Ben op zoek naar een nieuwe telefoon want die ik nu heb begint steeds slechter te worden met bellen!
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn mensen die altijd lopen te zeiken.
    Heb alles providers inmiddels gehad en heb alleen met Telfort altijd groter problemen gehad.
    Heb 6 jaar Vodafone gehad en ben 2 weken geleden overgestapt naar T-Mobile.
    Bij vodafone moest ik een losse internet Blox nemen en bij mijn nieuwe i-150 (T-Mobile) zit het internet er standaard bij.
    Twijfel nog om er een goedkope Vodafone abonnement erbij te nemen , speciaal voor het buitenland.
    Had altijd hele goede ervaringen met Vodafone Paspoort.

    Komende weekend even de internationale tarieven van Vodafone en T-Mobile met elkaar vergelijken.
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha no prob, maar niemand ervaring met de bold dus?
    het gaat mij vooral om het feit dat ik een mooie zakelijke telefoon wil met toetsenbord..
    Dan kun je natuurlijk ook voor de HTC Touch Pro gaan maar die blackberry services vind ik wel erg handig.
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Vind LG maar poep..Dat is toch die 'goedkope' touch telefoon?? Wilde hem eerst ook kopen omdat hij 'maar' 170 euro was (simlock-vrij). Maar hoor niet zo'n goede dingen over LG..
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb jij het over de LG Cookie. ;)
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    De LG Renoir is iets duurder, hij kost iets van 400 euro ofzo. Jij hebt het idd over de cookie. Heb op internet al best veel goede dingen gelezen maar ook mensen die minder tevreden zijn. Dus ik wilde het nog ff hier vragen;)
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    O ja die;).. Maar ik heb nog nooit een LG gehad maar mij lijkt het besturingssysteem niet zo handig.. Maar heb verder nooit de Renoir in mijn handen gehad dus weet niet of het wel of geen relaxt ding is..
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met hetzelfde probleem (nog steeds). LG Renoir vs Samsung Pixon vs Samsung Innov8. Over de eerste twee lees je veel goede dingen, maar ook slechte. De derde bijna alleen maar goede dingen, maar geen touchscreen en nogal zwaar en dik.

    Dilemma. :)
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een LG prada gehad niet zo over te spreken...Vind over het algemeen Touch screen ook gewoon k*t...dus tja dan is LG zeker al geen aanrader :+
     
  20. GomoRra

    GomoRra Guest

    Kijk hoe vet deze telefoon is!!

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina