[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Froukje is gelukkig alweer 2 jaar geleden, want dat was dus echt 3x niks. Afgelopen jaar was het Allard, die krullenbol en nog iemand volgens mij. Van mij mogen ze veel dingen gaan schrappen uit de voorbeschouwing. Waar zijn de nieuwtjes uit de pits, historie met ollie of iets dergelijks, etc gebleven. Die dingen waren leuk om naar te kijken. Dat route mobiel pitstopspel wordt je raar van net zoals dat andere van route mobiel.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwtjes uit de pits komen toch gewoon nog steeds?

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens mij wel ja.

Kijk zelf ook bijna nooit de voorbeschouwing. Het enige wat wel leuk is zijn idd de nieuwtjes en de samenvatting van de kwalificatie in een paar minuten.

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Er mag wat mij betreft inderdaad veel meer aandacht worden besteed aan de historie, interviews en nieuwtjes uit de pits. Dat pitstopspel en veel onnodige praat in de studio mag wel worden geschrapt.

Er was ook eens een column in Formule 1 RaceReport waarin kritiek werd geleverd op de verslaggeving na de race van Brazilië: "Wilt u ook graag weten wat Felipe Massa, Lewis Hamilton en Ron Dennis na de race te zeggen hebben? Nou dan heeft u mooi pech, want onze studiogasten moeten eerst een glas champagne drinken. Wilt u ook champagne, of een magnetron, SMS dan 'klapvee' naar 4040."

"Heeft u even geduld? Na de reclame gaan we verder met het aankondigen van het volgende reclameblok. Terwijl aan de overkant van de Atlantische oceaan geschiedenis geschreven wordt laten we de boel de boel en nemen we u nog even mee naar het volgende reclameblok."

"Hallo, daar zijn we weer. Voordat we voor even naar Brazilië overschakelen toch nog maar even snel horen wat onze experts ervan vinden. Zou Hamilton blij zijn met zijn WK, Allard? Is Ron Dennis opgelucht? Op het scherm achter mij kunt u de persconferentie zien, terwijl wij de tijd tussen de reclameblokken volpraten. Interviews met heldhaftig verslagen coureurs, huilende helden, uitzinnige menigten. Maar dat interesseert u vast niets. Wij van RTL hebben bedacht dat u hier, bij ons, in de studio wilt kijken naar meisjes in gesponsorde pakjes die ons champagne inschenken."

"Nou, de tijd is helaas om, bedankt voor het kijken en tot volgend jaar. Want dan belooft het allemaal alwéér machtig mieters spannend te worden."

Ik kon er wel om lachen, en ik geef die columnist (Ben Rutte) helemaal gelijk. :)

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij wordt de F1 vanaf dit jaar ook weer op de BBC uitgezonden.:thumbs: Dan is de keuze snel gemaakt!\o/

6. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
  7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Historie met Olie was er dit jaar ook nog wel trouwens.

Wat mij betreft mogen ze de voorbeschouwing van 1998 wel weer terugbrengen. Gewoon een lege studio, alleen een presentator erin. Beginnen met een terugblik op de vrije training van de vrijdag, daarna de nieuwtjes uit de pits, dan de pitspost met vragen over de sport aan Allard Kalff en Oval Mol(en geen fanmail dus!!), een prijsvraag (met de ouderwetse 'wat is dit?' vraag) en tot slot een terugblik op de kwalificatie. Daarna was er altijd nog een kwartier over met wat gerommel op de startopstelling, maar dat voerde de spanning altijd wel mooi op. Dat waren voorbeschouwingen die leuk waren om te zien. Gewoon simpel blijven en bij de kern van de sport blijven. Niet dat gedonder met dat publiek en die analysten erbij die zelf nog niet de veters mogen strikken van de coureurs.

8. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0

toen kalf de eerste race van dit jaar in de studio zat om slap te ouwehoere over niks, toen keek ie echt niet vrolijk hahaha dat vond hij niet leuk

En teregt dat Bourdais nog een jaar krijgt

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarschijnlijk in April naar de GP in Bahrein. Me broer vliegt voor de KLM en die gaat proberen om rond die tijd te vliegen naar Bahrein en ik kan lekker goedkoop mee.

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Beter :cool:.

Die Red Bull ziet er wel gaaf uit zeg! :D

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    en ik blijf me ergeren aan die voorvleugel.

13. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja veels te breed...|:- en van de achterkant lijkt de auto net een formule Ford ofzo...

14. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die overgang van de nues naar de voorvleugel zooooo lelijk, maar die bloemetjes zijn daarin tegen wel prachtig

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Toffe review van 2008:

[yt]JUOuWojF96o[/yt]

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hij eindigt wel raar, je verwacht toch eerder een juichende Hamilton ofzo :+

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Klopt, voor de rest vind ik hem erg tof. Vette muziek en goeie kwaliteit :)

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, idd. Wel jammer dat dat nummer nergens te vinden is.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Mooi filmpje inderdaad. Het was toch echt wel een mooi seizoen afgelopen jaar:) Heb al zin in de eerste race!

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niks officieel, maar waarschijnlijk zal de Williams livery er zo uitzien (ook niet verrassend trouwens):

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina