Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    En al iemand een stick ontvange? Er ging tog een gerucht dat die er vandaag zouden komen....
    Zo ja, waar heb je em besteld? Ik ga tog nu bestellen bij bol.com, ondanks dat ik er zelf niet bn op de leverdatum (20-02-2009) maar mn ouders nog net...
     
  2. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Sticks en pads komen a.s vrijdag uit.

    Net bij de Futurezone geweest ;)

    Pads kosten 45 euro en alle prints zijn te koop (dus ook Akuma :D)
    Stick kost 79 euro
    TE stick niet leverbaar meer.

    Wel netjes een week voor de release.
     
  3. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem dan bij futurezone bestel, kan ik dan em vrijdag hier thuis hebbe? Ik ben opzoek nar de Standard Edition stick
     
  4. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn pad bij bol.com besteld....krijg ik m later dan de winkel:'-(
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee zou je ff moeten bellen.
     
  6. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Een gast op SRK:

    Foregames meldt ook dat ze waarschijnlijk de 360 versie van de TE stick in maart krijgen, maar dat de PS3 wel geleverd kan worden.

    I smell a conspiracy ;) :p
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hou het denk ik gewoon bij mijn bestelling bij Bol. Heb even een mailtje gestuurd, ze claimen dat ze artikels die gereserveerd zijn gewoon op de releasedate geleverd moeten worden, althans daar streven ze naar. Ik hoop het maar. Dus dat zou moeten betekenen dat ik hem op de 20e binnen heb.
     
  8. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders zou het inderdaad vreemd zijn dat ze geen pre-order stop hebben. Maar aan de andere kant: het blijft bol.com.

    edit:

    Nét een mail van Bol.com gehad:

     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  9. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    En wanneer heb je 'm besteld?
     
  10. GANGSTERKILLER

    GANGSTERKILLER Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Tournament Edition besteld bij m'n lokale gameshop in Hengelo en bij bol.com. Ik wil er twee hebben, omdat ik één eventueel "easy" wilt modden met een bat top + octogonal gate, voor een meer Amerikaanse feel waarmee ik ben opgegroeid in de Hommerson in Scheveningen!. :thumbs:

    Dat waren nog eens tijden, nu zijn we heel wat jaren verder, maar ik mis het nog steeds. Street Fighter II heeft zoveel voor mij betekend... De arcades zijn hier helaas uitgestorven in tegenstelling tot Japan waar het nog altijd big business is. :'-(

    Maar goed, nu weer over de TE. Ik kreeg net te horen dat de kans erg klein is dat m'n gameshop 'm binnen krijgt voor 20 Februari, en dat terwijl ik de TE ruim van tevoren heb gepreorderd... In Maart komt er een tweede lading, maar dat is freaking maand (!) later. De PS3 TE zullen ze misschien wel binnen krijgen, maar daar heb ik niks aan.

    Ik heb wel een PS3, maar voor online beat 'm ups speel ik op save en ga ik altijd voor de 360 versie. Xbox Live is beter als PSN (daar betaal je ook voor) en iedereen heeft een headset, wat natuurlijk erg belangrijk is bij zo'n community game als Street Fighter IV.

    Mad Catz en Capcom kon wel verwachten dat er enorm veel vraag zal zijn naar de TE. |:-

    Ik word al maanden lekker gemaakt met screens en filmpjes over de TE. Nu we "slechts" 10 dagen verwijderd zijn van de release van SF IV wordt ik best nerveus moet ik zeggen. Ik ben wel verzekerd van de Mad Catz pads (Ryu en Ken) en de Collector's Edition (die ik ook heb besteld :)). Daar gaan mijn euro's, maar ja, het is dan wel SF IV. Voor geen enkele ander game zou ik zoveel geld uitgeven.

    Ik durf niet te mailen naar bol.com, ik accepteer namelijk geen negatief mailtje terug. Dus, ik blijf gewoon hopen dat ze mij wel de TE opsturen op 20-2-09. Ik wens iedereen veel plezier met de game, en als iemand hier de TE alsnog weet te bemachtigen ben je echt een lucky bastard! _0/
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  11. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben binnekort voor mn gevoel ook een lucky bastard: Wanneer ik SFIV erin heb geschoven en mn SE Stick heb ingeplugd.
    Ik kijk er erg naar uit,whaha. Kan NIET meer wachten op dat pakketje!
    Tschuss}:]
     
  12. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Net een mail terug gehad van bol.com

    En ik weet niet goed wat ik nu moet verwachten week 20 is wel heel erg laat. Of deze mevr heeft het verkeerd verwoord.

    U wilt graag weten wanneer u uw bestelling 7483960330 kunt verwachten. Onze leverancier heeft laten weten dat uw ´Madcatz, Street Fighter IV Arcade Stick Tournament Edition 360´ rond week 20 geleverd wordt. Zodra we uw artikel(en) binnen hebben, sturen we deze direct naar u toe. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending. Als u uw bestelling alsnog wilt annuleren, kunt u ons dit laten weten in antwoord op deze e-mail. Nogmaals onze welgemeende excuses voor de vertraging.

    Ik hoop dat ik hem alsnog volgende week krijg 20 feb? Anders zou ik het wel heel raar vinden aangezien ik hier als eerste de TE stick bestelde.
     
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt, 150$ of Euro voor een controller is nogal absurd voor de meeste gamers.

    En hoe irritant het ook is, Bol.com kan er ook niks aan doen dat ze nog niet naar Europa zijn verzonden.
     
  14. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen enkele gameswinkel in A'dam weet nog iets van de precieze datum van de sticks..

    Ik hoor t graag wanneer de SE Stick gespot is.
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering SF4 is al te krijgen op het net ... soms wou ik dat ik een *^&&^&$$ xbox had
     
  16. GANGSTERKILLER

    GANGSTERKILLER Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    150 Euro is een smak geld, true. Ik kan het uitgeven, maar is idd niet voor iedereen weggelegd. Maar het is wel een stick die jaren mee moet gaan, je krijgt waar voor je geld.

    Ik heb gehoord dat Mad Catz 3000 TE heeft gemaakt, maar dat ze geschrokken zijn dat de vraag hier naar 6x zoveel is. Bol.com kan je ook niks kwalijk nemen, maar als ik dan toch teleurgesteld wordt dan liever op 20-2. Nu kan kan ik nog 10 dagen goede hoop houden. Wel raar dat er nog geen preorder stop is bij bol.com.

    Ik heb de Hori EX2, ik vind 'm veel te licht en mijn handen glijden er vanaf omdat die gewoon te klein is. Ook is die stick niet altijd even nauwkeurig, het komt vaak voor dat m'n "Shoryuken" mislukt als ik die MOET inzetten, je weet zelf, dat kan dodelijk zijn in 't heetst van de strijd. Jou Virtua High Stick Grade is natuurlijk wel top, met al die Sanwa onderdelen.

    @ ProCeela

    Link?
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  17. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Are you serious? 8)
     
  18. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft modded xbox, kom ik morgen bij je langs neem ik stick mee.

    ik ben 1000% serieus.
     
  19. GANGSTERKILLER

    GANGSTERKILLER Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh het "net"... Bummer!! Fuck dat. ;)

    Ik dacht dat je 'm al kan KOPEN op internet.
     
  20. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Mijn dag ondanks de TE stick is super goed.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina