Ik heb de Tournament Edition besteld bij m'n lokale gameshop in Hengelo en bij bol.com. Ik wil er twee hebben, omdat ik één eventueel "easy" wilt modden met een bat top + octogonal gate, voor een meer Amerikaanse feel waarmee ik ben opgegroeid in de Hommerson in Scheveningen!.
Dat waren nog eens tijden, nu zijn we heel wat jaren verder, maar ik mis het nog steeds. Street Fighter II heeft zoveel voor mij betekend... De arcades zijn hier helaas uitgestorven in tegenstelling tot Japan waar het nog altijd big business is.
Maar goed, nu weer over de TE. Ik kreeg net te horen dat de kans erg klein is dat m'n gameshop 'm binnen krijgt voor 20 Februari, en dat terwijl ik de TE ruim van tevoren heb gepreorderd... In Maart komt er een tweede lading, maar dat is freaking maand (!) later. De PS3 TE zullen ze misschien wel binnen krijgen, maar daar heb ik niks aan.
Ik heb wel een PS3, maar voor online beat 'm ups speel ik op save en ga ik altijd voor de 360 versie. Xbox Live is beter als PSN (daar betaal je ook voor) en iedereen heeft een headset, wat natuurlijk erg belangrijk is bij zo'n community game als Street Fighter IV.
Mad Catz en Capcom kon wel verwachten dat er enorm veel vraag zal zijn naar de TE.
Ik word al maanden lekker gemaakt met screens en filmpjes over de TE. Nu we "slechts" 10 dagen verwijderd zijn van de release van SF IV wordt ik best nerveus moet ik zeggen. Ik ben wel verzekerd van de Mad Catz pads (Ryu en Ken) en de Collector's Edition (die ik ook heb besteld ). Daar gaan mijn euro's, maar ja, het is dan wel SF IV. Voor geen enkele ander game zou ik zoveel geld uitgeven.
Ik durf niet te mailen naar bol.com, ik accepteer namelijk geen negatief mailtje terug. Dus, ik blijf gewoon hopen dat ze mij wel de TE opsturen op 20-2-09. Ik wens iedereen veel plezier met de game, en als iemand hier de TE alsnog weet te bemachtigen ben je echt een lucky bastard! _0/
Laatst bewerkt: 10 feb 2009