1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

  1. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou ook kunnen maar denk dat het aanraken wel zo blijft misschien dat dat het enige is dat verandert is maar weet het niet zeker. Ik vond het namelijk opvallend dat hij nadat hij een andere power had geabsorbeerd de andere power niet meer deed gebruiken. Het is ook maar een theorie. Verder ben ik ook wel blij dat ze de power van hiro eruit hebben gehaald dat reizen naar de toekomst gedoe zorgde voor teveel problemen. Hopelijk willen ze dat niet teveel terugbrengen met Matt.
     
  2. mitch afca

    mitch afca New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    peter is gewoon zoals je hem kent kan gewoon alles maar moet het eerst zien zal maar zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je mag geen linkjes plaatsen. :)
     
  4. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist nieuwe aflevering gezien. Ik vind hem erg vet:) Peter kan nog maar één power per keer hebben. Hopelijk is dat maar tijdelijk. Ik denk zelf dat Ando hem op een of andere manier zijn power kan versterken naar zijn oude power. Maar het is natuurlijk allemaal maar gissen. Kan echt niet wachten tot volgende week8)
     
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar dacht ik ook al aan :D
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik ook 8)

    Waarom zou hij anders die kracht hebben?
     
  7. mitch afca

    mitch afca New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    kan best.


    wisten jullie jongen dat america zelf bepaald hoe heroes loopt.

    mensen mogen hun idee opsturen naar abc en hun paken daar altijd de best uit en gebruiken het in de volgende season.
     
  8. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden ook eerst andere ideeen voor seizoen 2 zoals je het ook ziet op de dvdbox van seizoen 2
    vind het jammer dat mica, molly walker niet wat veder worden gebruikt in de afleveringen van nu
    had eigenlijk nog gehoopt adam nog trug te zien
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Adam was hartstikke dood, dus dat lijkt mij niet dat ie terugkomt :)
     
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    --------------spoiler-------------------
    hoe doe je spoilertags eigenlijk?


    Ik vind het wel raar dat ze heel veel karakters ineens weglaten alsof ze er nooit waren.
    zoals idd die molly ( dacht dat ze bij parkman woonde ? ) en dat meisje die alles wat ze zag kon imiteren en dat jochie die computers kon hacken.
    Ook toen die snelle chick werd neergeschoten leek het alsof het matt helemaal niks deed:confused:

    Arthur zou waarschijnlijk wel weer terugkeren denk ik, hij kan toch helen dus zal wel weer tevoorschijn komen:emo:
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    [ spoiler]bla bla bla bla[/spoiler]

    - de eerste space
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Denk niet dat Arthur terugkomt.. Hij is in z'n hersenen geschoten en dat betekent dat hij helemaal dood is. En dat meisje die alles kon imiteren? Die is toch vermoord door Sylar, maar Sylar had zijn krachten niet meer dus had hij er weinig aan. En Parkman zorgde ervoor dat die gasten elkaar neerschoten, dus hij had er wel wat aan gedaan.
     
  13. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in, maar als de kogel eruit wordt gehaald dan heelt die weer en aangezien er toch autopsie moet worden gepleegd.. mja misschien is dat te ver denken.
    Ik bedoelde dat meisje dat bijvoorbeeld kung-fu kon als ze het zag enzo. niet die met die illusies.
    En ja parkman laat die lui wel doodschieten maar voor de rest wordt er weinig aandacht aan geschonken wat ik dan wel appart vindt, maar volgende aflevering wordt het hopelijk wat duidelijker
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gebouw is afgebrand dus dan wordt autopsie wel erg lastig O-)
     
  15. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    goed punt! dan is het inderdaad wat moeilijk:+
     
  16. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Op aanraden ook begonnen met de serie, ben bij aflevering 5, seizoen 1 ( heb wat in te halen:+)
    Maar wat een dope serie_O_ Wil die hele dvd box in een nacht weg kijken.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Seizoen 4 is begonnen..
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Nice meteen even downloaden, moet wel zeggen dat ik er helemaal niet meer inzit, zoveel andere series gevolgd laatste tijd.. Ben benieuwd of het me nog gaat boeien.
     
  19. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen dat ik de serie echt fantastisch vond de eerste 2 seizoenen, vooral de eerste, maar sindsdien heeft het me niet echt meer kunnen boeien.
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Had ik ook. Seizoen 1 was vet, de tweede was nogal saai, en 3 is gewoon vaag. :9 Ik kwam tot de twee na laatste aflevering van seizoen 3, en toen had ik geen zin meer. Ik denk ook niet dat ik verder ga kijken..
     

Deel Deze Pagina