De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n onderbuikgevoel dat AZ PSV vernedert...

    En nee, dit is geen steek richting PSV, AZ is gewoon te in vorm om te verliezen van PSV.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Over Steek gesproken ;)

    Eerst dramatische wedstrijden keepen en dan denken dat je wel een niveautje hoger aankan :lol:
     
  3. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop echt dat Guus niet naar Chelsea gaat, stel je voor dat ze weer gaan voetballen.
     
  4. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan maakt Arsenal helemaal geen kans meer ;)
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik kan Stekelenburg echt niet de schuld geven van dramatisch keepen. Ga jij daar zelf maar onder de lat staan dan. Zulke ballen zie je 9/10 niet eens aankomen. Vooral niet omdat die klungelige verdediging van Ajax te dicht op Maarten staat.

    Vrij logisch. Ach, hij is pas 22? 23? Die gast heeft nog 15 jaar om zich naar het niveau van Van der Sar te tillen. Moet ook wel, aangezien iedereen ( incl. ikzelf ) hem als opvolger zie.
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    26. ;)
    En ik denk ook niet dat dit allemaal aan hem ligt hoor. Alles gaat gewoon kut nu.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Als je dramatisch keepen wil? Kijk dan maar is naar Ten Rouwelaar, damn. Soms heb ik het gevoel dat hij denkt dat er poep aan de bal zit ofzo. Niet te filmen die vent af en toe. Ach, hij heeft zo z'n HELD momenten.


    26, ook goed, dan heeft hij nog 12~13 jaar te gaan om het niveau van VdS te evenaren :) Zal hem wel lukken. Alhoewel VdS, net zoals Céch, one-of-a-kind zijn :)
     
  8. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    De keeper is verantwoordelijk voor hoe de verdediging is georganiseerd em dus staat.
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Maar als je een verdediging hebt die niet kan verdedigen kan je weinig op dat gebied doen als keeper zijnde.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie mij dan uitleggen hoe het de schuld kan zijn van de verdediging als hij houdbare ballen doorlaat? Dat is toch zijn eigen schuld? Bovendien had Vermeer niet zo'n last van die slechte verdediging!
     
  11. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies! Onder Vermeer waren we nog in de running voor een record van langste periode zonder thuisdoelpunt tegen (ja Stekelenburg had daar weliswaar ook aan meegeholpen) maar de verdediging was bij hem wel een stuk beter dan de afgelopen jaren en dan nu onder Stekelenburg. Stekelenburg was wel altijd een erg goede lijnkeeper en dat is hij nu ook niet echt (misschien mede door zijn blessure maar laat hem dan ritme opdoen bij Jong Ajax).
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik ben het er ten eerste niet mee eens dat "alles" aan Stekelenburg ligt. :)
    En ten tweede ging ik in op het punt van Dragonmaster, die vond ik nogal makkelijk namelijk.
    Maar met een betere verdediging krijg je natuurlijk wel minder schoten op doel, dus ook minder kans om een doelpunt tegen te krijgen. :+

    Maar is het niet zo dat als je in een neerwaartse spiraal zit iedereen meegezogen wordt..

    Afijn, bij de Eagles was Pasveer, de keeper van Go Ahead Eagles, ook de gebeten hond in een slechtere periode.
    Omdat hij er bij tegendoelpunten er niet altijd even fris uitzag, en het er vooral veel waren.
    Nu het team een beetje goed begint te draaien leeft hij ook gelijk helemaal op.
    Denk dat Ajax / jullie verder moet kijken dan de keeper.
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er een paar klunzen voor staan. Eerst is het de scheids en weet ik veel wie nog meer en nu is het de keeper, het hele team is knudde dus ook de keeper. Ik zal niet zeggen dat die nou zo goed keept maar welke speler speelt wel goed?
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Stekelenburg treft niet ALLE blaam, maar toch zeker een leeuwendeel. Het moet toch pijnlijk voor Vermeer zijn om zo'n kluns voor je te hebben? Wat een afgang voor Kenneth.
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    De tegenstander mag niet eens bij het doel komen, alles gaat daarvoor al mis. Hij word gewoon meegenomen door de andere spelers.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet hoe belangrijk een keeper is voor een team. Als je kampioen wil worden moet daar een topper staan. Kijk maar naar PSV de laatste jaren die hadden een geweldige keeper genaamd Gomes. Kijk nu maar naar AZ die hebben Romero. Kijk maar naar Manchester United die hebben Van der Sar. Dus hoe goed je ook bent je moet altijd een geweldige keeper hebben om succesvol te zijn.
     
  17. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het mee eens maar het slaat nergens op om steek alle of veel schuld te geven. Hij is alleen het eindstation..
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke daar wil ik mijn mening wel bijdraaien. Ik heb geloof ik een paar dagen terug geroepen dat Steek ons het kampioenschap heeft gekost 8) Dat was wat overdreven.
     
  19. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah.

    Groningen had ie moeten hebben, Heerenveen was houdbaar. Toegegeven, de fout lag ook bij de "muur." De 0-1 van Heracles had ie moeten hebben...

    i dunno, Vermeer moet op goal. Ik hoop echt dat zondag de naam van de enige echte 1e keeper wordt gescandeerd.
     
  20. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben het ermee eens dat Vermeer op goal moet maar is dat laatste niet een beetje hard? Hij is toch al 7(?) jaar eerste keeper en niet altijd een ramp. En een redelijke clubman, dus om in zijn eigen stadion massaal om een andere keeper te gaan schreeuwen is niet liefO-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina