Het komt ook omdat de games op dit moment saai zijn. Er was een tijd dat Gears of war, halo3 en cod4 en 2 erg veel gespeeld werden. Nu helaas veel minder
Dat is ook een reden dat ik ben overgestapt, maar om een fun clan te zoeken of er 1 optezetten is op de 360 veel moeilijker dan op PC.
Ja en een goeie ook. Maar meer singles niet echt een clangebeuren. Ook raad ik CoD 4 aan ipv CoD:WaW. 4 is gewoon veel beter imo.
Ik heb best weer zin om in teamverband te spelen met Gears of War 2. In Gears of War 1 heb ik op redelijk niveau gespeeld (qG, SG-clans heb ik gespeeld om de grootste clans van toen op te noemen) Momenteel speel ik regelmatig, wel heel weinig, maar dan nog, mee met de clans E-Sports & Fariko. Voornamelijk in het begin van Gears of War 2 speelde ik met die gasten. Ik ben niet op zoek naar een pro-clan of zoiets. Maar meer een funclan die matches wel serieus nemen, maar niet zeiken. Het liefst een NL/BE clan. Al is mijn Engels niet slecht.
Niet erin zat. Weleens tegen en samen met de leden speelde. Waaronder ik regelmatig met Reaper weleens speelde, is een reallife kennis van me. Het niveau wat ik toen haalde heb ik niet in Gears 2. Gears 1 was echt een shotgunfest.
Ja 2 valt tegen hoorde ik, ik speelde gears ook bij een vriend en ik heb heb ook tege clans gespeeld in die tijd. Op dat moment was qG niveau gelijk aan dat van ons:b: Maarja ik denk dat ik Fifa 09 en cod4 ga kopen ofzo. Gow2 heb ik geleend
Op zoek naar een aardige Call of Duty: World at War clan. Altijd Call of Duty (1) met redelijke Nederlandse en (een eigen) Europese team(s) gespeeld in Benelux-top op PC. Tijdje geleden overgestapt op console en nu op zoek naar 'n aardige groep om mee te gamen. Momenteel level 50 1ste Prestige. Interesse? PM.
hee, ik ben op zoek naar een clan voor COD 5...Speel het erg vaak en kan dus vaak meedoen met clanfights. Stuur aub PM.
Klopt, maar om er echt 1 op te gaan zetten met site en dergelijke zie ik toch niet meer zitten (beetje over heen gegroeid inmiddels ). Plus er is geen hond die er na kijkt op een 360. op pc heb je tenminste eigen server etc. Dus ook wat makkelijker om reclame te maken en een soort eigen comunity te starten online.
cod waw heey ik zoek een cod waw clan ik ben niet pro gewoon maar gewooon gemiddeld ik zoek daarom ook geen clan die erg goed is gewoon beetje clanfights doen lijkt me wel lache CTF en die dingen met die basis behouden(weet niet meer hoe dat heet ) vind ik het leukste aangezien dat veel teamwerk vereist ik heb veel tijd dus kan veel spelen
Hey iedereen, ik zoek een Forza2 clan. Waarmee ik meer ervaring kan op doen. Op het gebied van Forza2. Ik heb nog geen Gold, maar binnen een week wel \o/ Hoop dat er iemand een clan heeft....
Das waar op PC hadden we 2 tot 3 eigen servers, en dan nog eens 2 home made servers als et nodig was.Iedereen kan op pc zo naar site switchen, op de 360 zou ik dat niet zo snel doen naar iedere scrim/wars ff PC gaan om alles te posten.
Ik zoek een Halo 3 (of Halo 2 of Halo wars) voor Major of hoger ik ben Comander als je een clsn hebt stuur me dan een e-mail Doeffgewoon@hotmail.com
Heey ben Rene Bolleboom ben 21 jaar woon in groningen en ik zoek een halo 3 clan! Speel het al best een tijdje en ben er ook redelijk goed in. contact: rene_boll87@hotmail.com