1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Centraal] Ik zoek een Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 30 mei 2007.

  1. Armadazz

    Armadazz Guest

    Het komt ook omdat de games op dit moment saai zijn. Er was een tijd dat Gears of war, halo3 en cod4 en 2 erg veel gespeeld werden.

    Nu helaas veel minder
     
  2. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook een reden dat ik ben overgestapt, maar om een fun clan te zoeken of er 1 optezetten is op de 360 veel moeilijker dan op PC.
     
  3. GomoRra

    GomoRra Guest

    Hallo ik wil binnekort in een clan spelen. Weet iemand welke game ik het beste kan kopen?

    Danku!
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3/Gears of war 2/Call of Duty 5.
     
  5. GomoRra

    GomoRra Guest

    Is Fifa 2009 een clangame?
     
  6. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ja en een goeie ook. Maar meer singles niet echt een clangebeuren.
    Ook raad ik CoD 4 aan ipv CoD:WaW. 4 is gewoon veel beter imo.
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb best weer zin om in teamverband te spelen met Gears of War 2.

    In Gears of War 1 heb ik op redelijk niveau gespeeld (qG, SG-clans heb ik gespeeld om de grootste clans van toen op te noemen)

    Momenteel speel ik regelmatig, wel heel weinig, maar dan nog, mee met de clans E-Sports & Fariko. Voornamelijk in het begin van Gears of War 2 speelde ik met die gasten.

    Ik ben niet op zoek naar een pro-clan of zoiets. Maar meer een funclan die matches wel serieus nemen, maar niet zeiken. Het liefst een NL/BE clan. Al is mijn Engels niet slecht.
     
  8. GomoRra

    GomoRra Guest

    Dus jij zegt dat je in qG en SG zat voor Gears 1?
    Wat was je gamertag dan?
     
  9. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Niet erin zat. Weleens tegen en samen met de leden speelde. Waaronder ik regelmatig met Reaper weleens speelde, is een reallife kennis van me. Het niveau wat ik toen haalde heb ik niet in Gears 2. Gears 1 was echt een shotgunfest.
     
  10. GomoRra

    GomoRra Guest

    Ja 2 valt tegen hoorde ik, ik speelde gears ook bij een vriend en ik heb heb ook tege clans gespeeld in die tijd. Op dat moment was qG niveau gelijk aan dat van ons:b:

    Maarja ik denk dat ik Fifa 09 en cod4 ga kopen ofzo. Gow2 heb ik geleend
     
  11. fakk3L

    fakk3L Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zoek naar een aardige Call of Duty: World at War clan. Altijd Call of Duty (1) met redelijke Nederlandse en (een eigen) Europese team(s) gespeeld in Benelux-top op PC. Tijdje geleden overgestapt op console en nu op zoek naar 'n aardige groep om mee te gamen.

    Momenteel level 50 1ste Prestige. Interesse? PM.
     
  12. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    hee, ik ben op zoek naar een clan voor COD 5...Speel het erg vaak en kan dus vaak meedoen met clanfights. Stuur aub PM.
     
  13. Twisted

    Twisted Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar om er echt 1 op te gaan zetten met site en dergelijke zie ik toch niet meer zitten ;)(beetje over heen gegroeid inmiddels ;)). Plus er is geen hond die er na kijkt op een 360. op pc heb je tenminste eigen server etc. Dus ook wat makkelijker om reclame te maken en een soort eigen comunity te starten online.
     
  14. Delanox

    Delanox Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    cod waw

    heey ik zoek een cod waw clan ik ben niet pro gewoon maar gewooon gemiddeld ik zoek daarom ook geen clan die erg goed is gewoon beetje clanfights doen lijkt me wel lache CTF en die dingen met die basis behouden(weet niet meer hoe dat heet :p ) vind ik het leukste aangezien dat veel teamwerk vereist ik heb veel tijd dus kan veel spelen
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  15. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Hey iedereen, ik zoek een Forza2 clan. Waarmee ik meer ervaring kan op doen. Op het gebied van Forza2.

    Ik heb nog geen Gold, maar binnen een week wel \o/

    Hoop dat er iemand een clan heeft....
     
  16. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar op PC hadden we 2 tot 3 eigen servers, en dan nog eens 2 home made servers als et nodig was.Iedereen kan op pc zo naar site switchen, op de 360 zou ik dat niet zo snel doen naar iedere scrim/wars ff PC gaan om alles te posten.
     
  17. D4RRKILL3R11

    D4RRKILL3R11 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een Halo 3 (of Halo 2 of Halo wars) voor Major of hoger ik ben Comander als je een clsn hebt stuur me dan een e-mail

    Doeffgewoon@hotmail.com
     
  18. Kitscan

    Kitscan Pepperdepep___!

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een clan voor battlefield bad company??
    PM me maar :)
     
  19. ironman87

    ironman87 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    2
    Heey ben Rene Bolleboom ben 21 jaar woon in groningen en ik zoek een halo 3 clan!
    Speel het al best een tijdje en ben er ook redelijk goed in.

    contact: rene_boll87@hotmail.com
     
  20. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zoek clan voor cod5, me k/d is 1,91... pm me :D zoek clan voor wars + funnen op public
     

Deel Deze Pagina