De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Vriend van mij boekt gewoon zelf en is afgelopen weekend naar Man. City geweest. Hij betaalde 10 euro voor de reis (heen en terug) (vliegtuig ja:9). en zo'n 40 euro voor een kaartje. En dan op de terugweg de kroeg in in Volendam om Volendam-PSV te kijken:9.
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    zit hij dan in het laadruim ofzo?
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    haha nee;).. Verbaasde me ook al dat het vliegen zo goedkoop is tegenwoordig, maar voor een 10tje heb je al een retourtje naar Manchester..Zeker via een last-minute..
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Via Eindhoven of België kun je vaak voor een prikkie vliegen met RyanAir en dat soort rommel.
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Vloog via Amsterdam;).. Achja vind het wel relaxt dat die korte vluchten zo goedkoop zijn;).
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kom maar eind v/h seizoen!


     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vond het ook al dat Pranjic naar Ajax moest gaan. Vind hem een goede speler, in ieder geval in mijn ogen het beste van Heerenveen tot nu toe.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Maar denk niet dat Ajax van de zomer nog een keer een Sulejmani achtig bedrag gaat betalen voor een speler tenzij Suarez echt voor die 40 miljoen weg gaat
     
  9. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zat laatst ook te kijken voor een thuiswedstrijd van Arsenal, en hoewel een complete reis me te duur is en mijn zus in Londen woont heb ik gekeken hoe je aan een normaal kaartje kan komen, misschien kan je er wat mee.

    Arsenal - Chelsea kan je op die manier helaas sowieso vergeten, die kaarten kan je alleen kopen als je al weet ik veel hoe veel jaar lid bent en weet ik veel hoe vaak naar het stadion bent geweest. Voor de wat mindere kaartjes (maar Arsenal - Man City is volgens mij ook zeker de moeite waard) moet je een Red membership hebben die je gewoon kan kopen (kost 28 pond, dus zo'n 10 eurocent tegenwoordig) krijg je die binnen 28 dagen binnen dacht ik en dan kan je hierrrrr een wedstrijd uitzoeken waarbij je als red member kaarten kan kopen. Meestal beginnen de verkoop van kaartjes voor Silver members en dan staat er een datum bij wanneer Red Members ook kaarten kunnen kopen. En hoeveel de kaartjes zelf dan kosten weet ik niet.
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd! Als Hiddink het zooitje niet aan de praat krijgt, kan Chelsea het wel vergeten denk ik de komende jaren :+
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, Chelsea is zowiezo een zooitje. Echt verschrikkelijk.

    Drogba, debiel.
    Lampard, debiel.
    Terry, billekletser.

    Die Drogba denkt dat hij verdomme de beste voetballer ooit is. Achterlijke. Lampard, ja, die is gewoon Jaapie-Aso en Terry, die had allang met pensioen moeten gaan.

    Als er iemand is die Chelsea terug in het gareel kan krijgen is het Hiddink wel. Eerst Rusland, nu Engeland, smerige landverrader ;)
     
  12. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Met pensioen gaan als je één van de beste verdedigers van de wereld bent en je superveel verdient? Dan ben je pas achterlijk.
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder vroeg zou Pranjic geen goede 10 zijn?
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou de zoveelste speler zijn die gehaald wordt om op een andere positie te zetten dan waar hij normaal speelt. Als Ajax een nummer 10 nodig heeft lijkt het me verstandig ook een nummer 10 te halen. Pranjic is iemand die voor heel de linkerkant gebruikt kan worden, dus ik zou zeggen: laat hem daar lekker staan.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Schilder van Ajax naar NAC vanaf volgend seizoen.

    Ziet er naar uit dat Timmer aan het eind van het seizoen ook weggaat bij Feyenoord. Vind ik eerlijk gezegd alleen maar beter. Feyenoord moet gewoon opnieuw beginnen. Zag toevallig ook een bericht van de week dat Been Makaay en volgens mij Hofland weg wou hebben. Eerlijk gezegd ben ik daar blij om, Feyenoord moet gewoon opnieuw beginnen met de jeugd. Die oudjes maken toch alleen maar problemen.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt het. Pranjic is net als Emanuelson en daar hebben we geen speler voor nodig. Als ik dan toch een middenvelder die actief is in Nederland zou willen zien bij Ajax dan zou ik voor Schone of Wijnaldum(vrijwel onmogelijk) gaan.
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm, gaat Been het nu al goed doen bij Feyenoord?
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij wilde geloof ik Vorm halen als vervanging. Dat zou echt een goeie zet zijn. Maar ik blijf erbij dat Been volgend jaar nog niet bij de top kan aanhaken, dat kan nog jaren duren.
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    timmer weg is verstandig want die is zo oud dalijk breekt hij iets :p
    vorm zou een hele mooie koop zijn idd.
    maar makaay weg?? wie moeten ze er dan neer zetten, we zien het allemaal wel
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    :emo:

    Mompelt iets over slechte grap en van der sar.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina