[Algemeen] Harry Potter

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt Foppe de plaaggeest :9 die zit wel in de games !

En over het einde van die boeken:Wacht dan maar op het einde van deel 3,4 en 5 ;) En zeer waarschijnlijk ook deel 6 en 7 :) Die twee films maken ze nooit zo uitgebreid..Ik ben echt bang dat ze het einde van deel zes naar de klote gaan helpen :mad:

Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  2. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    kan iemand mij uitleggen wat voor soort poort het is in the order of the phoenix?

3. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet waarschijnlijk alleen Rowling zelf. Het is een poort die rechtstreeks naar een andere wereld/de dood gaat. Verder zijn er geen details bekend. Er zijn trouwens heel weinig dingen bekend van het departement van mystificatie :)

4. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    thx, vind echt niets terug daarover.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Al op de helft van deel 3. Vond de film het slechtste van de films die tot nu toe zijn uitgekomen maar het boek vind ik echt veel beter. Leest echt lekker weg. :cool:

6. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben iemand bekeerd tot het harrypotterism :) Je had ze alleen vóór de films moeten lezen. Dan zijn de personages heel anders in je fantasie :D

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ach, dat komt wel met deel 6 en 7. Eerlijk gezegd vind ik het veel toffer zo, vind de cast van de films perfect. :)

Als ik Foppe lees moet ik denken aan die geest van Ghostbusters. Zo ziet hij eruit in mijn fantasie :+

Laatst bewerkt: 13 feb 2009
  8. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    LOL bij mij is het een kleine nar met bizar grote ogen 8) En hagrid is ruim 4 meter hoog en heeft een uberbaard waarbij je alleen z'n ogen nog kan zien :cool:

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dek eraan! Vandaag komt deze uit:

Die van mij is verzonden, maar geen idee of ik em vandaag al zal krijgen.
    Ach ja..het heeft niet zo een haast als met bv. deel 7. :+

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat houd dat boek eigenlijk in?

11. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn sprookjes over de harry potter wereld.. met commentaar van perkamentus erbij. Beedle the bard is een schrijver in de HP wereld :9

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kijk eens wat er net door de brievenbus wordt gepropt! :9

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit tegen het einde van boek 6, en het is me nogal wat met Snape. Totaal onverwacht, maar toch ook weer niet.

14. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd leuk als mensen het verhaal nog niet kennen *) Gauw door met deel zeven !

Ik pak zometeen ook even de vertelsels mee bij de boekenwinkel;)

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hehe, gisteren dik zitten lezen. Ik kon gewoon niet stoppen. Ging echt zo van 'Nog een hoofdstuk, ah dat hoofdstuk is tof toch maar lezen, achja doe nog maar een, wow dit hoofdstuk moet ik lezen'. Ben nu bij hoofdstuk 20 van deel 3, bijna uit dus. Vanmiddag deel 4 maar even lenen want deel 3 lees ik vanavond zeker wel uit.

Vind het boek echt veel beter dan de film. Echt heerlijk spannend ondanks ik alles al weet door de film. Damn Dulle, je hebt me de virus gegeven. Deel 2 en 3 in een week uit. :+ Als dit zo doorgaat is het zeker dat ik alle boeken uit heb voordat deel 6 in de bios draait. :cool:

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Vertelsels zijn alweer uitgelezen.. best een leuk boekje. Dat commentaar van perkamentus is erg leuk :9 Er stond nog wat info bij wat niet in de boeken stond dus weer wat extra HP kennis erbij.

Je moet m alleen echt niet lezen als je nog niet alle boeken heb gelezen :9 dr staat best wel een major spoiler in de inleiding.

17. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Zeg ik heb de vertelsels net gisteravond uitgelezen, en het gene wat me meteen opviel was dat er op de fantastische Fontein het "teken" van de relieken van de dood bevatte. Dit zou dus waarschijnlijk met elkaar in verband kunnen staan.

*Bedenkt complot theorieën

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dat viel mij ook op. Er zaten ook nog wat andere tekens op :)

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nu voor de vierde keer met Harry Potter deeltje 7 bezig, en ik lees altijd voor ik ga slapen en wil nu dus gewoon naar bed! Ouders blij, behalve dat ik zolang door lees dat ik de volgende ochtend er niet zo heel vroeg uitkom :+ Die vertelsels binnenkort ook maar is halen, moet hebben als HP fan :)

Kost maar 14,- op bol.com, morgen even bestellen! :)

Laatst bewerkt: 15 feb 2009
  20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zo, net deel 4,5 en 6 maar even geleend. Die zijn wel een stuk dikker dan de eerste 3, lijkt me dus zeker niet dat ik weer 2 boeken in een week uit lees. :+ Ben weer blij. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina