1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Timmer laat weer eens zien waarom hij volgend seizoen mag oppleuren.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen goeie wedstrijd maar wel goed voor het vertrouwen :)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hehe, eindelijk afgelopen. Hoop dat ik dat commentaar van die gast nooit meer hoef te beluisteren. :+
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Tsja maarja als je ziet dat er 2 extra ajacieden meelopen en je toch weet dat de nooit worden gedekt zou ik toch maar blijven staan;)..
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ok, Timmer is pauper keeper, maar deze wedstrijd heeft ie wel een dikke nederlaag weten te voorkomen. Hij heeft een 4 of 5 ballen gepakt / op de paal geluckt.
     
  6. GomoRra

    GomoRra Guest

    Robbe lukte het wel tege Frankrijk met oranje;)
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel van Sulejmani baart wel zorgen. Het was echt slecht. En we kunnen nu niet meer zeggen dat het komt door zijn blessure want dat is nu echt al 3-4 maanden terug.
     
  8. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    2-0 Ajax is de eindstand.
    3-0 of 4-0 had meer terecht geweest.
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, dit was een van zijn betere wedstrijden. Maar toch laat ie een aantal keer zien dat hij super slecht is. Paar schoten op doel blijf hij gewoon staan hij dook niet eens. En dan die laatste goal had ie gewoon moeten blijven staan.
     
  10. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah niet helemaal mee eens, 2-0 is een eindstand waar ik prima mee kan leven.

    Ik moet zeggen dat ik allang blij was dat ik bij vlagen goed spel van sommige spelers heb gezien waarvan ik dacht dat ze niet het niet meer in zich hadden.
    Aan de andere kant kan dat komen omdat Ajax ook niet helemaal in goede doen was.
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Everton - Aston Villa om half 4 _O_
     
  12. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff... wat een saaie wedstrijd was dat zeg, maar ik ben gelukkig wel wat gewend als PSV fan :+

    Ajax heeft vandaag als minst slechte verdiend gewonnen. Feyenoord kon aanvallend niets brengen. Voorhoedes als die van Volendam, Heracles en ADO bijvoorbeeld vormen een grotere bedreiging voor toch niet al te goede achterhoede van Ajax.
    Uiteindelijk maakt Suarez het verschil. Mede door zijn spelbederf, maar toch ook door zijn voetbalkwaliteiten.

    Vink was weer waardeloos bezig. Vooral dat moment in de eerste helft dat hij aangeeft in gebaar dat Bahia de bal speelt. Vervolgens affluit en Bahia geel geeft 8)
     
  13. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht...Zag ik Ajax nu eens degelijk op de 0 spelen? Wat, wat ,wat?!

    Toevallig ook dat Oleguer in de basis staat, en de 0 ook daadwerkelijk weer eens wordt gehouden. Ik zag 'm bij z'n eerste balcontact al uitglijden, hield m'n hart vast, maar verder heeft Oleguer een sobere wedstrijd gespeeld. Beetje rustig rondkutten achterin, soms steekballetje, verder goed de controle gehouden. Mja, deze wedstrijd was ook niet echt een graadmeter voor de verdediging, gezien Feyenoord al lange tijd onmachtig is voorin. Dan verwacht ik volgende week tegen Fiorentina toch een iets "lastiger" duel.

    Maar eindelijk zie ik Ajax voetballen zoals ik het persoonlijk graag wil zien. Niet continu de lange bal en maar blijven aanvallen, maar gewoon rustig beginnen vanuit de verdediging en de tijd nemen om op te bouwen.
    Emanuelson echt de man van de wedstijd, speelde zeer gedreven.

    En nu je denkt dat het weer wat beter gaat krijg je volgende week natuurlijk weer een prutwedstrijd tegen Volendam. Wie weet, misschien ga ik wel naar A'dam.

    --Vanavond Internazionale - AC Milan. \o/
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Urby dan onze langverwachte nummer 10? Wie weet. Hij deed het iig uitstekend. Oleguer vond ik weer zoals in zijn beginperiode bij Ajax spelen, sober en solide. Meteen ook weer de nul gehouden. Toeval of niet? :) Lijkt me wel een goed duo eigenlijk Wielaert en Oleguer. Vertonghen dan naar het middenveld doorschuiven al mist hij daar wel de nodige handelingssnelheid voor. Vermaelen ook uitstekend gespeeld, blijf het een goeie verdediger vinden.
     
  15. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, niet echt een gevaarlijke tegenstander maar de verdediging stond vandaag wat betreft posities wel gewoon goed die keren dat feyenoord iets probeert. Urby idd heel goed, Leo maakte het verschil jammer dat hij weggaat.
    Kreeg wel weer twee keer de rillingen van Steek hoe die een bal pakte.

    Nou even Viola pakken en dan Ajax kampioen:+
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Huntelaar scoort!! \o/ 2-0 voor Real
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    stream?
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Toppie bedankt.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Net het eten op en zie in de rust dat Huntelaar scoort :) Verder heb ik 'm in de 1e 35 min. weinig gezien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina