[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

1. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wij hebben er vette zin in al zeg!
    Zijn voor het eerst dit jaar vanaf het begin aanwezig.
    Stampuhhhhh!!

2. AntonMadness

AntonMadness Prettig gestoord

Leuk Bevonden:
    0
    bekijk/download de hardstyle top40 van Hardtraxx.nl

November
    Oktober

Heb jij nog wat moderne HipHop voor mij? ^.^

Heeft iemand ook ervaring met 2e hands kaartverkoop sites? Ik heb zelf via www.skelper.nl gekocht omdat daar alles van te vinden was, kvk e.d.
    Baal nu wel een beetje dat ze laatst als nog kaarten verkochten via de officiele weg :-@

Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  3. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat deden ze vorig jaar ook zo, aangezien een hoop mensen toch hun kaartjes niet ophalen of betalen worden ze ergens de laatste week opnieuw uitgegeven. De vraag is altijd wanneer precies.

4. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Morgen is het weer zover.
    Iedereen die van Xboxworld naar Qlimax gaat,
    maak er een geweldige nacht van he!
    Heb er tering veel zin in :)

5. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb weer genoten op Qlimax, alhoewel ik eerste helft vorig jaar leuker vond. Maar het einde was zo mooi, me voeten hadden het niet meer na 7uur smorgens. Maar Mark sherry was geen leuke opening helaas.

6. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt,vond Mark Sherry ook niet echt geweldig.
    Maar was wel ff lekker om beetje rond tekijken enzo overal en mensen op tezoeken.
    Was flink naar de klote ook om 07:00.
    Laatste uurtje met Vince echt helemaal geweldig!

Mooi feessie hoor:)

7. Paink1ller

Paink1ller Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qlimax kon ik helaas dit jaar niet naartoe!
    Ik ben daarom naar Fabulous gegaan, en ik heb me wel vermaakt, en ik was ook flink kapot om 7:00 uur.

Muziek was goed opzich, miste alleen een beetje de sfeer.

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Zo dat laatste uurtje ging erop he....
    En wat feest vond het vele malen beter dan vorig jaar.. maarja komt ook om wat je er zelf van maakt he..
    en de lichten..

wat een plaatjes

9. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb er zelf gemengde gevoelens bij. Dit was mijn 5e Qlimax, waarvan de eerste keer in het Gelredome en dit was voor mij de slechtste editie van de 5.

Dj's waren op D-Block en S-te-fan na (wat was dat slecht) goed te doen.
    Geluid was matig, de ene keer hard en zuiver, op het andere moment hoorde en voelde je de bas niet en stond het geluid hard en vooral onzuiver, blijkbaar kon het alleen in het laatste uurtje echt goed hard staan?
    Decor was mooi, maar had op de opening van Showtek (geniaal _O_ Dat koor met "O ventura", kippenvel moment _O_)na totaal geen verrassingseffect meer op me. Het lichtplan daarentegen was wel :thumbs:

Dieptepunt van de avond was "I kissed a girl and I like it" dat Tatanka er doorheen gooide.

Trouwens, iemand nog de jonge man gezien, jaar op 30? Zag ik rond half 11/11 uur lopen, liep rond in een kort rokje, nettruitje en volgens mij ook nog damesschoenen?:lol:

10. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee heb gelukkig die manvrouw niet gezien, vrouwenvolk was wat beter vorig jaar. Sfeer overigens ook, publiek was veel meer meegaand met de MC toen en luider!

Om eerlijk te zijn vond ik dat nummer wel grappig. Ik vond het zelf jammer dat ik niet veel nummers kende, mede omdat ik een jaar ben weggeweest en dus haast niks gevolgd heb op een paar setjes van in qontrol na (wat ik overigens vetter vond klinken dan sommige sets op qlimax). De laatste 2uur waren dan herkenbare nummers voor mij en die laatste 2 uur waren voor mij persoonlijk het leukst, ik hou wel van die gouwe oude! Hold me now!!!

Over de lichtshow, natuurlijk vet dat er 20 lasers hangen. Maar na een uur groene lasers gezien te hebben wil je ook weleens wat anders qua kleur en qua vormen viel het me ook tegen. Dan was het in Melbourne toch wel wat beter en die confettie was maar schraal, in Melbourne werd de hele zal vol gespoten en hier mss 1/20 van de zaal.

Ik lees veel klachten op t forum van qdance en ik heb zelf ook wel wat op en aanmerkingen. Maar uiteindelijk heb ik toch een top avond gehad. Er zijn dingen die beter konden. Maar na een jaar 1x een hardstyle feestje gehad te hebben vallen die negatieve punten niet zo op.

Kortom, volgend jaar zal ik er toch wel weer bijzijn!

11. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op naar x-qlusive Technoboy :)
    Kaartjes in tha pocket hehe.

Bijna uitverkocht mensen,dus opschieten met halen!

12. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zo, ff een flinke kick omhoog :cool:

Zijn er nog mensen die zaterdag a.s. naar HardBass toegaan? \o/

13. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    helaas niemand over kunnen halen, iedereen wil geld sparen voor carnaval...daar zit ik echt niet op te wachten...

laat even weten hoe dat was, 4 teams die ieder 2uur draaien toch?

14. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Eerste uur Early hardstyle, daarna van 11 tot 7 om de 2 uur een ander team ja. Lijkt me echt top.

Ze zijn ook bezig met een hele andere geluidsopstelling dan met Qlimax. Ben benieuwd hoe dat zich gaat uitpakken die nacht.

Ikzelf kan iig niet wachten tot zaterdag :b:

15. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoorde dat t geluid nogal tekort kwam vanacht in het Gelredome.
    Zelfde verhaaltje als met qlimax dus.

Ben zelf een beetje uitgekeken op het Gelredome eigenlijk.
    Geluid is bout,drugshondjes,lang rijden etc etc.

Laatste feessie van mij was Mindcontroller vorige week.
    Lekker stamp feessie gehad daar.

Nu ff kijken wat het eerst volgende feestje wordt.
    Misschien naar promo in de hmh in maart,maar ff afwachten nog.

Yow!

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zo net wakker :)

Ik moet zeggen dat het mij 100% meeviel. Na het drama van vorig jaar had ik totaal geen verwachtingen van het feest.

Geluid vond ik voor stadion begrippen goed te doen. Vond het zelf veel beter als op Qlimax vorig jaar. Er waren wel momenten dat er een zeer irritante ruis op kwam zetten vanuit het niets maar dat was gelukkig van korte duur.

Daarbij moet ik wel zeggen dat er meerdere technische gebreken waren. Voor 12 uur viel het geluid 3x half weg. Kwam alleen geluid uit de 6 speakerzuilen die voorin hingen, de 2 halverwege deden niets meer. Tijdens team yellow begaf een cd speler het, ook viel het geluid 1x volledig weg.

Maar goed, om ze hier volledig op af te kraken vind ik not done.
    Er zijn genoeg pluspunten. Er waren amper tot geen wachtrijen, foulering ging bloedsnel, binnenkomst ook, heb geen politie of drugshond gezien, alleen security. Dat was op Qlimax wel anders.

Eerste uurtje was qwa muziek zalig. Heerlijke Early hardstyle met een paar goede klassiekers (thomas trouble - Echoes \o/_O_). Een betere binnenkomer kon ik me niet wensen.
    De teams zelf: het werd leuk gepresenteerd, maar volgens mij kon hier wel meer uit gehaald worden. soms draaide 1 dj een half uur, soms leek het wel alsof ze ombeurte een plaat afspeelden. Was mij niet helemaal duidelijk maar het knalde soms goed :b:

De meningen zijn net als de laatste Qlimax flink verdeeld merk ik al van sommige personen. Voor mij was dit een zeer geslaagd feest. Veel gezellige personen gezien en ontmoet, lekker los kunnen gaan met de groep en begin nu langzaam het gevoel in mijn benen terug te krijgen.

Of het volgend jaar weer HardBass wordt weet ik nog niet, eerst maar eens zien wat het komend jaar me gaat brengen.

Trance Energy, Knock out en Inqontrol zijn de eerstvolgende voor mij :thumbs:

17. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel een goed feestje opzich gister was iig beter dan qlimax afgelopen keer. Was ook wel mooi aangekleed die stage moet ik zeggen was top. Maar ja defqon 1 blijft me favoriete feest.

18. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Jaja de zomer komt er weer aan hoor_O_
    Heb nu al zin in alle festivals:)

Eerst over 2 weekjes naar In Qontrol,
    en daarna naar Defqon,Ground zero,Mysteryland en q-base.
    Good times are coming :)

19. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad het wordt weer tijd voor de festivals _O_
    over 2 weken inQontrol en daarna sowieso Defqon, Decibel en Q-base :)

20. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    \o/

En idd de buiten festivals komen er weer aan :D Hoop binnenkort ook eens een (paar) festivals te bezoeken.

Deel Deze Pagina