1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    =(

    Zat er aan te komen.

    Balen.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Een lichte hersenschudding.. dan kan hij toch wel spelen? En hoe zit het met Verthongen & Enoh?
     
  3. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Hopenlijk dat Ajax ook zonder Gabri en Cvitanich een mooi resultaat kan behalen in Italië!

    Wat denken jullie? een mooi resultaat of een grote nederlaag?:+
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zonder Gabri en Cvitanich.. wordt het erg lastig. Maar ik verwacht geen grote nederlaag. Hopelijk beginnen Oleguer en Wielaert weer naast elkaar.
     
  5. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat als ze er een 2-1 of 3-2 nederlaag uithalen ze het al goed gedaan hebben.

    Kunnen ze het thuis mooi recht zetten als de grote mannen er weer bij zijn:9
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad. Vooral toen dat stuk schroot door had dat ie twee meter buitenspel stond \o/

    De samenvatting:

    [yt]NVcZ5FmOwLE[/yt]
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat stuk schroot heeft wel heel wat goals gemaakt in de CL:emo:..

    Vind het beetje arrogant hoe jij vaak weer reageert als Inter wint. Alles in Italie is kut, behalve Inter... Als ik zo reageer op Ajax krijg ik gelijk de wind van voren..
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ben het over pipo wel eens.....klootviool met een uitstekend neusje voor de goal. Alleen hij juicht de hele wereld bij elkaar als het een simpele intikker is.....een goal is leuk alleen niet als je teamgenoot ook had gescoord als je zelf niet ff dat laatste tikje moet geven.

    edit: Die pass van ronaldinho op 2:10....._O_
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dus? Mag ik geen hekel aan 'm hebben? Het staat buiten kijf dat ie een karrenvracht aan goals heeft gemaakt.

    Arrogant??? :confused:

    Alles kut in Italië? Volgens mij is niemand zo kritisch op z'n eigen club als ik op Inter ben. Ik ben gewoon blij dat we de meest beladen wedstrijd van het jaar gewonnen hebben en ik doe NERGENS arrogant.


    Echt vent, wat lul je toch weer slap in het rond. Lees je überhaupt wel eens wat ik schrijf?
     
  10. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0

    Jezus wat een arrogant mannetje ben jij. :) ;)
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke wedstrijd, veel hoogtepunten.
    Die tackle van Ambrosini is ook netjes (2:00)
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad een briljante tackle, maar het is natuurlijk onuitstaanbaar dat Stankovic de bal er niet al in had gerost.

    Ook prachtig trouwens; het doek van de Intersupporters, ter ere van Maldini (z'n laatste derby), waarop stond: Onze eeuwige rivaal, maar altijd loyaal (vrij vertaald).

    Er zijn er maar een paar die zulk wederzijds respect afdwingen (Maldini, Del Piero, Zanetti, Raúl, Giggs, dat soort figuren).
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi ja.
     
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    idd dat zijn nou spelers die echt een hart voor hun club hebben. Ook mooi gebaar van de inter supporters.

    Wel klote weer punten verlies geleden...had echt meer in gezeten en moeten. Dat inter dit jaar wederom dik favorite is, was wel bekend, maar ik had wel wat meer verwacht van wat andere clubs. Juve staat waar het moet staan, volgend jaar met wat betere aankopen moet het toch echt wel closer zijn...maar er zijn nog kansen zat. Hoop doet leven he .
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik verwacht Juve volgend jaar op oorlogssterkte met een nieuwe aanvallende middenvelder op de plek van Nedved en een kwaliteitsinjectie in de verdediging. Zonder blessures hebben ze gewoon een ijzersterk elftal, alleen ze zijn verre van constant. Milan... Mwah. Pato en Kaka zijn briljant maar voor de rest moeten ze echt wat gaan veranderen. Als ze allemaal top zijn hebben ze een goeie ploeg, maar er zit wel roest op de tandwielen.

    Jullie enige rivaal was trouwens de paal :+
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  16. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Heeft iemand Arsenal stream?

    Niet allemaal tegelijk graag :)
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    http://www.atdhe.net/ en dan op de wedstrijd klikken. Al zijn ze volgens mij nog niet begonnen ofzo. Op Livescore ook nog geen tussenstand...

    Edit: Nu wel.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  19. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Die link doet het niet deze keer.

    Dankje.

    Edit: Joepie, Eduardo \o/
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Oh kut.

    Normaal een site met bijna uitsluitend topstreams :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina