Haha NERA, da's flink balen dan man.
Maargoed, het moment voor mij? Dit EK en het EK in '88 Als mannetje van bijna 3 ( volgens mijn vader ) heftig aan het schelden ( ja, me vader werd gek ) op alles en iedereen ( Snit! Rotzooi! Erger dan dat was het toen niet ). Toen eenmaal gefloten werd voor het eindsignaal in '88 vloog ik letterlijk van de bank af, me pa helemaal door het dolle. En dan zeggen ze dat ik niks meer weet? Geweldig!
Ook EURO 2008 was grandioos, compleet verrast door de stijl van het Nederlands elftal en de winst over Italië en Frankrijk, wat was dat een feest zeg. Jammer genoeg zullen we het nooit verder schoppen dan een stel leuke wedstrijden. Ook dit WK gaat niks worden ben ik bang
Mijn voetbalmomentje? Een aantal seizoen terug bij NAC NAC-Feyenoord, 0-3 achter staan. Dramatisch voetbal maar als supporters gewoon KEIHARD lopen juichen en positief blijven. Toen werd het 1-3 in de 2e helft geloof ik. Mijn dag kon zowiezo niet meer stuk, super sfeer en mooi voetbal bij vlagen. Toen werd het 2-3 en 3~4 minuten later 3-3. Toen floot de scheids, hoe geweldig is dat hé!? Gewoon 1 punt meegepakt. Ja, gelijkspel, maar de sfeer was SUPER!
Ik koester zulke momenten
Laatst bewerkt: 17 feb 2009