Slipknot maskers

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door polmannetje, 7 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jezelf?

Ik luister ook Metallica, Sepultura, Nightwish etc. etc. maar draag maar zelden kleding die daar echt "bij hoort", om het maar even zwart wit te zeggen.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Mja, maar ze hebben toch tegenwoordig overal een naam voor. :+ Ik word wel eens skater genoemd, maar dat komt omdat ik rock luister. Maar toch pas ik totaal niet bij de skate cultuur. :)

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    waarom zou je zo'n lelijk ding op je kop willen :confused:? is toch gewoon afschuwelijk :{

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je niets nuttigs te melden hebt, post dan in godsnaam gewoon niet. |:-

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vraag me alleen af waarom mensen dat willen. Waarom??

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik zou alleen Halloween kunnen bedenken.

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Misschien als verzamelobject voor aan de muur? Ik ga ervanuit dat jij niet van Rock houd?!, maar als je als rockliefhebber een favoriete band hebt dan wil je graag alles van ze kopen. Of het dan om tshirts, flags, cd's, dvd's of maskers gaat maakt niet uit... Is niet zo heel raar lijkt mij ;) Niet dat mijn huis volhangt met zulk spul, maar kan het wél begrijpen dat mensen dat leuk vinden.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben geen rockliefhebber nee maar ik heb er niets op tegen op zijn tijd (lees: rustige rock, niet dat geschreeuw in de mic).maar in iedergeval ik bedoel zo'n masker op je kop doen. Oke prima als je dat als verzamelobject wilt hebben aan je muur maar volgens mij ben je dan alleen reacties aan het uitlokken als je met zo'n ding zou gaan rondlopen? Ten minste dat denk ik dan.

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk ook niet dat hij er werkelijk mee gaat rondlopen. Wikkel jij je poster van je favoriete voetbalclub of artiest om je heen alvorens je de straat op gaat? ;)

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee maar een masker is gemaakt om mee rond te lopen en een poster niet:confused:?

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha tja het enige wat ik kan bedenken voor mensen die met zo'n masker zouden gaan lopen dat ze groot fan zijn van de band slipknot, al moet ik wel zeggen dat ik die nog niet tegengekomen ben bij bands waar ik heen ga.

Op Summer Darkness hier in Utrecht lopen ook hele aparte (excentrieke) figuren rond, maar ik vind dat juist wel wat hebben. Als iedereen zo in zijn/haar dagelijkse spijkerbroek en tshirt uit zou gaan zou ik uitgaan ook maar een saaie aangelegenheid vinden, maar goed zo bekijk ik het dan he. :)

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    oh.. dan ligt het denk ik aan mij want ik snap het gewoon niet. Niet verkeerd begrijpen trouwens want ik heb wel respect voor mensen die anders zijn (alhoewel het nu ook al weer zowat normaal is om gothic te zijn maargoed..) en ben zelf ook geen meeloper of iets alleen ik zou gewoon willen weten wat voor redenen iemand heeft om simpelweg zo over straat te lopen? en als het alleen aan bandliefde ligt dan vind ik dat we wat te fur gaan :eek:

13. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je hiervan: iedereen heeft een andere smaak. Zolang iemand jou niet in de weg zit mag diegene doen wat hij / zij wil.

Zelf vind ik het te bizar voor woorden dat mensen in pak naar hun werk gaan. Negen van de tien keer slechts omdat ze anders bang zijn buiten de norm te vallen. Maar ik zal ze er niet op aanvallen.

14. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Indeed, ik zou later als ik groot ben ik mijn villa (even sparen nog) ook graag een "muziekkamer" willen, dus houdt in naast gitaren en drums enz. ook allerlei zooi aan de muren (foto's, gesigneerde shizzle). Bij die maskers van Schuifknoop is het alleen wel lastig omdat ze nu al voor de 2e keer nieuwe maskers hebben, dus consequenst sparen betekent nu al 27 maskers aan je muur...

Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Onzin ;). In dit geval is het masker gewoon een verzamelobject. Ik gebruik mijn cd-collectie ook nooit en te nummer in mijn cd-speler, het is 'voor de heb'.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je hoe sick die maskers zijn 8) Echt ik zou me kapot schrikken als je zoiets over straat ziet lopen! Vind het zelf wel heel stoer moet ik zeggen. Om te zien dan :cool:

17. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je heel erg lelijk bent kun je mensen ook laten schrikken

/kansloos

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat snap ik ook niet helemaal. :9 Dat is trouwens ook de rede waarom ik nooit cd's koop, ik luister ze dan toch bijna nooit, en liggen ze gewoon stof te happen. :9

Oehh, de offtopic. :)

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dat komt omdat we nu opgroeien in een tijd dat downloaden gemakkelijk gaat, ik kom uit een tijd dat downloaden nog niet eens bestond. Daarom heb ik hier ook thuis iets van +/- 1500 originele cd's waarvan alle albums van American Hi-Fi, Guns & Roses, Metallica, Savage Garden etc maar ook uit het buitenland gekochte cd's van bijvoorbeeld Eleventeen. Tja het is volgens mij maar net wat voor een soort fan je bent van het genre, ik steun graag goeie muziek door het kopen van een originele cd. ;)

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat was misschien ook niet een perfect voorbeeld, maar om even mee off-topic te gaan:
    Die reactie hoor ik vaker inderdaad. Ik heb zelf een colletie van zo'n 500 stuks, ik weet ook niet exact waarom ik het doe. Het feit dat je de muziek origineel hebt, compleet met boekje, doosje, dat doet iets. Ik koop dan ook zeker niet 'willekeurig', alleen albums waar ik echt weg van ben schaf ik aan :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina