gister avond opgehaald bij de MM samen met burn1978.
Mmm.. geen immediate wauw factor(zeker niet ivgm met Forza2 of Grid)
Graphics die zijn echt minder, daar kan ik alle reviewers alleen maar gelijk in geven. Ook het regenen valt mee, lijkt beetje op miezeren. Het voelt meer als pré forza2 aan... de eye candy dan.
De auto's rijden wel goed, ze rijden allemaal beter standaard al als eigenlijk alle forza2 autos. Maar ze hebben dan ook allemaal een standaard setup PER baan voor elke auto gemaakt.
Wat ik wel raar vond is dat je redelijk wat tikken kan hebben en uitdelen... de AI wijkt niet altijd uit... waardoor als je te vroeg remt je de hele club in je kont hebt zitten. Daarnaast heb ik eerst op novice gespeeld en ben ik nu op semi-pro bezig.. en t is niet echt moeilijk.
De banen zijn wel gaaf en kloppen. Zandvoort en pau zijn erg gaaf om te rijden.
Voor mensen die wel eens met mij geraced hebben bij Forza2.. ja je kunt kiezen of je alle schade wil herstellen.
Wat ik alleen nog niet ontdekt heb, hoe kan ik zien waar en hoeveel schade ik heb. Staat van de banden? Brandstof niveau!? Of komt dat pas na x rondjes??
Online werkt goed. Alleen wel raar was het "laggen" iedere keer als iemand jouw game joint. Daarnaast is het jammer dat ALS je in een game zit niet meer van auto kan switchen... Ohw, en bij qualifying lap.. je hebt 20sec NA de snelste tijd om te finishen anders telt je qualifying lap niet.
Slechtste wat we meegemaakt hebben was dat tijdens de race met 4 real players en 8 AI, in 1 rondje alleen en ook alle AI auto's begonnen te laggen. echt vaag...
Ohw.. en voor de tuners onder ons.. damn wat een opties....
Dus ik denk dat het zijn doelgroep wel haalt, alleen vallen de graphics toch echt tegen. Ik denk; had er dan 1 groep auto's minder in gedaan, of 1 baan minder. Past er meer data voor graphics op de dvd.. en stel die baan dan later als DLC beschikbaar.
Ohw en zaken die mij persoonlijk opvielen op mijn TV en niet bij burn1978. Regelmatig haperingen in het beeld, soms geluidtikken die helemaal niet in de game horen.. en als ik naar achteren kijk hoor ik de hele tijd zo'n rare digitale kraak/piep...
ga nu weer beginnen...
Laatst bewerkt: 18 feb 2009