1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Bij Consoleshop krijg ik altijd een SMS omstreeks 22.30 en soms later als mijn bestelling is gepost. E-mails krijg je zoals Boelie zegt later, vaak worden die pas na 0.00 verstuurd ;)

2. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kreeg hem vorige keer kwart voor 12 pas ofzo, de hoop was al vervlogen toen, maar ik denk ook dat we hem pas donderdag krijgen hoor, was wel te verwachten dat het een fout was.

3. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem waarschijnlijk pas volgende week ergens binnen van GH. Maar dat maakt niet: tot en met woensdag is het namelijk carnaval \o/. En van rijden komt er dan toch niks, haha 8).

4. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Me halve friendlist speelt al...

5. kloon

kloon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

idd net een smsje gehad mijn is onderweg

6. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Sirieus? Heb je ook een TNT code ? Dan krijgen we hem dus gewoon morgen :p

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zometeen maar 's kijken of het wat is! :)

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    @HybridTheory85: Het spel is dus helemaal wat je er van verwacht had? Het gaat mij eigenlijk vooral om de WTCC races en de racen in de nauwe straten, die lijken mij erg vet! (mede door de filmpjes).

Is dit in het spel ook zo vet?

9. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is ook vandaag verzonden staat er.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja toch wel. Ik verheugde me op weer eens een realistische racer. En dat is Race Pro.
    Wel een beetje jammer dat je eerst auto's moet verdienen om er mee online te rijden maar ja je kan niet alles hebben. Het is ook niet de mooiste de game de schade is soms een beetje raar maar het doet wat het moet doen, heerlijk racen met gelijkwaardige auto's.

Ik snap ook niet wat er erg aan de menu's is wat de reviewers zeiden het is duidelijk en er zijn meer modes dan ik gedacht had.

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komop jongens, weer een hele pagina met "ik krijg hem morgen, ik heb hem, ik krijg hem vrijdag, bla blla".. even over de game weer praten toch?

Hybrid, dynamische weerseffecten.. yay or nay?

12. Sosuke Aizen

Sosuke Aizen Hiten Mitsurugi Ryu

Leuk Bevonden:
    0
    Haha groot gelijk!!! sry back on topic boys.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat een heerlijke game! Gisteravond paar potjes online gedaan en begonnen met de Career. De Pro stand in Career is niet echt moeilijk. Won de drie races van de Mini-cup met 2 vingers in m'n neus. Hoop dat het wat moeilijker wordt.

Verder online nog met de WTCC BMW gereden en dat ging echt perfect. Nog niet veel mensen online maar dat is logisch. Grafisch is het gewoon goed, niet top maar gewoon goed! Het geluid is daarentegen echt top! Vanavond na m'n stage weer heerlijk verder! :cool:

Dan ga ik ook proberen of ik een tafeltje o.i.d. kan regelen voor m'n Logitech DriveFX.

14. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik weet het niet. Voor mijn gevoel zit er niet zo heel veel verschil tussen, maar ik heb gisteravond even een paar races gedaan van slechts een paar laps.

Grafisch vind ik hem best wel tegenvallen, ook op het gebied van Audio heb ik nog geen spectaculaire dingen gehoord. Het geluid valt soms bijvoorbeeld weg als je in een crash zit (lijkt iig gedempt te worden en je hoort dan even geen geluiden meer van je tegenstanders). Paar vage dingen dus.

15. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    gister avond opgehaald bij de MM samen met burn1978.

Mmm.. geen immediate wauw factor(zeker niet ivgm met Forza2 of Grid)

Graphics die zijn echt minder, daar kan ik alle reviewers alleen maar gelijk in geven. Ook het regenen valt mee, lijkt beetje op miezeren. Het voelt meer als pré forza2 aan... de eye candy dan.

De auto's rijden wel goed, ze rijden allemaal beter standaard al als eigenlijk alle forza2 autos. Maar ze hebben dan ook allemaal een standaard setup PER baan voor elke auto gemaakt.

Wat ik wel raar vond is dat je redelijk wat tikken kan hebben en uitdelen... de AI wijkt niet altijd uit... waardoor als je te vroeg remt je de hele club in je kont hebt zitten. Daarnaast heb ik eerst op novice gespeeld en ben ik nu op semi-pro bezig.. en t is niet echt moeilijk.

De banen zijn wel gaaf en kloppen. Zandvoort en pau zijn erg gaaf om te rijden.

Voor mensen die wel eens met mij geraced hebben bij Forza2.. ja je kunt kiezen of je alle schade wil herstellen.

Wat ik alleen nog niet ontdekt heb, hoe kan ik zien waar en hoeveel schade ik heb. Staat van de banden? Brandstof niveau!? Of komt dat pas na x rondjes??

Online werkt goed. Alleen wel raar was het "laggen" iedere keer als iemand jouw game joint. Daarnaast is het jammer dat ALS je in een game zit niet meer van auto kan switchen... Ohw, en bij qualifying lap.. je hebt 20sec NA de snelste tijd om te finishen anders telt je qualifying lap niet.

Slechtste wat we meegemaakt hebben was dat tijdens de race met 4 real players en 8 AI, in 1 rondje alleen en ook alle AI auto's begonnen te laggen. echt vaag...

Ohw.. en voor de tuners onder ons.. damn wat een opties....

Dus ik denk dat het zijn doelgroep wel haalt, alleen vallen de graphics toch echt tegen. Ik denk; had er dan 1 groep auto's minder in gedaan, of 1 baan minder. Past er meer data voor graphics op de dvd.. en stel die baan dan later als DLC beschikbaar.

Ohw en zaken die mij persoonlijk opvielen op mijn TV en niet bij burn1978. Regelmatig haperingen in het beeld, soms geluidtikken die helemaal niet in de game horen.. en als ik naar achteren kijk hoor ik de hele tijd zo'n rare digitale kraak/piep...

ga nu weer beginnen...

Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat viel mij gisteravond ook op!:+

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat mij ook opviel was een hidden wall in de "berm" van het circuit. Op een gegeven moment kon ik gewoon niet verder terwijl ik nog lang niet tegen de zichtbare barriere zat. Dit was wel jammer.

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    welke circuit was dat..

ohw en eindelijk af van die penalty tijden EN van die irritante slowdown zone's!

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik denk niet dat dat met de ruimte op de DVD vandoen heeft, maar meer met de simulatie-factoren die moeten worden berekend waardoor de xbox minder power over had voor de graphics. Of ze zijn gewoon lui geweest bij Simbin.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game gisteren een klein uurtje gespeeld en het voelt tot nu toe allemaal goed aan! Toffe auto's ook (eindelijk Seats :9). Toffe banen ook, leuk dat Zandvoort erbij zit. Het rijden voelt echt goed aan en je kunt echt heel veel instellen. Had niet verwacht dat de game zo tof zou zijn.

Deel Deze Pagina