Goed, ook ik heb het spel gehaald en zal even mijn mening met jullie delen.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik vind het een geweldig spel! Echt heerlijk hoe de auto`s rijden, het geluid is om je vingers bij af te likken! Geluid lekker hard, cockpit view op (wat echt meesterlijk lekker en realistisch rijd) en gassen! Tot nu toe in de single player de Mini Cooper gereden en de catharem (waar ik niks aan vind), omdat het geen wagens zijn waar je lekker competatief mee kan rijden.
Goed, dan heb je de time attack, werkt goed, met een ghost etc en je tijden worden opgenomen op de leaderboards! Erg leuk om te doen.
Dan online, en daar ligt denk ik het grootste probleem (of kracht). Van de 10 races die je probeert op de starten, zul je uiteindelijk maar in 2 races daadwerkelijk aan het racen komen. Vaak zijn er dan maar een aantal spelers (dit kan ook komen omdat nog niet veel mensen het spel hebben) en wil er nogal eens wat lag optreden.
Het probleem dat je vaak niet in een game komt komt voort uit het feit dat je een melding krijgt dat de host niet available is (of iets dergelijks).
Maar, als je uiteindelijk dan wel aan het racen bent (qualifing werkt voor geen meter!!!) dan is wel super vet om in die WTCC wagen lekker tegen elkaar te racen! Ook al krijg je een keer een tikje, dan vlieg je er echt niet meteen af, waardoor de races alleen maar spannender en leuker worden.
Online is er zeker een patch nodig, om de boel weer wat beter op de rails te krijgen, maar oowh wat is het ongelofelijk vet als je eenmaal aan het racen bent!!!
Laatst bewerkt: 18 feb 2009