1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Je zei net dat je hem omgeruild had... 8)

Online nog niet echt gedaan, maar offline is de career echt te makkelijk (ja ik speel op professional)!
    Verder lijkt schade niet aan te staan ofzo, of hoe zit dat in de career-mode?

2. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is 1.37 sorry, maar alsnog ik rijg 1.49.7 en dat is een supergoed rondje. Maarja niet veel verschil alsnog onmogelijk.

3. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Heb ik ook voor F.E.A.R 2, maar bedoel dat ik hem heb gehad :+.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Schade staat in Career inderdaad uit. En het is op professional echt te makkelijk, dat is wel heel erg jammer.

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    1.37 is ook onmogelijk lijkt me. 1.49.x is al heel snel.

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Met een WTCC, niet mogelijk.

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar tussen 1.37 en 1.47 zit nog wel een verschil he.

8. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net berichtje van xboxhome, morgen binnen als het goed is :) eindelijk weer leven na Forza 2. Mis toch echt een spel wat compleet is qua racen, practice, qualify en dan close racing online.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn wat is met assist aan toch een stuk moeilijker racen dan met Assist uit. Als ik assist aan heb ga ik in iedere bocht veel te wijd.

10. rhcp

rhcp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo toch maar evetjes geregisteerd.
    Heb eigenlijk vanaf de eerste paar post alles gevolgd uit deeltje 1 en 2 van dit topic. Ik verwachte er niet meer zo veel van, maar het heeft me aangenaam verrast.

Ik speel nog steeds gtr2 geweldig spel, heb geen race 07, of evolution omdat mijn pc dat niet aan kan. Ik was dus aangenaam verrast dat er een simbin game op de xbox uit kwam.

Net heb ik het spelletje binnen gekregen, drivefx stuurtje ingeplugd,meteen online modus op, zandvoort wttc alfa 75 gestart en gereden. Laatste tijd speel ik ook op gtr2 ook op zandvoort met alfa, dus ik kon goed vergelijken.
    En ik kon meteen zonder problemen lekker die baan door ragge, echt ik ben aangenaam verrast! Geweldig spel. Menu die te grijs is, ai die niet lekker is etc. het kan me niet schele, het rijd goed, zandvoort zit er in en leuke wagens pim is happy.

Ik heb in dat uurtje dat ik het net gespeelt heb 1 groot minpunt ontdenkt, dat was het stuurtje ik vind die ffb waardeloos. Ik weet dat het niet echte ffb is maar viel me wel eventjes zwaar tegen zeg. Ik las hier dat in verhouding de drivefx het beste was dus die maar genomen. Is de force feed back echt een stuk beter van het microsoft stuurtje?

Nog een tip : kwam net in een computer zaak in Haarlem, en daar gingen de drivefx sturutjes voor 25 euro overe de toonbank. Als je er komt zeg dan dat je van een vriend hoorde dat de stuurtjes 25 euro zijn. Het is een winkel in de Cronjé PARSI COMPUTERS.

Erg blij dus. :)

11. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gaan mensen glitchen en proberen paar tienden voor mijn tijd te komen lijkt het net of het een legale tijd is.

12. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas verkopen ze die niet op hun webshop |:-

13. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Het is bij heel veel leaderboards dat er onmogelijk tijden tussen zitten 1.18 monza f3000 tuurlijk.

14. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De kriebels slaan toe om het spel toch te halen.

15. rhcp

rhcp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan proberen te mailen .. stonden in de winkel zoiezo 30 stuks, hij zei dat hij veel had opgekocht en dat ie ook nog in ze magazijn heeft..
    Denk dat hij niet al te beroerd is om op te sturen, hij heeft tenslotte een webshop.

Maar hij begon eerst over 55 euro, en toen ik zei dat ik mijn stuurtje voor 35 heb gekocht bij dynabyte maakte hij er 25 euro van.. dus ik zal zeggen dat je van mij hebt gehoord dat ze 25 waren, en dat je het anders wel bij dynabyte haalt..

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaahh nee, niet nu al!

Ik ben dol op time trials, kan ik uren mee bezig zijn.. maar wat voor nut heeft het als er dit soort veel te snelle rondetijden worden gereden?

17. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Goed, ook ik heb het spel gehaald en zal even mijn mening met jullie delen.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik vind het een geweldig spel! Echt heerlijk hoe de auto`s rijden, het geluid is om je vingers bij af te likken! Geluid lekker hard, cockpit view op (wat echt meesterlijk lekker en realistisch rijd) en gassen! Tot nu toe in de single player de Mini Cooper gereden en de catharem (waar ik niks aan vind), omdat het geen wagens zijn waar je lekker competatief mee kan rijden.

Goed, dan heb je de time attack, werkt goed, met een ghost etc en je tijden worden opgenomen op de leaderboards! Erg leuk om te doen.

Dan online, en daar ligt denk ik het grootste probleem (of kracht). Van de 10 races die je probeert op de starten, zul je uiteindelijk maar in 2 races daadwerkelijk aan het racen komen. Vaak zijn er dan maar een aantal spelers (dit kan ook komen omdat nog niet veel mensen het spel hebben) en wil er nogal eens wat lag optreden.
    Het probleem dat je vaak niet in een game komt komt voort uit het feit dat je een melding krijgt dat de host niet available is (of iets dergelijks).

Maar, als je uiteindelijk dan wel aan het racen bent (qualifing werkt voor geen meter!!!) dan is wel super vet om in die WTCC wagen lekker tegen elkaar te racen! Ook al krijg je een keer een tikje, dan vlieg je er echt niet meteen af, waardoor de races alleen maar spannender en leuker worden.
    Online is er zeker een patch nodig, om de boel weer wat beter op de rails te krijgen, maar oowh wat is het ongelofelijk vet als je eenmaal aan het racen bent!!!

Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik maak altijd zelf me races aan en dan is het redelijk snel vol en werkt het goed. En idd de van de Q snap ik ook niet veel van soms.

19. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mij even hun email adres stuurt en jou naam, dan kan ik mss eentje vast krijgen ja. Zou leuk zijn moest het lukken :)

20. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Waar stel je force feedback in, ik voel geen trilling, niks geen force feedback, NEE!, ligt niet aan m'n stuur.

Deel Deze Pagina