Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk kan Fallout me veel langer boeien als Oblivion.
    Vooral het combat gedeelte bij Oblivion viel me erg tegen. het Sla-blok-sla-blok principe.
    Plus het was te onrealistisch voor me. Had liever gehad dat ze al die magie en onechte wezens hadden laten vallen en een verbeterde echte medieval game van hadden gemaakt met een afwisselender combat-systeem :).

Maar das mijn mening...

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De magie vond ik niet onaardig, ik ergerde me vooral aan die magische wezens. Dat ze ook nog eens met je meegroeiden naar level vond ik echt stom. Had nooit het idee eens te kunnen slachten, tenzij het ratten waren ofzo. :+
    Daarnaast vind ik het jammer dat je in Oblivion zo makkelijk overpowered bent, of juist helemaal underpowered. In Fallout vind ik dit helemaal niet jammer.

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Hmm, ik probeer Oblivion hier te ruilen. Ik wou hem sowieso al eens spelen omdat Fallout 3 ook van de makers van Oblivion was en verwacht ik dus ong hetzelfde. Maar zoals mensen hier zeggen een grotere wereld, meer quests ? Klinkt goed !

Nog leuke dingen die er in Fallout 3 te doen zijn na alle marked quests gedaan te hebben ? Ik verveel me nu een beetje dus ga ik maar saven en grappige kills maken en weer loaden 8)

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Er zijn ook een zooi opdrachten die niet in je log verschijnen. En heb je alle locaties al gevonden? Ik ben nog altijd bezig met zoeken. En zoveel mogelijk speciale wapens etc.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor level krijg je die?

En die mini Nuke is de bom! :thumbs: :cool:

6. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik een groot nadeel van oblivion vind is dat je soms heel lang aan het vechten bent met een ventje. als je bijvoorbeeld in een grot op onderzoek uitgaat met allemaal skeletten zit je het meest alleen maar te vechten je wint het makkelijk maar het duurt gewoon lang. en met fallout pomp je zo iemand gewoon vol met lood :D

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De laatste tijd dat ik Oblivion speelde (voor Fallout :+ ) rende ik alle kerkers, grotten en ruïnes gewoon door. Vijanden negerend.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nooit gebeuren? Zeg dat nooit! Een reden waarom je dat nooit moet zeggen is die door een persoon gemaakte PC woestijn mod van Oblivion. Iemand een idee waar ik die kan krijgen? ;):)

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha, waarom ga je dan ook een dungeon in? :+

10. knackje

knackje Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hoe kan ik een boek lezen? Heb een aantal boeken verzamelend en op level 4 gekozen voor 'Comprehension' zodat ik voor elk gelezen boek een skill krijg, maar weet niet hoe ik ze moeten lezen :)

11. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    In je Pip-Boy ga je naar 'Aid' en dan dubbelklik je op het desbetreffende boek.

12. knackje

knackje Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn boeken staan onder misc... en dubbel klik doet niks...enig idee?

13. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch geen pre-war book/small burned book he?

Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraagje als een niet Fallout 3 bezitter. Is het level systeem verbeterd ten opzichte van The Elder Scrolls: IV Oblivion? Daar levelde alles met je mee, dus werd je ook nooit heel veel sterker dan de rest van de NPC's. Is dat hier ook zo of merk je hierbij wel dat je duidelijk beter en sterker wordt naarmate je in level stijgt? Ik vond dit in Oblivion helaas niet goed uitgewerkt.

15. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Voor elk monster dat je killed krijg je experience.
    Als je voldoende experience hebt verzameld stijg je een level en kan je je attributen verhogen.
    Monsters levelen niet mee. Je merkt wel degelijk dat je véeeel sterker wordt. *)

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Overigens zijn het niet je Attributes die je verhoot, maar je Skills. Je kan je Attributes (van 1 tot 10) enkel verhogen met een Perk (die je maximaal 10x kan gebruiken).

17. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst volgende keer dat level up gaat even hem op zoeken, het helpt als je perks "timed". Wanneer je wat gaat doen. Ik ga bv nooit onder level 10 na DC. Dus is het wijs om tegen die tijd bepaalde perks te hebben afgestemd op je speelstijl. Close-combat / Sniper / Cover Ops / Enforcer.

Veel perks zijn niet alleen Level gebonden. Voor sommige perks moet je ook bepaalde skills hebben. Vb voor de perk Master Trader moet je level 14 zijn, charisma van 6 hebben en een barterskill van 60 hebben.

Anyway in jou geval : Level 8 minimaal hebben. En de atributen Strength en Endurance moeten minimaal 5 zijn.

Na the waters of life quest zie ik steeds meer Enclave in DC. Is dit ook zo in de wasteland? Aangezien ik dan meer fast-travel zal gebruiken omdat ik anders steeds helemaal "gepakt" ben voordat ik een quest start op de locatie. Steeds heen en weer travelen om de armor te verkopen word ik ook een beetje ziek van. En met 24K aan caps is dat ook niet echt meer nodig. Maar laten liggen is ook weer zonder haha..

Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, sorrie! Ben niet zo thuis in al die termen! :+
    Correctie! Ik bedoelde dus Skills. :b:

19. knackje

knackje Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja ook die, maar ook nog een anatal andere boeken... namen weet ik even niet want ik ben niet aan het spelen. Maar niet de goede boeken dus?

20. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina