Eerst volgende keer dat level up gaat even hem op zoeken, het helpt als je perks "timed". Wanneer je wat gaat doen. Ik ga bv nooit onder level 10 na DC. Dus is het wijs om tegen die tijd bepaalde perks te hebben afgestemd op je speelstijl. Close-combat / Sniper / Cover Ops / Enforcer.
Veel perks zijn niet alleen Level gebonden. Voor sommige perks moet je ook bepaalde skills hebben. Vb voor de perk Master Trader moet je level 14 zijn, charisma van 6 hebben en een barterskill van 60 hebben.
Anyway in jou geval : Level 8 minimaal hebben. En de atributen Strength en Endurance moeten minimaal 5 zijn.
Na the waters of life quest zie ik steeds meer Enclave in DC. Is dit ook zo in de wasteland? Aangezien ik dan meer fast-travel zal gebruiken omdat ik anders steeds helemaal "gepakt" ben voordat ik een quest start op de locatie. Steeds heen en weer travelen om de armor te verkopen word ik ook een beetje ziek van. En met 24K aan caps is dat ook niet echt meer nodig. Maar laten liggen is ook weer zonder haha..
Laatst bewerkt: 19 feb 2009