De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Leuk voor erbij, maar als enige motor zou ik het niet weten. Als ik later groot ben wil ik wel een hypermotard voor erbij. :9

Afbeelding is klikbaar. Als bestandje niet laad even opslaan als.

:+

Vandaag weer 160+ binnendoor kilometers op de teller gezet. Heerlijk weer gehad. *O*

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag 450 (auto)kilometers erop zitten. Aantal mooie motoren gezien joh. Mijn droomotor heeft trouwens definitly spiegels :+! Ik denk dat mijn eerste motor iets in de richting van dit gaat worden; http://link.marktplaats.nl/221523489

Lijkt me wel een leuk beginnersmotor met mijn beperkte studenten budget.

3. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.. op de brommer vind ik t ook al lastig genoeg. Het is dat het er bij mijn brummert echt niet uitziet anders had ik ze er wel opgedaan :9. Heb m vorige week nog een keer uitgelaten op een droge dag. Hij reed nog steeds als een god. Niks kan tegen het schakelmechanisme van een suzuki tsx op :D

4. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    :):

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Ben jaloers... Ik trek het niet meer, dat wachten 8).

6. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon rijden joh, amper last van pekel als het goed droog is. :)\o/

7. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zou kunnen idd. Komende dagen wordt het alleen weer nat helaas.

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Gisteren em weer van de werkplaats opgehaald, nieuw voorbandje, oliefilters enn hij heeft wat gerommeld met mijn demper en hij klinkt nu heerlijk als je het gas goed opentrekt hahahaha :cool:

Best wel beetje koud gister nog.. moet zeggen (heel dom) niet in vol ornaat op de machine gezeten.. moest maar klein stukkie.
    Smaakte iig naar meer!

9. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat O-)? Nee ik rijd nog geen motor :emo: Ik vergelijk de TSX gewoon met alle andere brommfietsen waar ik op heb gereden.. kreidler,zundapp, verschillende hondas, yamaha ( alle AM6 blokjes dus )

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Dan is het zeker koud ja. Ben een keer, begin december (2005), naar Amsterdam gereden met spijkerbroek i.p.v. leer. Het begon net te vriezen die periode, dacht dat ik dood ging.

11. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    nee joh.....je blijft er lekker goed geconserveerd van.

:+

eenmaal koud op de motor is de hele rit koud op de motor....de kachel even aanzetten zit er gewoonweg niet in!!!

12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Handen aan het blok bij het stoplicht.

Maar dat kan ik nu ook niet meer :lol:.

13. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt helaas maar al te goed. Maarja, even een bakkie koffie bij het tankstation en je kan er zo weer tegen aan mits goed aangekleed. :)

Danger:

http://mhe.motoroccasion.nl/index.php?pagina=862629

De ZXR onderaan de lijst.

Mijn oude schatje. \o/ Zeer nette prijs overigens als je kijkt wat ik er voor terug voor heb gehad en dat er nog garantie op zit ook. :)

Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2

Alleen jammer dattie telkens kapot gaat O-)

Je foto van de Triple bij Deutschland ziet er een stuk beter uit dan die van ons samen toen haha. Hopelijk gaan dr snel een hoop meer mooie dagen komen, vandaag was weer verschrikkelijk. Hele dag van die motregen en vieze lucht.

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Tis echt nog een mooi ding, zeker voor een leeftijd van 17 jaar oud. In hoeverre kan je hem echt aanraden? Misschien nog te overwegen, zeker omdat de historie bekend is.

16. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Hoop Monsters te koop tegen de 3000 euro.

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad waar. Misschien is hij toch wel wat te oud voor die verkoopprijs. Een Monster koop ik niet omdat ik ze nog teveel duur vind voor 15 jaar oude motoren. Dat is hier ook wel enigzins het geval. Maar het feit dat een dealer 2000 voor dat ding betaald, hem een beurt geeft + garantie en verkoopt voor 2500 wil toch reflecteert toch wel enigzins zijn marktwaarde.

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Die 2000 is natuurlijk ook een stukje korting op de nieuwe motor van Bas.

19. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Tjah kapot gaan, laatste keer wel goed laten maken.

Dacht wel dat je de fotolocatie zou herkennen. Weer met ons samen toen was wel beter toch? 8) In ieder geval warmer. :x Weer kan alleen nog maar de goede kant op gaan nu. [Afkloppen] Morgen weer wat beter weer voorspeld hier in het zuiden, als het zo is lekker rijden. \o/

20. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Tjah, laatste keer bij de motorport alles wat er aan schorde goed laten maken + nieuwe achterband op laten leggen. Reed perfect de laatste paar keer, beter dan dat ie ooit had gelopen en gestart sinds ie in mijn bezit is geweest. Blijft echter wel een motor met een bepaalde leeftijd dus je weet nooit wanneer wat het begeeft. Op dit moment staat ie er in ieder geval prima bij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina