De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan er helaas ook niet meer van genieten. UPC box doet het voor de 239239x weer eens niet dus m'n pa flikkert 'm eruit en blijven lekker analoog kijken:)...
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    :mad:

    Dat gaan tien kutwedstrijden worden zonder sfeer. Lekker dan. De mooiste wedstrijden van het jaar.

    Gaan een paar saaie jaren worden dacht ik zo.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Inderdaad, dit jaar mocht Zwolle geen supporters meenemen naar Deventer.
    Wedstrijd was gelijk een stuk minder aantrekkelijk en duidelijk minder sfeervol.
    Nou is dit een kleinere versie ervan, maar het gaat om het idee. :)
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Bron: www.ajaxf-side.nl

    Tja, er zijn buiten relletjes uitgebroken, maar de politie reageerde wel heel erg panisch zondag vond ik. Een paar blikjes werden gegooid, en meteen voeren ze charge na charge na charge uit. Dat er mensen zijn opgepakt en die daadwerkelijk wat gegooid hebben naar de politie, naja prima. (Er is niks gegooid naar de Feyenoord-supporters. Daarvoor heb je een katapult nodig van drie meter hoog) Je hebt er altijd wel een paar mafkezen tussen zitten. Maar als je nagaat hoeveel mensen van het ontvangstcomité nou daadwerkelijk ervoor zorgen dat de pleuris uitbreekt, ja dat is heel weinig. Mafkezen heb je er altijd tussen zitten. Klaar.

    Bovendien gaat dit averechts werken. Nu kunnen er weer rellen tussen de supportersgroepen uitbreken en ligt een tweede Beverwijk in het verschiet. En dat is nou net wat we niet willen.
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat dit gaat gebeuren, nu gaan ze elkaar opzoeken, om elkaar gewoon maar weer eens te 'zien'.
    En wat is nou zo'n klassieker zonder aanhang van de tegenpartij, dan is het niet meer dan een Ajax/Feyenoord)- Heerenveen.
    Ik denk ook dat de mensen in het stadion naast het voetbal, zeker ook voor de sfeer komen.
     
  6. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    R.I.P De Klassieker..

    Maar dit gaat niet werken, wij gaan nu gewoon los naar de arena en daar zitten vast wel een paar gekken tussen die de boel daar graag effe verbouwen. Als dat echt gaat gebeuren krijg je een compleet slagveld. De politie was het er ook niet mee eens hoorde ik, en terecht..
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja daarom. Denken ze bijvoorbeeld ook echt dat er geen Feyenoord-supporters in Nancy waren dit jaar? Of ADO-supporters dit jaar in de Arena? Daar ging het nog goed, maar bij de Klassieker kan dit echt niet veroorloofd worden.
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar blikjes? Kijken of je het nog steeds een "paar blikjes" noemt als je er 1 op je kop krijgt. Terecht dat ze meteen optreden, ze moeten zich gewoon een keer gedragen. Het is jammer dat het altijd een paar mafkezen zijn natuurlijk, die het voor de rest verpesten.

    Verder heb je wel gelijk dat die maatregel averechts gaat werken waarschijnlijk, maar de aanhang zal wel kleiner zijn waarschijnlijk die op eigen vervoer komt.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En niet controleerbaar = levensgevaarlijk(er).
     
  10. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Het zal wel aan die kolere Aboutaleb liggen denk ik. Dat is nou zo'n waardeloze burgemeester! 'Hamas Hamas joden aan het gas' wordt wel toegestaan en een paar blikjes gooien niet:confused::mad:
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat heeft dat Aboutaleb te maken? :mad: Cohen heeft net zo veel zeggenschap.

    Wat een achterlijke conclusie...
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ach het blijft een achterlijke maatregel. Dit kan nog wel eens heel lelijk worden in de komende jaren. Ik hou mijn hart vast.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is gewoon trots dat ie die naam weet, dus pakt hij elke kans gok ik :+
     
  14. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hij zal wel makkelijk te managen zijn. Het is één corrupt zootje daar (vind ik) en zolang je geen eigen mening vormt en alles doet zoals de KNVB dit wil, dan zit je wel snor daar. Je moet er niet veel waarde aan hechten. Iedereen weet dat hij er niets van bakt :)
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    True, maar als er geen maatregelen worden getroffen dan blijft het ook aan de gang.

    Er moet opgetreden worden, ook bij kleine ingrijpen zoals "een paar blikjes gooien", maar op een andere manier. Maar hoe?
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Meldplicht? Gasten die opgepakt worden bij het voetbal die verplicht bij elke wedstrijd zich moeten melden bij het bureau en daar moeten blijven tot zoveel uur na de wedstrijd?
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Deels mee eens. Dat geneuzel over een beetje spreekkoren snap ik niet. Laat dat toch gaan. Liever verbaal geweld dan dat het op andere manieren uit de klauwen loopt.

    Over dat blikjes gooien... Tsja. De afgelopen jaren zijn de Klassiekers volgens mij relatief rustig verlopen, op wat uitzwaai- en welkomgebaartjes na. Ik snap niet waar ze zo moeilijk over doen. Tuurlijk roei je ook dat het liefst uit maar dit is wel de meest gecontroleerde en veilige manier voor iedereen.
     
  19. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Er gebeurt geen flikker meer tijdens de klassieker.
     
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Dat durven ze niet. _0/

    Lekker belangrijk ook. Die kakkerlakken zingen standaard elk jaar 3 liedjes en gaan 10 minuten voor tijd het uitvak verlaten. Dat ga ik niet missen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina