[Auto] Wat zou je doen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GomoRra, 15 feb 2009.

1. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou echt geen 316 i kopen die motor is veel te zwak voor een bmw, ik heb eerst een 318 gehad van 96 en dat trok ook nog maar net goed genoeg om beetje door te rijden. Op ze minst is een 320 goed met 6 cylinder motor.

2. GomoRra

GomoRra Guest

Nou je het zegt, dat is wel erg weinig vermogen:D

Het is best moeilijk een leuk autootje te vinden:p

3. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het er niet mee eens. Ik rij in een 316i uit 1995 en kom gewoon goed mee met het verkeer hoor. Oké het is geen stoplichtsprinter maar verder rijd het hartstikke goed.
    Zelf wou ik ook voor minimaal een 2.0l gaan. Echter uit budgetoverwegingen is het een 316i geworden en ik heb er absoluut geen spijt van.

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Maar deze was van 2000, en in die tussentijd is er wel het één en ander verbeterd qua motorvermogen. Bijv. een 1.8 van nu trekt een 2.0 van 5 jaar terug er makkelijk uit.

5. GomoRra

GomoRra Guest

Ik rij af en toe in een Opel NewCorsa het is een 1.2 Maar als ik daar het gas volop indruk strekt hij best wel beest*) Alleen hij maakt wat meer lawaai:emo:

Op dit moment knap ik eerst mijn seat ibiza 1.6 maar effe op. Motorisch 100% ok en dan in september nog maar is kijken voor een auto met een hoger budget. Ik wil graag een Audi a4 vanaf 2002 of een nieuw model A3;)

Deel Deze Pagina