De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Maarja wie wil er nou een ducati rijden. O-) [Spreekwoordelijke knuppel in het honderhok.]

/Bazzie rent heel hard weg. :+

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hou eigenlijk van allerlei soorten motorfietsen. M'n vader heeft een hele tijd bij Yamaha gewerkt, dus daar ligt ook nog een zekere loyaliteit. Ik blijf alleen altijd die Monster maar aanraden omdat het zo'n ideale beginnersfiets is. Ze zijn ook nog eens heel waardevast.

Maar goed, het valt niet te ontkennen dat er toch een zeker aura om een Ducati heen hangt. O-)

3. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt inderdaad, vind het veelal prachtige motoren, echter niet mijn smaak qua motorkarakter met een beperkt vermogen. Vind 2 cilinders pas leuk worden als er een bak koppel in zit waar je u tegen zegt.

4. oG BIGMAC NL

oG BIGMAC NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eind volgende week mannen ! kom naar de Hans van Wijk mooren stand! meet me there!

5. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga naar de beurs, maar iets meer info is handig. Wie ben je en wat doe je daar en het belangrijkste: kan je koffie regelen? :+

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Nog mensen hier die volgende week vrijdag gaan?
    Lekker rustig!!! :D

En wat willen jullie zien?

Ik wil zowiezo de Ducati Streetfighter zien!

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ga donderdag meteen heen, zorg dat ik er vroeg ben. Ga vanaf Groningen met de auto.
    Wat ik wil zien?

Uhmm.. die nieuwe BMW SBK racer, proefzitten op nieuwe R1 en GSXR1000. Verder beetje rondlopen en brommers kiekn :+

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Welke dag ga je Bas? Kga zelf waars zondag...

9. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijvel zelf over vrijdag of zaterdag. Eens kijken wat de rest van de groep doet. Als het weer ook maar een heel klein beetje mee zit ga ik met de motor, anders met het OV.

10. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk vrijdag, tenzij het dan mooi weer is, dan ga ik rijden. :9 Mocht vrijdag niks worden zal ik kijken of zondag wat is.

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Cool ding. Ik ken het studenten budget probleem.

Vanmiddag mijn motor opgehaald bij de Motoport, was eindelijk klaar. Gelijk flink rondgereden. Reed nog geen half uur toen ik werd aan gehouden door de politie.

Begon met een rustig tripje naar een parkeeplaats in het bos om eens daar eens even goed aan de bike te wennen. Maar binnen no-time stond er dus een motoragent voor m'n neus.

Op zich wel een relaxte kerel, wilde weten wat ik aan het doen was en even m'n rijbewijs zien. Daarna demonstreerde hij nog eens vakkundig een halve draai op z'n transalp. :lol:

Daarna de hele middag de polder in geweest. Was wel weer wennen, gezien dat ik sinds het ongeluk met de huurmotor (7 maanden geleden) niet gereden heb.

Voelde echt heerlijk om weer op twee wielen te rijden.

Edit:

Ik ga sowieso in het weekend naar de beurs, en helaas niet op de motor. Wordt wel lachen, ga met een redelijk grote groep.

Edit nr 2:

Wat vinden jullie trouwens vette motor scene's uit films? Ik blijf deze heel vet vinden, al vind ik Tom Cruise een ontiegelijke lul.

[yt]Zews4_1T_q0[/yt]

Laatst bewerkt: 21 feb 2009
  12. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3

beukt rent harder....daarna slaat hij harder en stapt daarna op zijn DUC!!!

want die rijd ook harder...\o/

geintje bassie;)

13. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ben donderdag naar de beurs.....tis alleen ff kijken of het een hele dag wordt,of dat ik het middag/avondstuk pak.
    heb verlof gevraagd voor as donderdag en voorlopig weet ik nog niks of dit doorgang krijgt??

ff kijken of er nog wat leuks ligt,helmpie,jasje,stukkie carbon alles is er te koop.

maatje van mij belde mij net op.......heeft net een nieuwe yamaha fz1n gekocht.

heb zin om te rijden :)

14. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Heb wel trek in een stoer jasje :D
    Reed vorig jaar rond met een GrijsZwart Camo pak.. :p

Nu wel zin in een stoer leren outfitje!

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb echt veel zin in de motorbeurs weer.
    Woon zelf 5 min lopen van de jaarbeurs af dus mag ook niet klagen wat dat betreft.

Dingen die ik graag wil zien zijn zowiezo de Triumph street triple R
    Veel over gehoord nooit in het echt gezien.

Kawasaki ninja zx6r en de Suzuki Gxs600 en nog veeeeeell meer natuurlijk.

En wil ook kijken naar wat alpinestar overall,s
    Hoorde dat die pakken nog best duur zijn.

@ellendill2003

Wat was de reden dat je 7 maanden geen motor meer hebt gereden na dat ongeluk?

Just curious :9

Laatst bewerkt: 23 feb 2009
  16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Wowa mn pa kreeg een honda monkey/dax ( imitatie ) aangeboden voor 20 euro :eek: Met kenteken :confused: Het blokje is in elkaar gelopen en hij is vrij roestig maar WTF. Dus binnenkort heb ik weer wat te klussen. Heb alleen geen verstand van 4T ^^ Ach dan roepen we vaders er maar bij.

Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Een monkey of een dax?

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m zelf nog niet gezien en m'n pa kan die dingen niet zo goed onderscheiden.. denk dat t zo imitatie monkey is.. dax is over het algemeen vrij duur spul ( weet niet of daar ook imi's van zijn ).

Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jep, daar zijn ook imitaties van.

De eerste die in Nederland verschenen, waren die Monkey replica's van Jincheng (de Singa). Zo 1 heb ik er ook nog gehad. Jincheng deed toen ook wel daxjes maar die waren inderdaad wat zeldzamer. Tegenwoordig heb je ook nog Skyteam, 1000 euro voor een nieuwe 'dax'.

20. NLCandyman123

NLCandyman123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie nog meer aankomende Motorbeurs in de Jaarbeurs Utrecht? :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina