Wie is de Mol '09

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 jan 2009.

?

Wie is de mol?

  1. Anniek

    13,1%
  2. Dennis

    17,9%
  3. Froukje

    2,4%
  4. Hans

    0 stem(men)
    0,0%
  5. Jon

    21,4%
  6. Paula

    6,0%
  7. Rick

    11,9%
  8. Sebastiaan

    6,0%
  9. Vera

    1,2%
  10. Viviënne

    20,2%
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In de grot toen ze voor de projectie stond, zag je haar van achter en had ze haar benen gewoon heel vreemd gekruist. Je kan mij niet vertellen dat dat gemakkelijk staat :+
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    waar is deze aflevering cook? ik was het vergeten :eek:
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Staat nog niet online.

    Zodra hij er is, zet ik hem in de startpost en je kan hem ook hier vinden wanneer hij online komt.
     
  4. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Anniek is niet de mol, ze doet zo overduidelijk haar best om te doen alsof zij de mol is, dat het gewoon niet kan. Expres de verkeerde kant opgaan, het 'rennen', etc. Juist daardoor valt zij voor mij af.
    Ik houd het bij Viv.
     
  5. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    Neeee johh,, veel te voor de hand liggend.

    Als het niet Rick of Viviënne is, dan weet ik het ook niet meer.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Rick is het niet want Sebas stemde op Rick en na die vragen was hij er van overtuigd dat het Rick was.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Sebastiaan lag te voor de hand. Anniek is gewoon een slechte leugenaar. Maarja, ik zit nu ook weer op viv, dus. 8)
     
  8. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    Haha, en dat geloof jij? De redactie van WidM heeft altijd al geknoeid met de eliminaties, dus daar moet je NOOIT op afgaan. Ze monteren het gewoon zo alsof het lijkt alsof Sebas op Rick stemde, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    [​IMG]

    Zeg nou zelf. Een normaal mens staat niet zo 8)

    En dat nog het feit dat Pieter Jan zei: "Het is de hoogste tijd dat we de mol recht in de ogen gaan kijken" en gelijk daarna zie je een shot van Viv.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Ik zei met dat gedoe met die spiegel dat hij dus de vorige keer op Rick had gestemd en na dat interview overkwam dat die er nu niet anders overdacht.
    En daar komt dat stukje met die stemronde nog bij.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bij deze: Viviënne hoofdverdachte nummer 1.

    Verdomme, ik heb al gestemd. :mad:
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je had zeker op Vera gestemd? ;)
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik had ook al gestemd op dennis, maar denk nu toch niet meer dat hij het is.
     
  14. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ricky rick is voor mij de mollie
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook op dennis gestemd. maar het veranderd voor mij ook steeds :9. dan denk ik weer anniek, dan weer Viviënne en ook wel eens Jon. Wat me opvalt in die Toren waarbij ze de mol recht in de ogen gaan kijken, zie je al die beelden van projectielen op de muur. Bij jon zie je namelijk heel duidelijk als enige waarbij er ergens De Mol staat... Hint of toeval?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    noouuuuuu waarom is sebas er nou weer uit :eek: ik vond dat hij juist wat flair aan widm gaf.. maar wat is anniek overduidelijk aan het nepmollen zeg :mad: "nee we moeten zo." Rick : hee "hiero schiet op jullie hebben nog 1 minuut" Jon : "kom op rennen" anniek: " aah nee joh we hebben nog genoeg tijd." vond het wel komisch dat jon haar meesleurde :+
     
  17. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    Nee Sebas was niet als een achterlijke bezig om te mollen?
    Ik vind zulke spelers eigenlijk best irritant, hij liegt waar die liegen kan, heeft zelf geld gejat..
    PJ heeft ooit ook gezegd dat hij een hekel heeft aan zulke mensen, aan hun hele gedrag valt op te maken dat ze de mol zijn, maar later vliegen ze er toch uit.
     
  18. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar op Anniek gestemt. In de poll op school heb ik dat ook gedaan en met 2 euro gewed dus dan hier ook maar op Anniek.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Leuke aflevering, maar ik ben niks wijzer geworden. :mad:

    Ik heb nog gelet op gekruisde benen, maar het viel me niet echt op. Viviënne kruisde alleen haar armen op een vrij apparte manier, vond ik,
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik keek voetbal dus kijk morgen de aflevering. Er is maar één ding wat voor WIDM komt en dat is Ajax :+ De mol van mijn moeder is er in ieder geval uit zag ik. Morgen zal ik ook wel even letten op de houdingen van Viv :cool:
     

Deel Deze Pagina