1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Mooie resultaten vandaag:)! Twente 1-0 en Ajax 1-0! Ajax kwam wel af en toe lucky weg, maar wat is die Gilardino toch een prutser zeg :emo:.. Beetje racistische opmerking van de commentator over Ajax: Ze staan tegen de welbekende muur:cool:..
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Volgens mij zei hij dat niet op zo'n manier. Hij zei gewoon, en ze staan met de rug tegen de muur. So?
     
  3. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Die emoticon had je beter weg kunnen laten, prutsert. Nu komt het meer over alsof JIJ "racistisch" bezig bent.
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, dat gaat de volgende ronde worden. Het is al geloot namelijk dat de winnaar van Ajax-Fiorentina tegen de winnaar van Twente-Marseille gaat worden.

    Maar goed wat een wedstrijd_O_ Ik ben trots.

    Dit is mijn club
    Mijn ideaal
    Dit is de mooiste club van allemaal
    Hier ligt mijn hart, mijn vreugd en mijn verdriet.
    Het kan dooien, het kan vriezen.
    We kennen winnen en verliezen.
    Maar een betere club dan deze is er niet!:thumbs:
     
  5. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    heerlijk_O__O__O__O_

    Wel geinig trouwens dat de door mij op hardhandige wijze al afgeschreven Kennedy scoorde8) Met een prachtige goal_O_
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ze nou iedere wedstrijd zo spelen met deze inzet en concentratie. Dan kunnen ze in Nederland een stuk meer winnen.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Eerlijk gezegd moest ik wel even lachen om je opmerking, maar dat dit soort zaken in het geval van Ajax blijkbaar constant door je hoofd spoken is eigenlijk te treurig voor woorden ;)

    Het geluk van vanavond mag ook best wat vaker de kop opsteken :cool:
     
  8. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat Ajax en Twente elkaar treffen als ze doorgaan, had liever 2 Nederlandse clubs nóg verder in het toernooi gehad. (Weet niet hoe reëel dat is maargoed.)
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu is het juist goed, is er in ieder geval 1 Nederlandse club door.
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst maar even de boel op slot gooien volgende week in Amsterdam..
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Lopen misschien inderdaad wat hard van stapel maar toch erg vet, goede uitgangspositie in ieder geval.

    Geluk mag ook een keer meezitten: mooie aanname van Gilardino :+
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik keek voor de grap op de site van Fiorentina, ik kan natuurlijk geen bal Italiaans maar toch.

    Iemand een idee? :+
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Waar is Nerazzurri als je hem nodig hep?
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    These the words of Riccardo Montolivo to Radioblu: "I kicked outside little. It displeases because if we had made goal in the first time the competition would have been very different. We are organized ourselves enough well in field, with them that they created little. The problem is of not to have marked and carried out the occasions that we had. We had to perhaps to be except for attendisti in the first time. Harder it play at home of the ajax that to Eindhoven? According to me ourselves can repeat that competition. We come from a difficult series of entries and tonight we paid this moment. Certainty the problems do not frighten us".

    zoveel krijg ik er uit :+

    Wel hilarisch dat ze PSV stug Eindhoven noemen :cool:
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ajax mag op zijn blote knieën danken dat zo'n wild schot van Kennedy er nu wel ingaat, Fiorentina moet nu komen volgende week en daar gaat Ajax een flinke aan hebben.

    Het spel van Anita vond ik zeer verassend, Lindgren heeft ook weer laten zien waarom die gast gewoon een basisplaats verdiend.
     
  16. GomoRra

    GomoRra Guest

    Ach er zullen hopelijk wat basisspelers terugkomen. Gabri zal weer inzetbaar zijn en vast nog wel een aantal spelers:)
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Cvitanich zal ook wel weer inzetbaar zijn, en Vertonghen?
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Als het goed is wel ja, ik neem aan dat ze dan wel hersteld zijn van hun blessure.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie dat de vertaling al fantastisch is gelukt :9 Hij zegt dat ze het kunstje willen herhalen van vorig jaar in Eindhoven.

    Als die knuppel nou eens gaat roepen dat ie lekker bij Inter komt voetballen :)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Nog niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina