1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[NIEUWS] Jongetje met natuurlijke nightvision

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Emma, 23 feb 2009.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En ik zat gisteren Riddick te kijken op DVD... :eek:

    Lichtgevende ogen in het donker, kan goed in het donker zien en het licht irriteert hem.
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    toch kwam er wel een kleine glimlach op mijn gezicht toen ik het las.:thumbs:
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Klopt, daar dacht ik ook al aan.
    Wel grappig nieuws is dit. Die gast zou een goede spion/ninja kunnen zijn:)
     
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    hoezo heeft hij zo een dom masker op :9 :eek:\o/
     
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dude, dat zijn zn ogen....



    :9
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12


    is hij zo geborgen }:]}:] met die touwtjes eraan en da masker en dat ijzer of wat het is ook

    wooh

    dat moet een zware bevalling zijn geweest :)
     
  7. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey aap, waar is mijn broodje?

    Magoed, als dit echt is dan is het zeker wel bijzonder zeldzaam idd. Kan handig zijn :)
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Omg Emma dubbelpost :eek:
    Ik heb liever heatvision :+
     
  9. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ach, China hè.

    Die tonnen chemicaliën die daar in 1 hap rijst zitten doen uiteindelijk wat met de volgende generaties 8)
     
  10. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen duur spul van chemicalïën, gewoon lood :)
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Plaatje doet me denken aan:

    [yt]kxVVcPR2kes[/yt]
     
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Een vriend van me heeft ook een soort gave, hij kan aura's lezen.
    Wanneer hij zich concentreert ziet hij een soort wazige kleur om je heen, hij heeft een boekje waar staat bij welke kleur, welke emotie hoort.
    Zo kan hij lezen hoe je je voelt.
    Nu lukt het hem minder omdat hij in de puberteit zit (al is ie 18) maar hij hoopt het weer helemaal terug te krijgen..
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Aura's lezen is wel eventjes iets anders dan nachtvisie. Nachtvisie is gewoon een demonstrabele en technische gave.

    Auro's lezen, hoewel ik niet wil beweren dat die jongen het echt niet kan, is een para-psychologisch fenomeen, geen 'gave'.

    Iedereen kan aura's lezen door in zijn ogen te knijpen, door gewoon te geloven dat je het kan, dat heeft niets te maken met of het daadwerkelijk empirische werkelijkheid is dat het gebeurd. Verder is het vervolgens interpretatie (of eerst) om te claimen hoe iemand zich voelt. Kleine kans dat je er naast zit als je naar iemand's gezicht kunt kijken en de persoon kent.

    Anyways, nachtvisie is gewoon simpel te bewijzen, als die jongen 's nachts kan lezen (niet uit een boek wat hij uit zijn hoofd kent natuurlijk, willekeurige cijers ofzo) waar anderen dat niet kan is het overduidelijk dat hij extra gevoelige receptoren in zijn ogen heeft. Simpele evolutionaire mutatie.

    Aura's kijken... wederom ik wil niet impliceren dat die jongen dat echt niet kan, maar ik zou eerder geloven dat zijn ouders een beetje zweverig zijn en hem aangepraat hebben dat hij dat kan, dan dat hij dat echt zelf kan. Of dat hij ontdekt heeft dat hij door te zeggen dat hij dat kan aandacht krijgt en daarom zegt dat hij dat kan en er vervolgens zelf in is gaan geloven, etc.

    Dit is bijvoorbeeld ook het geval bij mensen die voor puur en alles entertainment doeleinden mensen hun geheimen 'raden'. Die beginnen te geloven dat ze het echt kunnen omdat het ze zo gemakkelijk afgaat. Of ze weten dat het een techniek is en gaan vervolgens mensen uitbuiten door te doen alsof ze het echt kunnen, omdat je daarmee meer centjes verdiend.

    Anyways, wederom, misschien kan je maatje het echt. Maar ik zou me laten testen als ik dacht dat ik dat kon. Stuur hem naar het James Randi instuut voor Tests van het Paranormale. Daar kan hij 1 miljoen dollar mee verdienen ook nog als hij slaagt voor alle tests in de James Randi Challenge. (nog nooit iemand geslaagt).

    http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  15. slasher

    slasher Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    The Riddick!
     
  16. NLCandyman123

    NLCandyman123 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je die persoon zou kennen zou je jou woorden wel inslikken;)
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke woorden dan? Ik schrijf expres meer dan twee keer dat ik het niet over hem persoonlijk heb omdat ik hem niet ken. :)

    Plus, dat ik of jij hem gelooft is ook geen bewijs van dat het echt waar is. Als ik Hans Klok trucs zie doen en ik wist niet dat hij een illusionist was, dan zou ik 't immers ook kunnen geloven dat het echt was, dat is de point van het hele illusionisme en ook van paragnosten.

    Deze situatie is niet veel anders. Onze meningen zijn niet relevant, wij zijn te beinvloeden en weten/zien niet altijd wat er aan de hand is. Wetenschappelijke tests zijn wel relevant omdat die objectief een situatie toetsen op correctheid aan de hand van de anekdotisch geconstateerde gaven.
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Night Vision Goggle's people!!!!
     
  20. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Net als de jouwe denk ik, beetje zacht, glibberig en vochtig en ze doen PLOP!! als je er hard in knijpt.
     

Deel Deze Pagina